וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוטעים בשם האדריכלים: 400 עצים יינטעו ביער בארי

באירוע בוקר מקצועי שקיימה RENBY לרגל חשיפת אולם התצוגה החדש שלה בהרצליה. כל אדריכל שהגיע התכבד בתעודת הוקרה המציינת כי עץ ניטע בשמו ביער בארי אשר בנגב המערבי

משפחת רנבי - שרון הנדלר וולף, ליאת טופל, דליה טופל, בני מורן, סולנג הנדלר, קרן האוסמן. איציק בירן,
משפחת רנבי - שרון הנדלר וולף, ליאת טופל, דליה טופל, בני מורן, סולנג הנדלר, קרן האוסמן/איציק בירן

400 עצים שיינטעו ביער בארי, נתרמו ע"י משפחת RENBY, לקרן קיימת ישראל. המחווה המרגשת, התרחשה בטו בשבט, באירוע בוקר מקצועי שקיימה RENBY לרגל חשיפת אולם התצוגה החדש שלה בהרצליה. כל אדריכל שהגיע התכבד בתעודת הוקרה המציינת כי עץ ניטע בשמו ביער בארי אשר בנגב המערבי.

המסע של RENBY שהחל לפני 45 שנים כחנות סיטונאית, התרחב לכדי מותג המהדהד תרבות של עיצוב הנושא ערכים של תרומה לקהילה למען שורשים יציבים בארץ ישראל.

שנת 2024, מהווה ציון דרך משמעותי עבור החברה עם פתיחת בית RENBY החדש המשתרע על פני 2 קומות, בסך הכול 1,000 מ"ר, בהן מוצגים בתי האופנה, הטקסטיל והעיצוב המובילים בעולם.

תעודות קק"ל. יחצ,
תעודות קק"ל/יחצ

לדברי בני מורן, מבעלי RENBY: "המיקום החדש ברחוב מדינת היהודים 85,הרצליה, הוא הזדמנות מצוינת להצטרף לסביבת עיצוב יוקרתית שתואמת את אסטרטגית ההתרחבות של חברת RENBY המתמחה בעיצוב והלבשת הבית".

הגיעו לכבד את דור המייסדים: בני מורן, סולנג הנדלר ודליה טופל ואת הדור השני : ליאת טופל, שרון וולף וקרן האוסמן, אדריכלים ומעצבים מובילים בהם: יואב מסר, עודד חלף, אלון ברנוביץ ואירנה קרוננברג, רחל פלר, דנה לייטרסדורף, שלמה פרנקל, מיקלה סמיונה, רונה לוין, אירמה אורנשטיין ועוד ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully