וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של 4 מיליון שקל: MODY משיקה את אולם התצוגה בראשל"צ

אולם התצוגה במתכונתו הנוכחית שילש את גודלו המקורי , נוספה לו קומת גלריה, מחלקת מטבחים חדשה ולמעלה מ-40 חדרי רחצה, עם הקולקציות של המותגים המובילים בעולם

אולם התצוגה של MODY בראשון לציון. אורן עמוס,
אולם התצוגה של MODY בראשון לציון/אורן עמוס

MODY משיקה את אולם התצוגה בראשון לציון, הגדול ביותר באזור. האולם מציע ללקוחות חווית קנייה ייחודית. האולם החדש מבית MODY, מהחברות המובילות בשוק עיצוב הבית בישראל כבר למעלה מ-50 שנה, מתפרש על פני כ-2000 מ"ר, חודש ושודרג בהשקעה של 4 מיליון שקל, מתוך רצון להרחיב את חווית הקניה לתושבי ראשל"צ, בת ים, חולון, והאזור, שנמצא בתנופת בנייה משמעותית. אולם התצוגה במתכונתו הנוכחית שילש את גודלו המקורי , נוספה לו קומת גלריה, מחלקת מטבחים חדשה ולמעלה מ-40 חדרי רחצה, עם הקולקציות של המותגים המובילים בעולם, בהן GESSI, MUTINA, FALPER ועוד.

אולם התצוגה עוצב בסגנון נקי ומינימליסטי על ידי רינה דואניאס, בעלת החברה והקולקטורית הראשית שלה. עיצוב האולם מבוסס על תפישתה האסתטית של דואניאס שמאמינה ביצירת חללים שקטים ולא עמוסים. פלטת הצבעים השולטת בו היא לבן ועץ בהיר היוצרים תחושת ניקיון ורוגע ומאפשרים למוצרים המוצגים לבלוט. אולם התצוגה מחולק לאזורים ברורים עם שדרות מרכזיות המקלות על ההתמצאות בו. לכל מחלקה הוקדש אזור משלה - מטבחים, ברזים, פרקטים, כלים סניטריים, אבן וריצוף וזאת על מנת לאפשר ללקוחות להתמצא במרחב בקלות ולמצוא בו את משאת נפשם.

אולם התצוגה של MODY בראשון לציון. אורן עמוס,
אולם התצוגה של MODY בראשון לציון/אורן עמוס
אולם התצוגה של MODY בראשון לציון. אורן עמוס,
אולם התצוגה של MODY בראשון לציון/אורן עמוס

עוד באולם 40 חדרי רחצה שמציגים למבקרים פתרונות כוללים ושולבו בהם פריטי ריהוט, ברזים וכלים סניטריים. חדרי הרחצה ממחישים את "אומנות השילובים" של MODY ומאפשרים למבקרים למצוא את הסגנון המתאים להם. בבסיס התפיסה, שמובילה דואניאס, ניצבת האמונה בשילוב בין פריטים יוקרתיים של מותגים נחשבים לבין פריטים איכותיים אך בסיסיים. דואניאס מאמינה שדי בפרט אחד בחלל בכדי להפוך אותו לייחודי, למשל שילוב של ברז יוקרתי בחדר רחצה שמעוצב באופן בסיסי, או השקעה באריחים ייחודיים לחיפוי קיר אחד דומיננטי.

מחלקה חדשה שהושקה עם החידוש של האולם היא מחלקת המטבחים. קומת גלריה שלמה של מטבחים איטלקיים, המציגים שילוב מנצח של איכות גבוהה, עיצוב איטלקי, סטנדרטים גבוהים עם מותג המטבחים STOSA.

אולם תצוגה MODY, רחוב יצחק בן צבי 32 ראשון לציון.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully