וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמערות לציוויליזציה - המסעדה התל אביבית שמעוצבת בהשראת מערות עתיקות בים המלח

עיצוב אבן עתיקה, כלי הגשה מעוצבים, גופי תאורה ייחודיים, חדרי סעודה פרטיים בעיצובים שונים: כך הפכו המעצב גל כהלון והבעלים את מסעדת קומראן בתל אביב לחלל בעיצוב שונה

מסעדת קומראן. COVER,
מסעדת קומראן/COVER

עיצוב אבן עתיקה, כלי הגשה מעוצבים, גופי תאורה ייחודיים, חדרי סעודה פרטיים בעיצובים שונים: מהכניסה ועד לבר הפנימי שנותן תחושה כאילו נכנסת למערה, מסעדת קומראן בתל אביב בחרה בעיצוב פנים אותנטי וייחודי עליו אחראי המעצב גל כהלון בשיתוף הבעלים.

מסעדת קומראן ממוקמת בלב רחוב הארבעה ומציעה למתארחים בה, חוויה הפורצת את גבולות ההסעדה ונותנת מעטפת מלאה של חגיגה, שהופכת כל ערב במקום לאירוע בפניי עצמו. העיצוב הוא בהשראת מערות קומראן שנמצאות בים המלח, בין המערות החשובות ביותר ליהדות ונמצאו במאה השנים האחרונות. עיצוב המסעדה מאופיין באבנים עתיקות ממש כמו בירושלים, כשבפועל מרגישים שנכנסים למערה בלב תל-אביב. העיצוב במקום נעשה בהזמנה אישית על פי הטעם של בעלי המסעדה, הם כיוונו לסגנון ים-תיכוני עתיק בשילוב מודרני קלאסי, על מנת שיתכתב היטב עם הטעמים והמבחר בתפריט האוכל.

מסעדת קומראן. COVER,
מסעדת קומראן/COVER

כאשר נכנסים למסעדה, כבר ניתן להרגיש את הקסם ששורר במקום בליווי ריח יוקרתי של פרחים ומאסק. המסעדה הצליחה להנגיש מכלול של רגשות וחוויה עבור קהל לקוחותיה כיוון שיש מחשבה ודיוק בכל פריט במקום. החל ממפות משי במגוון צבעים מתחלפים לפי העונה, למזלגות, סכינים וכפות מעוטרים בגווני כסף וזהב ועד לצלחות ססגוניות במיני צורות ועיצובים שהופכות כל ביס לעוצמתי ונזכר. לעיצוב והסטיילינג במקום יש חשיבות גבוהה להשפעה על הטעמים והמנות המוגשות. השילוב הטעמים והריחות במסעדה בצירוף האסתטיקה העיצובית, משפיעים על חושי האדם במהלך החוויה במסעדה ומאפשרים להטמיע זיכרון חיובי הן בטעם והן וויזואלית.

קיימים במסעדה אלמנטים מאוד אדמתיים וצימחיים, הנותנים הרגשה מאוד גולמית ונקייה בשילוב תאורה וכסאות בר מודרניים, המייצרים חיבור בין עולמות העיצוב האקלקטיים במסעדה, אשר מתרכזים לאווירה מקרקעת ומערתית שנותנת תחושת חמימות ונינוחות בעת הבילוי בה. בחלקים מסוימים במסעדה, ישנם ציורי קירות משוחזרים בליווי זוויות תאורה הנותנות תחשה כי קרן אור שמשית נכנסת מגג המערה. ניכר כי, משחקי ההצללה והתאורה מצליחים להפוך כל חלל במקום לייחודי ושונה ועדיין עיצוב מאוד אחיד ונעים, כאשר לבסוף תמיד נשארת נגיעה עתיקה של היסטוריה ואותנטיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מסעדת קומראן. COVER,
מסעדת קומראן/COVER

גם בתוך כל החגיגות במהלך כל ערב המלוות במוזיקה, אוכל טוב ואווירה כמו שיודעים לספק רק בקומראן לא שוכחים את החטופים. בכל ערב בשעה 11, יוצאים המלצרים של המקום עם דגלי ישראל מתנופפים לצילי השיר "תקווה" של סאבלימינאל, הצל וגלית דהן על מנת להחדיר תקווה ואנרגיה חיובית ובנוסף, מחלקים תחתיות לכוסות עליהן כתובה ברכת "שהכל נהיה בדברו" למען השבת החטופים.

כתובת: הארבעה 21, ת"א.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully