וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בגלל ט"ו בשבט: המהפכה הירוקה בעיצוב מטבחים

אחרי שנים בהן העיצוב הנקי והמונוכרומאטי נחשב לחוד החנית העיצובית, מבינים היום רבים מהאדריכלים ומעצבי הפנים כי עיצוב נקי מדי עשוי ליצור חללים סופר מודרניים אך יחד עם זאת מעט קרים. הכירו את טרנד המטבחים הירוקים, ואף מילה על ט"ו בשבט

מטבחי רגבה. מעצבת פנים יקירה בן אפרים. עידן גור,
מטבחי רגבה. מעצבת פנים יקירה בן אפרים/עידן גור

יהונתן גפן מספר על האיש הירוק שגר בבית ירוק, עם דלת ירוקה וחלונות ירוקים. מעניין מה הוא היה מרגיש אילו היה מבין שהמגמה של 2024, היא מטבחים ירוקים (ואף מילה על ט"ו בשבט).

אחרי שנים בהן העיצוב הנקי והמונוכרומאטי נחשב לחוד החנית העיצובית, מבינים היום רבים מהאדריכלים ומעצבי הפנים כי עיצוב נקי מדי עשוי ליצור חללים סופר מודרניים אך יחד עם זאת מעט קרים. הפתרון - שילוב פלטת צבעים חמה, נעימה ומלאת חיים שיעניקו מראה ביתי, חמים ומזמין.

Cosentino_ משטחי Silestone Urban Crush. יחצ,
Cosentino_ משטחי Silestone Urban Crush/יחצ

מומחים בענף מסבירים כי כניסתו של הירוק אל עיצוב הבית בכלל ולמטבח בפרט קשורה
לאג'נדה הירוקה. הצורך בהתקרבות אל הטבע לצד מודעות ומעורבות סביבתית הגבירו את הביקוש לצבע הירוק. איכויותיו המרגיעות והמשקמות של הצבע הופכות אותו לבחירה אידיאלית עבור החלל המרכזי בבית שהפך שוקק פעילות.

הכנסת הצבע הירוק לעיצוב המטבח מסמנת יציאה מרעננת מהנורמות המסורתיות. הוא מייצג שילוב הרמוני של אסתטיקה, פונקציונליות ורווחה. ככל שיותר אנשים יכירו בחשיבות יצירת חללים המשקפים את הערכים שלהם, המהפכה הירוקה בעיצוב המטבח רק תגבר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מטבחי רגבה. אדריכלית ומעצבת פנים אפרת וינרב WE ARCHITECTS. איתי בנית,
מטבחי רגבה. אדריכלית ומעצבת פנים אפרת וינרב WE ARCHITECTS/איתי בנית

הצבע הירוק פורש קשת רחבה של תתי-גוונים: מפסטלים מרגיעים ועד אזמרגדים תוססים. מעצבים יכולים לשחק עם גוונים שונים כדי לעורר מצבי רוח ספציפיים. ירוקים בהירים יותר, כמו מרווה או מנטה, יכולים להכניס אל המטבח אווירה שלווה ואוורירית, בעוד ירוקים כהים יותר מוסיפים נופך של יוקרה ותחכום. כל אחד מהגוונים יוצר אפקט שונה, אך כולם מכניסים משב רוח רענן אל הבית. בין אם באמצעות מבטאים עדינים או אמירות נועזות, הצבע הירוק מביא תחושה מחודשת של חיוניות וחיבור לטבע, מה שהופך את המטבח לא רק למקום המהדהד עשייה קולינרית אלא למקדש הרמוני המשפר את האסתטיקה ותורם לאיזון וחיוניות.

HeziBank- מטבח עם אריחים וברז ירוקים של VOLA _להשיג ב-HeziBank. יחצ,
HeziBank- מטבח עם אריחים וברז ירוקים של VOLA _להשיג ב-HeziBank/יחצ
Cosentino -  POSIDONIA GREEN_בהשראת הטבע ולמענו. יחצ,
Cosentino - POSIDONIA GREEN_בהשראת הטבע ולמענו/יחצ

חיבור לחיים בר קיימא: הדגש העולמי על חיים בר קיימא השפיע על היבטים שונים בחיינו, כולל עיצוב הבית. מטבחים ירוקים לא רק מסמלים תודעה סביבתית אלא יכולים גם לשלב חומרים ידידותיים לסביבה ומכשירים חסכוניים באנרגיה. זה מתיישב עם המגמה ההולכת וגוברת של יצירת חללים שהם גם אסתטיים וגם אחראיים לסביבה.

המטבח הוא הלב. אם נדמה לכם שהבית של השכן ירוק יותר, קחו אור ירוק לעצב את המטבח שלכם בצבע הצמיחה.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully