וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשמארחים אנחנו מדברים על מטבח *כזה*. עכשיו רק צריך חצר

עבור אלה מכם שכבר מחכים לארח במזג אויר אביבי בגינה או במרפסת, ארגנו הצצה למטבח חוץ עוצמתי מבית המותג האיטלקי Alpes Inox, ביבוא ניגא שף FOR HOME, שיוצר ותוכנן לפרטי פרטים עבור משפחה מקסימה חובבת אירוח ובישול

ניגא שף FOR HOME. אלעד גונן,
ניגא שף FOR HOME/אלעד גונן

כמגמת השנים האחרונות, גם ב-2024 מטבחי החוץ הם שהופכים את סביבת ה-OUTDOOR לשלמה ומדויקת, בוודאי כשמדובר בכאלה המיוצרים CUSTOM MADE על ידי מיטב המותגים האירופאים המשנים את חוקי המשחק בהיבט הפונקציונלי, הוויזואלי והקולינרי כאחד. לא בכדי רבים מבעלי הנכסים מתמקדים בתכנון מטבחי חוץ מאובזרים ומקצועיים המאגדים בתוכם את כל הטוב שיש לתחום להציע: חיבור בין אסתטיקה עילאית וקולינריה משובחת.

דוגמה מובהקת למטבח החוץ האידיאלי ממוקמת במרכז הארץ. על המשימה הופקדה חברת ניגא שף For Home.

ניגא שף FOR HOME. אלעד גונן,
ניגא שף FOR HOME/אלעד גונן
ניגא שף FOR HOME. אלעד גונן,
ניגא שף FOR HOME/אלעד גונן

"המטבח, שתוכנן בייצור מיוחד, ובשיתוף משרד התכנון אריה ועומרי יועצים המתמחים בתכנון מטבחים מקצועיים, הוא מבית המותג האיטלקי Alpes Inox, המוכר במוצרים קלאסיים ועל-זמניים", מסבירה יעל מוסקוביץ, סמנכ"לית השיווק ומבעלי חברת ניגא שף FOR HOME.

"המטבח ממוקם בלב הגינה המטופחת, בסמוך לבריכה ותחת פרגולה מרשימה שמאפשרת לארח לאורך כל השנה", מוסיפה מוסקוביץ. "פרט להיותו מרשים ויזואלית, מורכב המטבח מכל אמצעי הבישול המקצועיים ביותר. נדרשנו לתכנן ולייצר חלק מהמכשירים במפעלי המותגים באיטליה, גרמניה, אנגליה וספרד, בגדלים לא שגרתיים ועם אביזרים מיוחדים שיאפשרו למבשלים לעבוד מפוזיציות שונות ומשני עברי המשטחים, לצד נוחות מקסימאלית הן למארחים והן לאורחים".

ניגא שף FOR HOME. אלעד גונן,
ניגא שף FOR HOME/אלעד גונן
ניגא שף FOR HOME. אלעד גונן,
ניגא שף FOR HOME/אלעד גונן

שלושה איים מקבילים וארוכים במיוחד (באורך כ-5 מטר כל אחד) תוכננו. הם עשויים מנירוסטה בגימור משי. רגלי האיים מוגבהות ומנותקות מהרצפה מה שמייצר מראה מרחף, קליל ואוורירי. שניים מהמשטחים מיועדים להכנות ולבישול והשלישי, זה הקרוב לבריכה, משמש כדלפק בר סביבו ניתן לשבת וליהנות מארוחה טובה.

נבחרו שלושה גרילים שונים כאשר לכל גריל הייחודיות שלו בהתאם לצורת הצלייה והבישול: תנור גריל פחמים של המותג Josper מספרד. גריל robata של המותג Caly Ovens מבריטניה, שמייצר גרילים יחודיים למסעדות שף מובילות בעולם. זהו גריל קומות המופעל על ידי פחמים, אבני לבה ומבערי גז ומאפשר צלייה של בשר, דגים וירקות בגבהים שונים ובעוצמות שונות. הגריל השלישי הוא מבית היוצר של המותג הגרמני KSF - גריל גז עוצמתי במיוחד המשמש הן כמשטח צלייה והן כרוטיסרי.

יעל מוסקוביץ, מנהלת שיווק ניגא שף FOR HOME. סמדר כפרי,
יעל מוסקוביץ, מנהלת שיווק ניגא שף FOR HOME/סמדר כפרי

כדי להשלים את החוויה, משולב גם טאבון מקצועי של המותג האיטלקי Alfa בעזרתו ניתן להכין פיצות, פוקצ'ות ומיני מאפים, כמו גם מנות דגים, בשר וירקות. כדי לשטוף בקלות וביעילות את הכלים בתום הארוחה נבחר מדיח מהיר מסדרת Food Service, שמדיח את הכלים ב-4 דקות בלבד.

"האי השלישי הוא למעשה בר ישיבה הצופה על כל ההתרחשות במטבח, בו משולבים מקררי משקאות, מכונת קרח ומגירת קירור היברידית ייחודית שיכולה להפוך תוך דקות על פי דרישה למקפיא, ואידיאלית לאחסון כמות גדולה של שלגונים וגלידות בזמן מסיבות בריכה. כל אלה משלימים מטבח חוץ מקצועי לחוויית אירוח מהנה וחשוב לא פחות- פרקטית ועוצמתית, ממש כמו מטבחי השף המקצועיים", מסכמת מוסקוביץ.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully