וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה מרגשת: אדלשטין תכשיטים יצרו שרשרת של הלב שצייר בנו של איתי פרי ז"ל עבור אלמנתו

זוג התכשיטנים, שירלי ועידו אדלשטין, שהחליטו ליצור עבור אלמנתו של איתי, הילה, את הלב שיישאר לה קרוב קרוב לתמיד: "התמונה נחקקה בזיכרון"

הלב - הציור שבהשראתו יצרה אדלשטין תכשיטים את השרשרת. יחצ,
הלב - הציור שבהשראתו יצרה אדלשטין תכשיטים את השרשרת/יחצ

הציור המפורסם של הלב הצבעוני שצייר עידו פרי, בנו של החייל שנפל בעזה, איתי פרי ז"ל, ריגש רבים, ביניהם גם את זוג התכשיטנים, שירלי ועידו אדלשטין, שהחליטו ליצור עבור אלמנתו של איתי, הילה, את הלב שיישאר לה קרוב קרוב לתמיד.

"התמונה של איתי עם הציור של הלב ממש נחקק לנו בזיכרון, כמו לרבים מהמדינה" מספרת שירלי ומוסיפה "החלטנו לפנות להילה, אלמנתו של איתי ולהציע לה שנכין עבורה תכשיט שיהיה ממש העתק של הציור שצייר בנה וגרם לכל כך הרבה אושר לאביו. בהתחלה חששנו לפנות אליה, לא ידענו אם תרצה פרטיות או שמא זה יהיה לא ראוי, לבסוף החלטנו שמדובר במשהו שיישאר עבורה לנצח וזה אולי יכול להוות עבורה מעט נחמה".

שרשרת הלב, אדלשטין תכשיטים. יחצ,
שרשרת הלב, אדלשטין תכשיטים/יחצ

ואכן הילה פרי התרגשה מאוד מהיוזמה של אדלשטין תכשיטים ונענתה מיד להצעה "ברגע שנתנה לנו אור ירוק התחלנו להכין את השרשרת עבורה" מספרת שירלי "שיתפנו אותה ביצירה ובהליך, למזלנו היא כל כך התרגשה ואפילו סיפרה שגם בנות משפחה נוספות ישמחו לאותו שרשרת כדי להנציח את איתי לתמיד. שמחנו שהיתה לנו הזכות לרגש משפחה שהקריבה המון למען המדינה".

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully