וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו שכתוב בספר: כך תעצבו את החלל המרכזי הזה בבית שלכם

סגנונות שונים של ספריות, טיפים מקצועיים של מעצבות ואדריכליות מובילות והצצה לספריות מתוך קולקציה חדשה שלא תעמדו בפניה

Strap - ספריה שהיא גם שולחן כתיבה. prat living,
Strap - ספריה שהיא גם שולחן כתיבה/prat living

הספרייה היא אלמנט דקורטיבי ופרקטי בעל נוכחות ומשמעות בכל חלל, בין אם בחדרי שינה, ילדים וכמובן בסלון, חלל המגורים המרכזי בבית. בעבר, השימוש העיקרי בה היה לאחסון ספרים, כשמה כן היא, אולם כיום השימושים שונים ומגוונים ובהתאם לכך עיצוב הספרייה עצמה וגודלה. בימינו, לצד הספרים, מכילה הספרייה מגוון פריטי דקורציה, צמחיה, אמנות, פסלים ועוד, כל אלו מונחים לראווה על גבי מידוף פתוח. ניתן לשלב בספרייה יחידות סגורות לאחסון פריטים שאנו רוצים להסתיר, כמו גם לעשות שימוש בספרייה כולה לחיפוי ארון תקשורת וחשמל ותשתיות שאנו רוצים להסתיר. ישנם מגוון עיצובים וסגנונות, שילוב של חומרי גלם שונים, לצד גימורים שמייצרים נוכחות מרשימה ומכניסים לחלל המון שיק וסטייל.

סוליד אדריכלים. שירן כרמל,
סוליד אדריכלים/שירן כרמל

סוליד אדריכלים: "הספריות של היום הם כבר לא אלמנט כבד וסגור כמו פעם. בעזרת שימוש במתכת בשילוב פורניר עץ יצרנו ספרייה אוורירית אך בו זמנית פרקטית. הספרייה דו צדדית בקצה אחת שלה ומשמשת כמחיצה בין הסלון ופינת האוכל.

אם אתם לא רוצים שהספרייה תהיה מרכז הסלון אפשר ליצור ממנה ספרייה דקורטיבית שתעטוף אותה. יש לדאוג להשאיר מספיק מקום להגדלת הטלוויזיה בעתיד. בתמונה תוכלו לראות מתחת למדרגות ארון אחסון לבן. בדירות היום ניצול של כל סנטימטר הוא חשוב, ולכן בדירת הגג הזו ניצלנו את השטח שמתחת לגרם המדרגות כדי ליצור אחסון פונקציונאלי ונגיש. במצב סגור ארונות האחסון משתלבים ונטמעים במדרגות בגלל השימוש בדלתות טאצ' ובצבע תואם לקירות הבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יחידת מדפים שמסתירה תשתיות -סוליד אדריכלים. אלינור ללוש רותם,
יחידת מדפים שמסתירה תשתיות -סוליד אדריכלים/אלינור ללוש רותם

ספריית קשת שמסתירה תשתיות, ארון חשמל ותקשורת - סוליד אדריכלות. "אנחנו אוהבות להפוך אילוצים בדירה ליתרונות, כך גם היה בדירה ביפו שבה ארון החשמל והתקשורת הפך לאחסון דקורטיבי בתוך נישת קשת, אלמנט מרכזי שחזר על עצמו בדירה המקורית.אחסון סגור הוא פתרון מעולה להסתרת מערכות טכניות . כאן שילבנו את זה עם מדפים פתוחים שבהם אפשר להציג אלמנטים דקורטיביים. "

Foldable Shelf   יחידת מדפים -  קולקציה חדשה להשיג בחנויות ובאתר. prat living,
Foldable Shelf יחידת מדפים - קולקציה חדשה להשיג בחנויות ובאתר/prat living

מותג האיכות prat living שמביא אלינו את כל הדברים המדוייקים והיפים לבית מציג הצצה לקולקציית חורף חדשה עם יחידת המדפים Foldable , יחידת מדפים שהיא חלק מסדרת ריהוט "מתקפל" עשויה נירוסטה הכוללת יחידות מידוף, שולחן צד וקונסולה. הסדרה מציגה עיצוב פשוט וסופר מינימליסטי אך עם זאת מתוחכם כיאה לעיצוב המוקפד של סטודיוKrisitna Dam , דנמרק, מתוך הקולקציה החדשה שהושקה ממש בימים אלה. יחידת המידוף עשויה נירוסטה מוברשת עם גימור אלגנטי. היא רב-תכליתית ותהיה נפלאה כספרייה בחדר השינה, בסלון הבית, או במשרד הביתי. העיצוב הניתן להתאמה והתכונה המאפשרת קיפול הופכים אותו לאידיאלי עבור אלו המחפשים פתרונות ריהוט יעילים ומסוגננים.

Foldable Shelf   יחידת מדפים  -  קולקציה חדשה להשיג בחנויות ובאתר. prat living,
Foldable Shelf יחידת מדפים - קולקציה חדשה להשיג בחנויות ובאתר/prat living

עוד בקולקציית הספריות המהפנטות של prat living ספרייה מינימליסטית מושלמת המשלבת שולחן עבודה דגם Strap. יחידת מידוף מודולרית יפייפיה העשויה עץ אלון מלא בשילוב עם רצועות עור טבעי או ניילון שחור לבחירה. הסדרה כוללת מגוון רחב של יחידות שניתן לסדר אותן לאורכו ולרוחבו של הקיר בהתאם לצרכים ולחלל שלכם. במערכת מדפים צרים או עמוקים, יחידות תלייה, מגירות, דסק ועוד כך שהאופציות רבות וכך גם מגוון השימושים שניתן לעשות בה. זה יכול להיות מידוף בחדר השינה שלכם, עמדת עבודה, ספרייה בחלל הציבורי ואפילו חדר ארונות. מוזמנים להגיע אלינו עם המידות והצרכים שלכם ונבנה עבורכם את היחידה המושלמת והייחודית שלכם.

prat living - להשיג באתר ובחנות. יחצ,
prat living - להשיג באתר ובחנות/יחצ
- יחידת אחסון Kari- להשיג ב-prat living. יחצ,
- יחידת אחסון Kari- להשיג ב-prat living/יחצ

לדברי מעצבת הפנים מורן נתיב, סטודיו מוטיב: "ספרייה מעוצבת כחלק מהחלל הציבורי הבית, מעבר להיותה רהיט מרכזי, עם אמירה עיצובית ומקום אחסון משמעותי, היא דרך טובה כדי לספר את הסיפור של בעלי הבית, ללמד על עולם התוכן והעניין הפנימי דרך הספרים הנמצאים בה, להציג אוספים, פריטי עיצוב ואומנות שנאספו.

הספרייה יכולה לכלול בתוכה חלקים סגורים ובכך לאפשר אחסון לפריטים שאינם דקורטיביים, וניתן לתכנן אותה כך שיהיה בה מקום לטלויזיה, תמונה מרכזית, פסנתר וכלים מיוחדים.הספריות הקלאסיות והכפריות בד"כ עשויות עץ, בגימור המתאים לבית, ובחלוקה די שווה למדפים. כיום ניתן לראות לראות מגמה של יותר ויותר ספריות עם מדפי מתכת, שאודות לתכונות החומר, מאפשרים תכנון של מדפים דקים וארוכים יותר, ללא חלוקות ובכך לתת מראה מינימליסטי יותר.

בחלק מהמקרים מתכננים את הספרייה באופן המותאם לנישה מקצה לקצה ובמקרים אחרים ניתן לראות יותר ויותר ספריות שעומדות עצמאית בחלל והן בעלות מראה יותר אוורירי וקליל. את הפריטים במדפי הספרייה, כדאי למלא באופן חלקי בספרים במקבצים שונים - ניתן למיין לפי גוונים, או גדלים וניתן להניח חלק במאוזן וחלק בצורה אנכית. יחד עם פריטי נוי כמו כדים, פסלים ודקורציות, לצד מסגרות תמונות ושילוב צמחיה נשפכת המתאימה לגידול בבית.

כדי ליצור איזון בין הפריטים בספרייה, מומלץ לסדר את הפריטים ב-2 או 3 אלמנטים
בכל מדף ולבחון את אופן הצבת הפריטים בהסתכלות כוללת על הספרייה כולה.

עיצוב - מורן נתיב סטודיו מוטיב -  ספריית עץ אלון, שילוב טלויזיה ותאורה. נועה שרביט,
עיצוב - מורן נתיב סטודיו מוטיב - ספריית עץ אלון, שילוב טלויזיה ותאורה/נועה שרביט
ספריית קודש בעיצוב קלאסי  עיצוב - מורן נתיב סטודיו מוטיב. מאור מויאל,
ספריית קודש בעיצוב קלאסי עיצוב - מורן נתיב סטודיו מוטיב/מאור מויאל
  • 1. כדי שלספרייה יהיה מראה נקי, כדאי לסדר את הספרים לפי גודל זהה ולא להעמיס יותר מדי.
  • 2. ספרייה לא חייבת להיות לספרים בלבד: תמיד אפשר לשלב פריטים עיצוביים, תמונות, וצמחים בצורה עדינה.
  • 3. ספרייה זה לא רק מדפים, היום יותר מפעם, הדירות הולכות ונהיות קטנות יותר, אפשר לשלב ספרייה סביב הטלוויזיה וגם לחלק אותה כך שחלק ממנה תהיה פתוחה וחלק סגורה עבור אחסון.
  • 4. תתכננו מראש מה שמים בספרייה, זה מאוד יעזור להחליט על חומרי גמר.
  • 5. מומלץ להאיר את הספרייה, אפשר דרך התקרה ע"י ספוטים מתכווננים, פסי צבירה או מגנטיים או גם ניתן לעשות לה תאורה פנימית.
עיצוב פנים ניקול ויינברג. ערן טיירי,
עיצוב פנים ניקול ויינברג/ערן טיירי
עיצוב פנים ניקול ויינברג. ערן טיירי,
עיצוב פנים ניקול ויינברג/ערן טיירי
  • עוד באותו נושא:
  • ספרייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully