וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לברזי המטבח אמירה עיצובית משלהם

המטבח הוא מקום מרכזי בבית, אבל רבים מאיתנו מתייחסים לברז כאל פריט טריוויאלי - והוא לא. קבלו כמה ברזים שיעשו לכם הבדל עצום בעין

נוטלי מציגה ברז  מהפכני המאפשר שינוי זרמים לפי פעולה נדרשת מבית הנס גרואה. יחצ,
נוטלי מציגה ברז מהפכני המאפשר שינוי זרמים לפי פעולה נדרשת מבית הנס גרואה/יחצ

המטבח הינו לבו הפועם של הבית, המאחד את כולם סביבו ומאפשר לבני המשפחה לבלות זמן איכות משותף תודות גם לברזים במטבח, מהם אנו מקבלים מים ובאמצעותם שוטפים, מנקים, מצחצחים ועוד.

חברת נוטלי מציגה את ברזי הנס גרואה-אקסור בעיצוב מתקדם וחדשני בלי לשכוח לרגע את הפונקציונאליות והפרקטיות. החברה מציגה ברזים המתאפיינים בעיצוב תעשייתי עם מצבי זרימה שונים, ברזים נשלפים עם שלל פונקציות ומצבי זרימה מגוונים וברזים נשלפים עם כפתורי סלקט לפתיחה וסגירה. הברזים מוצעים בין היתר בגימורי נירוסטה מוברשים , כרום או בצבעי ברונזה.

חברת נוטלי מציגה ברז מטבח מבית הנס גרואה. יחצ,
חברת נוטלי מציגה ברז מטבח מבית הנס גרואה/יחצ

בקולקציה שלל ברזי מטבח ,המהודקים לקיר עם פיות מסתובבות ונשלפות בעיצובים מתוחכמים שיוצרים נופך אחר בנוף המטבחי.

לכל אניני הטעם ששמים את יהבם בברזים מציעים בהנס גרואה- אקסור ברזים למטבח המחזקים את ההוויה החווייתית להצבת פריט ייחודי בחלל אבל בפרשנות אחרת.

כאן נכנס לתמונה הברז המהפכני המכונה aquno select m81 בעיצוב הדומה ליצירת אמנות אך בשיא הטכנולוגיה. ברז זה משלב מיני זרמים המתאימים לכל גחמה קולינארית באשר היא. הזרמים מותאמים לשלל פעולות ,ישנם זרמים לשטיפת כלים וזרמים מיוחדים לשטיפת פירות או ירקות . קיימת אפשרות למשוך את הפיה מטה באמצעותה מים במכונת הקפה. הברז בעצם מתאים עצמו לכל פעולה במטבח. יתרה מכך, הוא מוצע עם מגש שטיפה מיוחד ה"מתלבש" מתחתיו , שם ניתן למקם את הפריטים לשטיפה. במתקן זה עם שליפתו ניתן להשאיר את הפירות והירקות למשל, ליבוש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נוטלי מציגה ברז מבית הנס גרואה. יחצ,
נוטלי מציגה ברז מבית הנס גרואה/יחצ

הברזים מתאפיינים במראה רגוע שנוצר תודות לעיצוב המשלב קווים ריבועיים עם פינות מעוגלות ואסתטיקה נעימה לעין שיוצרת הרמוניה ושלווה. המגמה הנוצרת נובעת מתוך התחושה שלכל פריט במטבח מטרה משלו ואמירה משלו ולכן כדאי לתת את מלוא תשומת הלב בעת הבחירה לברז, למשל.

  • עוד באותו נושא:
  • ברזים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully