וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמנות בחניונים" - ציורי קיר בחניונים העירוניים: הפרויקט של עיריית תל אביב-יפו

עיריית תל אביב- יפו והחברה העירונית "אחוזות החוף" משיקות פרויקט חדש ויוצא דופן בשיתוף פעולה עם המחלקה לאומנויות באגף התרבות של עיריית תל אביב -יפו ומוזיאון תל אביב לאומנות, ובו הוקדשו חלקים נרחבים מחללי החניונים ברחבי העיר תל אביב ליצירות אמנות חדשות

אלעד אליקים. יעל צור,
אלעד אליקים/יעל צור

לאחר שההשקה נדחתה בעקבות אירועי שבעה באוקטובר והמצב הביטחוני, עיריית תל אביב-יפו וחברת "אחוזות החוף" חונכות את פרויקט "אומנות בחניונים". בפרויקט יוצא הדופן אומנים מהשורה הראשונה ציירו על קירות חניוני "גולדה" ו"רוטשילד 1". בהמשך הפרויקט יתפרס גם לשאר החניונים.

הציירים והמאיירים שהשתתפו בפרויקט "אומנות בחניונים", בניצוחן של אוצרות האומנות טל לניר ורווית הררי הם: עובדיה בנישו, עמית טריינין, ניב תשבי, דוד פולונסקי, חמודי מהדי, אלעד אליקים, בתיה קולטון, ענת ורשבסקי, נטליה זורבובה, אלון קדם, נטע ליבר, אולגה קנדידה.

בתיה קולטון. יעל צור,
בתיה קולטון/יעל צור

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב- יפו: ""קידום היצירה והתרבות היא ערך מרכזי של העירייה ולצד סבסוד מאסיבי של מאות גופי תרבות, מוסדות, להקות ואמנים, אנו גם מנכיחים ומעודדים אמנות במרחב הציבורי; ברחובות ובשדרות העיר, בחוף הים ובמבני העירייה ועתה גם בחניונים העירוניים. זאת מתוך מטרה שהמרחב הציבורי יהווה זירה משמעותית לפעילות אמנותית ותרבותית, ובכך יתאפשר לכל אדם להיחשף לה ולצרוך אותה ללא עלות וללא מגבלות. אני מזמין את הקהל הרחב ואת באי החניונים להיפגש במרחב הציבורי עם אמנות עכשווית, איכותית ומקומית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
עמית טרינין. יעל צור,
עמית טרינין/יעל צור
אולגה קונדינה. יעל צור,
אולגה קונדינה/יעל צור

איברהים אבו שינדי, סמנכ"ל ומנהל אגף תפעול של "אחוזות החוף": "אמנות במרחב הציבורי יוצרת חיבור בין האמנות לציבור, גם אם הציבור אינו צרכן אמנות מן המניין. ציורי הקיר ואומנות בכלל מתקשרים עם הצופים בהם ,כאשר אנשים נכנסים לחניונים הם מקבלים מסרים ויזואליים, אנו מעוניינים שהעין תקלוט עבודות אומנות מאתגרות, מעניינות שיפעילו את חושי המבקרים בחניונים ויהוו הפתעה יפה ומעניינת במקום לא צפוי כמו חניון. אנחנו מקווים שבתקופה לא פשוטה זו האור והצבע שהיצירות מכניסות לחניונים האפורים יעלו חיוך קטן על פניהם של המבקרים: גברים נשים ילדים וטף."

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully