וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית

מסאז'ר מחמם לרגליים בטכנולוגיית לחץ אוויר ואינפרא אדום מבית CARBON, 1690 שח, אצל המשווקים המורשים והיבואן הבלעדי סיריוס אלקטרוניקה. יחצ,
מסאז'ר מחמם לרגליים בטכנולוגיית לחץ אוויר ואינפרא אדום מבית CARBON, 1690 שח, אצל המשווקים המורשים והיבואן הבלעדי סיריוס אלקטרוניקה/יחצ

מותג הלייף סטייל CARBON, המתמחה במכשירי עיסוי וספורט, מציג מכשיר לעיסוי והרפיית הרגליים באמצעות שילוב טכנולוגיות של לחץ אוויר וחימום אינפרא אדום, המקל על כאבים, מפיג תחושות עייפות ולחץ, משפר את זרימת הדם ומחמם ומפנק את הרגליים.

מה כיף יותר בימי החורף הקרים מעיסוי רגליים מרגיע, מחמם ובריא? המסאז'ר עובד באמצעות טכנולוגיה מתקדמת היוצרת לחיצות על ידי לחץ אוויר משתנה המופעל בנקודות שונות בשוקיים ובכפות הרגליים. לחץ האוויר מקל על כאבי שרירים, מטפל בעומק הרקמות ומקל במצבים של נפיחויות או בצקות. בנוסף לכך קיימת במכשיר פונקציית חימום אינפרא אדום עם שלוש רמות לבחירה. זו מוסיפה אלמנטים טיפוליים של הרפיה, שיפור זרימת דם ושחרור של השרירים. שלט נוח לתפעול מאפשר ניווט בין שלוש תוכניות עיסוי שונות בשלוש עוצמות לבחירה. ניתן לכוון את מידת עיטוף הרגליים של המכשיר בין קטרים של 55 עד 72 ס"מ ובכך להתאים למידת הרגל המדויקת של המשתמש ולהשפיע על עוצמת העיסוי. המכשיר עשוי מחומרים איכותיים ועמידים וכולל מנגנון בטיחות מובנה המכבה באופן אוטומטי את המכשיר לאחר 20 דקות של עבודה רצופה. מתאים לשימוש יומיומי לאנשים שיושבים הרבה שעות במשרד, לאנשים מבוגרים וספורטאים המבקשים לשפר את זרימת הדם וגם לפינוק ורגיעה עצמית. המחיר: 1,690 שקלים.

CARBON- להשיג אצל המשווקים המורשים והיבואן הבלעדי סיריוס אלקטרוניקה

כריות ניקוי מיקרופייבר דו צדדיות לקירצוף וניגוב מבית הוסטס, 14.90שקל, להשיג ברשתות השיווק המובחרות ובאתר היבואן אינטרסן www.Intersum.co.il. אפרת אשל,
כריות ניקוי מיקרופייבר דו צדדיות לקירצוף וניגוב מבית הוסטס, 14.90שקל, להשיג ברשתות השיווק המובחרות ובאתר היבואן אינטרסן www.Intersum.co.il/אפרת אשל

מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה, כלים חד פעמיים ואביזרי ניקיון והיגיינה, מציג כריות ניקוי וקרצוף דו צדדיות העשויות בד מיקרופייבר איכותי, המאפשרות קרצוף עדין, הסרת כתמים קשים ואינן משאירות שריטות.

כריות הניקוי החדשות והחדשניות מבית המותג אינן עושות חצי עבודה! הן עשויות מבד מיקרופייבר איכותי ובעלות שני צדדים. צד אחד מיועד לקרצוף עדין שאינו משאיר שריטות, אך עם זאת יעיל ביותר, ואילו הצד השני מיועד לניגוב והברקה ואינו משאיר סיבים או סימנים. צורת כרית הניקוי עוצבה בצורה ארגונומית כך שמתאימה לאחיזה נוחה ולתפעול קל. היא בעלת יכולת ספיגה גבוהה במיוחד, אינה מתבלה בקלות ומשמשת לאורך זמן. הכריות מעולות לניקוי סירים, מחבתות, כלים וחפצים ואף משטחים, כולל כאלו עדינים. הכריות מגיעות באריזה של שלוש יחידות בצבעים ודוגמאות שונות. המחיר: 14.90 שקלים.

הוסטס- להשיג ברשתות השיווק המובחרות ובאתר היבואן אינטרסן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אמריקן קומפורט מכשיר עיסוי לרגלים ולשוקיים. סטודיו אמריקן קומפורט,
אמריקן קומפורט מכשיר עיסוי לרגלים ולשוקיים/סטודיו אמריקן קומפורט

ולנטיין דיי, יום האהבה, הוא הזדמנות נפלאה להזכיר לבני ובנות זוג כמה אוהבים אותם וכמה רוצים שיהיה להם טוב ונעים. ומה יותר כיף מלפנק את בן/ בת הזוג בעיסוי שניתן להתפנק בו בבית בכל זמן ובכל מקום.

מתנות מפנקות ומקוריות במיוחד- עם הטבות מיוחדות לולנטיין- יום אהבה שכולו ללא מע"מ באמריקן קומפורט. המבצעים עד ה-14.2 כולל ניתן להשיג ברשתות עמינח ואמריקן קומפורט ובחנות האונליין.

  • מכשיר עיסוי וחיטוב שייפר - הדור הבא. היישר מחדרי הכושר מגיע השייפר, שיוצר רטט המדמה מצב של פעילות גופנית ומסייע בשריפת קלוריות שיפור סיבולת, הפגת עייפות ושחרור שרירים תפוסים.
  • מחיר לאחר הטבת יום האהבה 1273 שקל (במקום 1490 שקל).
  • כרית עיסוי שיאצו MG147. כרית עיסוי המדמה עיסוי שיאצו המתבססת על הפעלת לחץ נקודתי מיועדת לכתפיים, לצוואר לגב ולרגליים בעזרת ארבעה ראשים מסתובבים. מחיר לאחר הטבת יום האהבה 419 שקל (במקום 490 שקל).
  • אקדח עיסוי 503C. מכשיר עיסוי ממוקד תורם לשיפור זרימת הדם, עיסוי רקמות עמוק ומתאים מאד לשימוש לאחר אימון. מחיר לאחר הטבת יום האהבה 298 שקל (במקום 349 שקל).
  • מכשיר עיסוי לרגליים ריפרשינג. מחיר לאחר הטבת יום האהבה 846 שקל (במקום 990 שקל).
  • מבצע בלעדי לולנטיין גם ברשת עמינח מזרן king koil היוקרתי עם שכבות לטקס וקוקוס מדגם בראשית בהנחה של 1000 שקל בנוסף למבצעים הקיימים (יש כפל מבצעים), למידות החל מ-190\140. מחיר מיוחד לאחר הנחת מבצע 5490 שקל.
DE KAS PARIA ב-240 שקל. יחצ,
DE KAS PARIA ב-240 שקל/יחצ

קולקציית הוולנטיין של DE KAS PARIS נועדה ליצור אווירה רומנטית, רגעים מיוחדים וחוויות בלתי נשכחות. בין אם אתם מתכננים ארוחת ערב רומנטית או מחווה מפתיעה, נרות הם השותפים המושלמים לכל רגע מיוחד.

כל הנרות בקולקציה יוצרו במיוחד ובקפידה כדי לעורר את תמצית הרומנטיקה עם ארומה חושנית להפליא במגוון ניחוחות החל מברגמונט עם מנטה לחושת ספא מפנק, פלפל ורוד לחושניות מתפרצת, עץ אשוח עם אלגום לניחוח עמוק ומאוזן. הנרות מיוצרים מתערובת של שעוות דבורים טבעית באיכות הגבוהה ביותר המציעים חוויות בעירה מושלמת, אור רך וניחוח עשיר.כל הנרות נמזגים ביד, במנות קטנות כדי להבטיח את השפעת הניחוח לאורך זמן.

קולקציית הנרות כוללת מגוון עיצובים מדהימים של נרות בודדים או מארזי מתנה באריזה אלגנטית המהווה את המתנה המושלמת.

טווח מחירי קולקציית הנרות 100 - 2000 שקל, ניתן להשיג באתר האונליין של המותג ובחנות הדגל של המותג ברחוב בן יהודה 211, ת"א.

ניופאן. יחצ,
ניופאן/יחצ

המורשת האקוסטית והעיצוב העשיר של JBL חוזרים בסדרת הרמקולים החכמים החדשה Authentics. שלושת הרמקולים ההחכמים (WiFi) מהסדרה החדשה מביאים את העוצמה של JBL Signature Sound והחידושים הטכנולוגיים האחרונים לתוך הבית. כחלוצה של סאונד קולנועי, אולפן והופעות חיות, JBL נהנית ממורשת אקוסטית שאין שני לה. במשך יותר מ-75 שנים, JBL מגבירה את כוחה של המוזיקה כדי לגרום למאזינים להרגיש מחוברים יותר וחיים יותר.

סדרת רמקולי ה-Authentics כוללת עיצוב ייחודי מהעבר בתקופת עיצוב הרטרו של שנות ה-70 ופרטים מדהימים הנובעים מההיסטוריה הייחודית של אותה תקופה. הרמקולים הביתיים הפופולריים בצורה פנומנלית של JBL L-100 היוו השראה לעיצוב דמוי הוינטג' של סדרת ה-Authentics, בעוד שצורות, חומרים, צבעים, טקסטורות וגימורים עכשוויים אשר נוצרו בהשראת אפונת הלייף סטייל העכשווית, התוצאה היא מראה המשלב בצורה חלקה עבר ועתיד, הכולל אלמנטים סמליים כמו דפוס הגריל Quadrex שעזר להפוך את רמקולי JBL L-100 לאייקוניים. מסגרת ה-JBL PowerLine הייחודית מוסיפה מגע של איכות, אפילו ללוח הבקרה יש תחושה ייחודית. גם נושא הקיימות מובנה בסדרת ה-Authentics החדשה, עם ארונות וידיות עשויות אלומיניום ממוחזר וחלקים פנימיים רבים עשויים מפלסטיק ממוחזר מתוך חשיבה ודאגה לכדור הארץ כתפיסה ערכית אותה JBL דורשת לנכס לעצמה בשונה מחבות ומותגים אחרים בתחום.

"סדרת JBL Authentics מוצאת השראה בעברה העשיר של JBL, ובוחנת מחדש כמה מהעיצובים האייקוניים ביותר שלה עבור דור חדש של צרכנים המחפשים חוויות אותנטיות ומשמעותיות. שלוש שנים בהתהוות, JBL Authentics עושה את מה ש-JBL עושה הכי טוב - לפגוש את המאזינים היכן שהם נמצאים עם הסאונד המעולה, הטכנולוגיות החדשניות והעיצוב המושך", אמר קרסטן אולסן, נשיא Consumer Audio ב-HARMAN.

מחירים

  • JBL Authentics 500 - 3,490 ₪ (מחיר מומלץ לצרכן)
  • JBL Authentics 300 - 2,490 ₪ (מחיר מומלץ לצרכן)
  • JBL Authentics 200 - 1,790 ₪ (מחיר מומלץ לצרכן)
  • ניתן להשיג ב: IDigital, מחסני חשמל, KSP, חנויות שיפי ועוד.
זגה - פינות אוכל. שולחן אמיגו גוון HPL טבעי 8570 שקל במקום 10,070 שקל, כסא טורבו גוון  אבן 497 שקל במקום 667 שקל. סטודיו זגה,
זגה - פינות אוכל. שולחן אמיגו גוון HPL טבעי 8570 שקל במקום 10,070 שקל, כסא טורבו גוון אבן 497 שקל במקום 667 שקל/סטודיו זגה

של קרבה בין הסועדים.

רשת זגה פינות אוכל המתמחה בעיצוב פינות אוכל פרקטיות ומודולריות, משיקה לשנת 2024 קולקציות חדשות של שולחנות אוכל מלאי סטייל ושיק עם הטרנד המוביל בעולם העיצוב: שולחן עגול נפתח.

שולחן עגול נפתח, דגם אמיגו, הוא בעל רגל מרכזית אחת ומתאים לכל צורך. מעניק לחלל פינת האוכל מראה מסוגנן ונקי בכל יום וכמו כן לפי הצורך ניתן לפתוח אותו (למשל בחגים או בשבתות ) והוא נותן מענה לאירוח משפחתי מפנק למספר של עד 14 סועדים. השולחן מגיע בקוטר 138 ס"מ וכולל 4 הרחבות: 2 הרחבות בתוך השולחן ועוד 2 הרחבות חיצוניות.

השולחן מוצע בגוונים אופנתיים של: בטון HPL, טבעי HPL, אבץ ופורניר טבעי.

מחיר: החל מ 8,570 שקל, ניתן להשיג בסניפי רשת זגה ברחבי הארץ ובאתר.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully