וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית

המותג Rug Star להשיג בצמר שטיחים יפים בהזמנה אישית. יחצ,
המותג Rug Star להשיג בצמר שטיחים יפים בהזמנה אישית/יחצ

למי שמחפש אחר מתנה מקורית לבן/בת הזוג, כזאת שלא ניתן להוריד ממנה את העיניים ורצוי להוריד ממנה את הנעליים: שטיח של המותג RUG STAR בלעדי ל"צמר שטיחים יפים", יעביר באופן מובהק את המסר לכל אחד/ת. השטיח מעוצב עם הכיתוב. I LOVE YOU לצד משפט מתנוסס כגון: OPEN UP YOUR HEART בגירסא סופר צבעונית השומר על מעטפת אלגנטית, כך שיכול להתאים לכל חלל בבית ולהזכיר בכל רגע נתון את האהבה ברקע.

שטיחים של RUG STAR ארוגים בעבודת יד בשיטת קשרים פרסים 100% צמר טהור + 100% משי טהור, אשר נחשב לאיכותי יותר מהבמבוק סילק. השטיחים מעוצבים בברלין ונעשים בעבודת יד בהרי ההימלאיה, במדבריות של רג'סטאן ובעמקי אפגניסטן ומיוצרות בטכניקות ייצור מסורתיות על ידי כ-800 איש בנפאל העובדים כדי לייצר את השטיחים הטיבטים המשובחים ביותר עבור RUG STAR .
מותג זה הינו מוביל מאד בתחום שטיחי עבודת יד, ועובד עם רשת צמר שטיחים יפים בבלעדיות.

מחיר שטיחים של RUG STAR עם הדפסים ייחודיים- בהזמנה אישית, להשיג ברשת "צמר שטיחים יפים" ברחבי הארץ ובאתר.

מארז אפייה 2 חלקים תבנית לב רוז גולד מבית סולתם, 139 שקל (משתתף במבצע קונים ב-400 משלמים 200), להשיג ב- www.Soltam.co.il. יחצ,
מארז אפייה 2 חלקים תבנית לב רוז גולד מבית סולתם, 139 שקל (משתתף במבצע קונים ב-400 משלמים 200), להשיג ב- www.Soltam.co.il/יחצ

לפעמים מחווה מפתיעה שמגיעה מכל הלב ונעשית בעבודת יד מרגשת הרבה יותר מכל מתנה!

מותג כלי הבישול והאפיה סולתם מציע מארזי אפייה לבביים מסדרת Bake-it up. המארזים כוללים תבנית אפייה בצורת לב 24 ס"מ בצבעי אדום או רוז גולד לבחירה העשויות מקרבון סטיל איכותי .עוד כוללים ערכת זילוף עם 6 צנטרים מנירוסטה, שקית זילוף רב פעמית ומתאם צנטרים.

המחיר - 139.00 שקל למארז. המארז משתתף במבצע קנה ב-400 ושלם 200 התקף מעתה ועד לתאריך ה-12.2. להשיג ברשת סולתם בסניפים ובאתר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מטבח-משפחת-שולמן, מעצבות סטודיו נוימן-בן-ארי. יחצ,
מטבח-משפחת-שולמן, מעצבות סטודיו נוימן-בן-ארי/יחצ

ולנטיין הוא הזדמנות מצוינת להעלות את נושא עיצוב הבית באווירה רומנטית, במיוחד בימים אלה. צמחייה בשיולב הצבע האדום שנחשב לצבע של האהבה, נחשב דומיננטי בעולם העיצוב ומעניק תחושה ממריצה ועוצמתית. אין ספק שתוספת של צבע אדום במטבח בעזרת פרחים ובכלל תוספת פרחונית במטבח מכניסה אוירה אופטימית במטבח שהוא ה"לב של הבית" ובבית כולו

לדברי שלומי כהן מעצב ראשי אביבי מטבחים, "צמחייה בכלל והצבע האדום על כל גווניו משרה אוירה חמה, עוצמתית ובהחלט נותן אמירה וחותמת אישית. מי שבוחר בצבע האדום לכל המטבח מחשיב את המטבח כמרכז הבית ומומלץ עבורו להשתמש בגוונים רגועים ובהירים יותר בעיצוב יתר חדרי הבית. על מנת להעניק תחושה רומנטית במטבח אפשר להשתמש בתאורה בתוך ארונות המטבח או מתחת לארונות מעל השיש, כשאין צורך להדליק את כל התאורה במטבח. גם שילוב אביזרים ואקססורייז, כמו נרות בגדלים שונים, או סידור פרחי העונה באגרטל על השיש, או צמחייה מחוץ לחלון המטבח, יכולים להכניס אווירה ומומלץ להשתמש ולשלב אותם בעיצוב על מנת להכניס חמימות וסטייל."

PADANI FOLLOWING LOVE 2024. שי כהן ארבל,
PADANI FOLLOWING LOVE 2024/שי כהן ארבל

לרגל הוולנטיין והאוהבים רשת פדני תכשיטנים מציעה אוסף תכשיטים במחירים מיוחדים לוולנטיין, אותם ניתן לראות בחנויות הבוטיק היוקרתיות של פדני ובאתר עם משלוח חינם VIP עד הבית. התכשיטים בעיצובים מקוריים של מעצבי פדני, עשויים זהב 18 קארט ובשיבוץ יהלומים. בין ההצעות למתנות לו ולה ניתן למצוא:

עגילי הליקס מקולקציית מאלווין בשיבוץ יהלומים וזהב צהוב, עגילי חישוק משובצים יהלומים, עגילים מטפסים, מגוון עיצובים של טבעות תליונים ושרשראות בקו LADY HEART המשלב בעיצובו 3 יהלומים נפרדים לכדי צורת לב - שיבוץ ייחודי של פדני המעניק ליהלום הלב מראה גדול וזוהר יותר. תליוני אותיות בזהב לבן או זהב צהוב משובצי יהלומים, אוסף רחב של טבעות בשיבוצי יהלומים במראה צעיר ועדכני ועד עיצובים אייקונים וקלאסיים, ועוד. עוד באוסף הוולנטיין תכשיטים לגברים ותכשיטי יוניסקס לו ולה, ביניהם: צמידי סרמיק שחורים בעלי גמישות קפיציים, המשלבים זהב 18 קארט ויהלומים, טבעות חותם, תליוני אותיות, תליוני זהב עם חריטת ברכות ואהבה ועוד.

לרגל הוולנטיין מחירים מיוחדים החל מ- 702 שקל.

ג׳נטלמן - מעמד מתכת ליין אהבה בנדנדה, מחיר 249  שקל. יחצ,
ג׳נטלמן - מעמד מתכת ליין אהבה בנדנדה, מחיר 249 שקל/יחצ

וולנטיינ'ס דיי מהווה הזדמנות להתחדש בפריטים המשלבים סממנים רומנטיים, כמו לבבות, שמשאירים חותם רגשי גם לאחר שהחגיגה חולפת.

באווירת החג, רשת "ג'נטלמן" מציגה פריטי עיצוב רומנטיים שמשרים אווירה של אהבה. אחד מהם הוא מעמד המתכת ליין שנקרא "אהבה בנדנדה". מדובר במעמד איכותי בעיצוב יוצא דופן, המציג זוג אוהבים יושבים על נדנדה ושותים לחיים. בשילוב בקבוק יין, המעמד יכול להוסיף נגיעה מקורית ומגניבה לכל החלל, בין אם זה בבית, במשרד או על שולחן הדייט הזוגי בוולנטיינ'ס דיי. מחיר- 249 שקל.

פריט נוסף בקולקציה הוא פסל "ידי אהבה". מדובר ביצירת אמנות רומנטית, המציגה זוג ידיים היוצרות לב עם לב קריסטל תלוי. לפסל ניתן להוסיף חריטה אישית מה שהופך את המתנה לייחודית ואישית עוד יותר. מחיר 139 שקל.

normande - מכשיר רב תכליתי להכנת עוגות 4 ב-1. יחצ,
normande - מכשיר רב תכליתי להכנת עוגות 4 ב-1/יחצ

כשמדובר במטבח, גם לו מגיע להתחדש בוולנטיינ'ס דיי. מתנה מושלמת יכולה להיות מכשיר רב תכליתי להכנת קינוחים. המכשיר מבית 'נורמנדה', מסייע בהכנת וופל בלגי, דונאטס, בראוניז וקייקפופס, וכולל 4 תבניות נון סטיק נוחות לשימוש וניקוי. המכשיר מתריע כשהוא חם ומוכן לשימוש וכן מתריע בסיום הבישול. מחיר 219 שקל, להשיג בחנויות ורשתות החשמל המובחרות.

מצית זיפו לב זוהר באולטרא סגול, 189 שקל, להשיג ב-www.Zippo.co.il. יחצ,
מצית זיפו לב זוהר באולטרא סגול, 189 שקל, להשיג ב-www.Zippo.co.il/יחצ

מותג המצתים האמריקאי המוכר בעולם ZIPPO המתמחה במציתים איכותיים ומעוצבים בשלל דוגמאות וצבעים, המהווים מעבר לשימוש הפרקטי גם פריט האהוב על אספנים רבים ברחבי העולם, מציג את סדרת האהבה של זיפו הכוללת מציתים המעוטרים בלבבות וכיתובי אהבה המתאימים כמתנות גם לו וגם עבורה!

המציתים מבית המותג שהתחיל את דרכו בשנות ה-30 וקיבל מעמד של אייקון אמריקאי, מוכרים וידועים בכל העולם בשל איכותם הבלתי מתפשרת, עמידותם ואינספור העיצובים המדליקים הצבעוניים שהפכו אותם למצרך נחשק על ידי אספנים. בין סדרות העיצובים הרבות שהשיק המותג ניתן למצוא מציתים המעוטרים בדוגמאות שונות המסמלות אהבה, בין אם בכתובים מפורשים ובין אם בצבעים אדומים וורודים ובעיטורים לבביים. בקולקציה אף ניתן למצוא מצית לבבות מיוחד הזוהר באור אולטרה סגול! המציתים השימושיים יהוו מתנה נפלאה שאף ניתן לחרוט עליה הקדשה פרסונאלית (בתוספת תשלום בבית העסק). טווח המחירים: 120-239 שקל.

להשיג בחנויות המובחרות ובאתר.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully