וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה לחג: ניסינו את השואב השוטף WD213 HYDRO VAC של שארק

דוד רוזנטל

28.1.2024 / 17:03

שואבים שוטפים הם כבר מזמן לא קוריוז. ניסינו את ה-WD213 HYDRO VAC של שארק. האם הוא שווה 1,890 שקל?

שואב שוטף של שארק. דוד רוזנטל
החיים קלים יותר עכשיו. WD213 HYDRO VAC/דוד רוזנטל

המוצר: שואב שוטף WD213 HYDRO VAC של שארק
תיאור מוצר: שואב שוטף אלחוטי 3 ב-1
תקופת הניסיון: חודש
משוווק ב: אתר היבואן שריג אלקטריק וברשתות החשמל
המחיר המומלץ: 1,890 שקך

המוצר

שארק, מותג שואבי האבק המשווק בישראל בבלעדיות ע"י שריג היבואן הרשמי, משיק בימים אלו את שואב האבק החדש WD213 HYDRO VAC, שכולל 3 פעולות במכשיר אחד לשאיבה ושטי]ה של כל סוגי המשטחים, רצפות, שיש, פרקט ושטיחים.

WD213 HYDRO VAC מגיע עם מברשת אנטי מיקרוביאלית למניעה ועמידות בפני ריחות רעים וחיידקים, 2 מכלים - מכל ניקוי XL (500 מ"ל) ומכל מים מלוכלכים (360 מ"ל) לנוחות ויעילות מרבית.

לדברי היבואן, "לשואב שוטף WD213 HYDRO VAC נוזל ניקוי בטכנולוגיית ANTI ODOUR להסרת ריחות רעים ורענון כל סוגי המשטחים לשמירה על בית נקי בריח מרענן. בנוסף, השואב החדש מתהדר במסך דיגיטלי חכם לבקרה על מצב הסוללה, לשליטה על עוצמת השאיבה ובחירת סוג המשטח. עם השואב החדש של שארק תוכלו לנקות בקלות וביעילות את כל סוגי הלכלוך - כתמים, נוזלים, פסולת ולכלוך שהצטבר. תאורת לדים תאיר את אזור השאיבה המיועד".

לכל ביקורות "מתנה לחג" לחצו כאן.

WD213 שארק שואב שוטף. שריג אלקטריק היבואן הרשמי,
WD213 שארק שואב שוטף/שריג אלקטריק היבואן הרשמי

חוות דעת

שואבים שוטפים הם כבר מזמן לא קוריוז והטכנולוגיה רק הולכת ומשתכללת. עם זאת, הם עדיין לא מהווים תחליף לסמרטוט ומגב. גם השואב הזה לא. אז מדוע אהבנו אותו?

ראשית, משום שהוא קל לתפעול ויחסית בעל תחזוקה נמוכה. מהתנסותנו עם שואבים שוטפים, לא אחת התחזוקה שלהם מעיקה. פה הפירוק וההרכבה של הגלגל מאוד פשוטים וכך גם הניקוי שלו. שנית, מכיוון שעבור אלה שמנסים להשאיר את הבית אנושי ביומיום הוא עושה את העבודה. יש לנו חתולה וכלבה, ואם נסתמך על השואב הזה פעם או פעמיים בשבוע לא נגיע רחוק, אבל פעולת השאיבה לא דורשת מאמץ מיוחד ופעם ביום או ביומיים בהחלט מסייעים להשאיר את הרצפה נקייה. יתרון נוסף של השואב הוא שבניגוד למתחרים רבים אחרים, אתם לא מחוייבים לנקות עם הנוזל שסיפקה לכם החברה.

שואב שוטף של שארק. דוד רוזנטל
קל יותר לתפעול/דוד רוזנטל

פסק הדין

תראו, נהיה כנים - השואב הזה, כמו כל שואב שוטף אחר ובעצם כמו כמעט כל מכשיר היברידי, עושה עבודה פחות טובה בשאיבה משואב אלחוטי ומנקה פחות טוב מסמרטוט ודלי. ועדיין, מדובר במכשיר מצוין עם ערך גבוה עבור אלה שמעדיפים לעבוד קצת בכל יום ולהשאיר את הבית על רמת ניקיון נאותה, מאשר להתחרע ביום שישי ולהפוך את הבית. אנחנו מאוד אהבנו אותו.

האם הוא שווה 1,890 שקל? ברמת המחירים של השואבים בז'אנר הוא נמצא בטווח הבינוני, מה שהופך אותו בעיניי לרכישה משתלמת.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully