וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומעים את העיצוב: ניופאן משיקה סדרת רמקולים חדשה לבית בסגנון וינטאג'

ניופאן משיקה סדרת רמקולים חכמה חדשה לבית של חברת JBL העולמית בשם: Authentics, המחזירה את המורשת האקוסטית והעיצוב העשיר של המותג

ניופאן - JBL Authentics 300 2490Ils. יחצ,
ניופאן - JBL Authentics 300 2490Ils/יחצ

המורשת האקוסטית והעיצוב העשיר של JBL חוזרים בסדרת הרמקולים החכמים החדשה Authentics. שלושת הרמקולים ההחכמים (WiFi) מהסדרה החדשה מביאים את העוצמה של JBL Signature Sound והחידושים הטכנולוגיים האחרונים לתוך הבית.

כחלוצה של סאונד קולנועי, אולפן והופעות חיות, JBL נהנית ממורשת אקוסטית שאין שני לה. במשך יותר מ-75 שנים, JBL מגבירה את כוחה של המוזיקה כדי לגרום למאזינים להרגיש מחוברים יותר וחיים יותר.

בין מגמות השמע החזקות ביותר של ימינו קיים הרצון של הצרכנים לאיכות צליל אשר תספק תחושה אמיתית כאילו הם באמצע הקהל בהופעה חיה. בסקר שנערך לאחרונה ב-HARMAN, המשיבים דירגו את חשיבות איכות השמע כ-8.2 מתוך 10. כשנשאלו הנסקרים מדוע האלמנט הזה כל כך חשוב להם, 75% טענו שהוא מאפשר להם להרגיש ומציף אצלם את כל הרגשות שעולים מהמוזיקה, 75% אמרו ששמע באיכות גבוהה עוזר להם להתרכז או להירגע, ו-74% אמרו שהוא מאפשר להם לשמוע את כל מגוון הכלים או המנגינות. יתרה מכך, 83% מהנשאלים אמרו שהם חשים אפקט רגשי עמוק יותר עם איכות צליל טובה יותר.

בהסתמך על ההיסטוריה הארוכה של JBL אם בהפקת סאונד אפי, והמומחיות חסרת התחרות שלה בכל הקשור לסאונד מקצועי, JBL עיצבה את סדרת ה-Authentics כדי להיות מעצמה אקוסטית, המשלבת טכנולוגיות ברמה מקצועית בכל שלושת הרמקולים לכדי תוצאה הדומה להכנסת צליל אצטדיון/הופעה לסלון.

טרנד הסאונד העדכני והמבטיח ביותר הוא סאונד מרחבי והיקפי, המספק תחושה אמיתית כאילו הצרכן נמצא בלב ההופעה. JBL תרמה משמעותית לעליית הסאונד המרחבי וההיקפי, ופיתחה טכנולוגיות בלעדיות המספקות חוויות האזנה תלת מימדית העולות בהרבה על צליל הסטריאו של העבר. עם מקרני הקול מסדרת JBL BAR, JBL מינפה את המומחיות שלה בתחום כדי לספק חוויה קולנועית תלת מימדית מרגשת באמת, הודות לטכנולוגיית MultiBeam™ שבבעלותה הבלעדית.

עם JBL Authentics, וליתר דיוק ה - JBL Authentics 500, מינפה את השותפות ארוכת השנים שלה עם Dolby, תוך שילוב תקן הקידוד Dolby Atmos, שהוטמע כדי לספק סאונד סוחף באמצעות רמקול אחד בודד. דגם זה כולל גם טכנולוגיית Constant Sound Field בעלת פטנט של חברת HARMAN, המשלבת DSP (מעבד אותות דיגיטלי) ועיצוב מבני אקוסטי ייחודי להשגת הפצת סאונד רחבה יותר ולא נקודתית לאזור ההאזנה.

רמקולים JBL של ניופאן. יחצ,
רמקולים JBL של ניופאן/יחצ

סדרת רמקולי ה-Authentics כוללת עיצוב ייחודי מהעבר בתקופת עיצוב הרטרו של שנות ה-70 ופרטים מדהימים הנובעים מההיסטוריה הייחודית של אותה תקופה. הרמקולים הביתיים הפופולריים JBL L-100 היוו השראה לעיצוב דמוי הוינטג' של סדרת ה-Authentics, בשילוב צורות, חומרים, צבעים, טקסטורות וגימורים עכשוויים אשר נוצרו בהשראת אפונת הלייף סטייל העכשווית, כולל אלמנטים סמליים כמו דפוס הגריל Quadrex שעזר להפוך את רמקולי JBL L-100 לאייקוניים. מסגרת ה-JBL PowerLine הייחודית מוסיפה מגע של איכות, וגם ללוח הבקרה יש תחושה ייחודית. גם נושא הקיימות מובנה בסדרת ה-Authentics החדשה, עם ארונות וידיות עשויות אלומיניום ממוחזר וחלקים פנימיים רבים עשויים מפלסטיק ממוחזר מתוך חשיבה ודאגה לכדור הארץ כתפיסה ערכית אותה JBL דורשת לנכס לעצמה בשונה מחבות ומותגים אחרים בתחום.

"סדרת JBL Authentics מוצאת השראה בעברה העשיר של JBL, ובוחנת מחדש כמה מהעיצובים האייקוניים ביותר שלה עבור דור חדש של צרכנים המחפשים חוויות אותנטיות ומשמעותיות. שלוש שנים בהתהוות, JBL Authentics עושה את מה ש-JBL עושה הכי טוב - לפגוש את המאזינים היכן שהם נמצאים עם הסאונד המעולה, הטכנולוגיות החדשניות והעיצוב המושך", אמר קרסטן אולסן, נשיא Consumer Audio ב-HARMAN.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מחירים:

  • JBL Authentics 500 ב-3,490 שקל
  • JBL Authentics 300 ב-2,490 שקל
  • JBL Authentics 200 - ב-1,790 שקל
  • ניתן להשיג ב: IDigital, מחסני חשמל, KSP, חנויות שיפי ועוד.
  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully