וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצג מרגש למען החטופים הוקם בהרצליה מדיקל סנטר

את היוזמה למיצג הגתה סיגל סולץ, מנהלת קשרי לקוחות וחווית השירות האישי בבית החולים: "פניתי לאומן מיקי שמואלי, והבעתי בפניו את הרצון לציין את החזרת החטופים כאן אצלנו, הוא מיד נענה לבקשתי"

מיצג להחזרת החטופים במדיקל סנטר. יחצ,
מיצג להחזרת החטופים במדיקל סנטר/יחצ

136 פרחים בצבע צהוב עם שמות החטופים, הוצבו בלובי הראשי של בית החולים הרצליה מדיקל סנטר למען החזרתם הביתה.

את היוזמה למיצג הגתה סיגל סולץ, מנהלת קשרי לקוחות וחווית השירות האישי בבית החולים: "פניתי לאומן מיקי שמואלי, והבעתי בפניו את הרצון לציין את החזרת החטופים כאן אצלנו, הוא מיד נענה לבקשתי ויצר את המיצג המרגש הזה. בהרצליה מדיקל סנטר נושא השבת החטופים הוא ערך עליון ואחריות מוסרית. בלובי הראשי של בית החולים נמצא המיצג של 136 החטופים כפרחים שחייבים לפרוח ולחזור הביתה עכשיו."

סיגל סולץ. יחצ,
סיגל סולץ/יחצ

עוד מוסיפה סולץ "מאז ה7 באוקובר וכל ה7 לחודש ובציון ה100 ימים אנחנו עוצרים פעילות ומקיימים טקס בו נושאים תפילה ומילות תיקווה ומשמיעים שיר שאחד החטופים אוהב במיוחד. בטקס משתתפים העובדים, המטופלים ובני משפחותיהם".

האומן מיקי שמואלי מספר: "136 חטופים בעזה. כל אחד מהם פרח. האם ינבול או יפרח? זה בידיים שלנו! שמחתי לתרום את המיצג לבית החולים הרצליה מדיקל סנטר, שנושא החטופים נמצא על סדר יומו באופן קבוע וזו היתה דרכי להתחבר ולתמוך במטרה זו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בית החולים הרצליה מדיקל סנטר (HMC) הוקם לפני כ-35 שנה כדי לאפשר לתושבי מדינת ישראל ולחולים מארצות אחרות ליהנות משרותי רפואה פרטית באיכות, וברמת שירות ייחודיים.

סגל בית החולים מונה כ-600 עובדים, צוות רב מקצועי בכל תחומי הרפואה אשר חרת על דגלו את המצויינות כערך עליון. 500 רופאים מומחים בתחומם, מהבכירים ביותר במערך הרפואי של ישראל, מבצעים מדי שנה בבית החולים למעלה מ-20,000 ניתוחים במגוון תחומים ובכללם ניתוחי לב, נוירוכירורגיה כבדה (מוח ועמוד שדרה), צנתורים, אורתופדיה, החלפות מפרקים, שברים מורכבים, כירורגיה אונקולוגית, כירורגיה כללית, גינקולוגיה, אורולוגיה, ניתוחי רובוט, א.א.ג ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully