וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכה הבאה, 2024 - ועכשיו צאי החוצה

רגע אחרי שנכנסה שנת 2024 לחיינו, וסקרנו את המגמות והטרנדים שיככבו בשנה החדשה, הגיע הזמן לתת דגש למגמות שיככבו בחוץ

אמבטיות קרח. אור שניידר,
אמבטיות קרח/אור שניידר

סופסוף נפרדנו מ-2023 המקוללת, ו-2024 נכנסה לחיינו. זה הזמן לסקור את המגמות והטרנדים שיככבו בשנה החדשה, לתת דגש לחוץ. האקלים הישראלי מאפשר לנו למקסם את חלל החוץ, בין אם זו מרפסת קטנה, או גינה רחבת ידיים.

"הלקוח הישראלי כבר הבין את חשיבות חלל החוץ, וההתייחסות אליו היא כאל חלק בלתי נפרד מהבית. הגישה כיום היא לעשות תעתיק של הבית החוצה, ליצור מראה. לייצר חלל חוץ שבדומה לפנים, הוא ההמשכיות של הבית" מסביר האדריכל בועז שניר. לדבריו "הפנים משפיע על החוץ ולהפך. לא פעם הגדלנו פתח או הרמנו במה בתכנון כדי ליצור הרמוניה ביניהם. עוד בשלב הראשוני של תכנון הפרוייקט והבנת צרכי המשפחה, יש הסכמה משותפת לגבי חשיבות החוץ. ישנם פרוייקטים שהשיח מתחיל בכלל מהצרכים של החוץ "אני רוצה בריכה ענקית - כדי ליהנות מהילדים גם בסופש. חשוב לי שמטבח ה-OUTDDOR יהיה פונקציונאלי ונעים, כי שם אני מרבה לארח, והדוגמאות עוד רבות וטובות".

אדריכלות ועיצוב בועז שניר. עוזי פורת,
אדריכלות ועיצוב בועז שניר/עוזי פורת
אדיכלות ועיצוב בועז שניר. עוזי פורת,
אדיכלות ועיצוב בועז שניר/עוזי פורת

המלכה הבלתי מעורערת - הבריכה

אבנר צדוק, מנכ"ל ובעלים של חברת פלגים, האחראית על תכנון ועיצוב בריכות יוקרה מסביר "מאלמנט של מותרות, כבר מספר שנים, ובטח ובטח מאז הקורונה, הפכה הבריכה לאלמנט מהותי בבית הישראלי, סביבה מתאספות המשפחות, סביבה מתקיים האירוח, היא הסיבה למפגשים. זאת ועוד, יש הרוכשים בית או שטח בהתאם לאפשרויות השונות של מיקום בריכה, והעמדתה ביחס לפרוייקט.

"נכון, הבריכה אינה אלמנט של מותרות, ויחד עם זאת האפשרויות רבות והשמיים הם הגבול: בריכות בעיצוב טרופי, בריכות אינפיניטי, בריכות נגד הזרם וכו". עוד אומר צדוק כי "ב 2024 הנוכחות של הבריכות תתעצם. יותר גדולות, יותר מושקעות, עם חשיבה מדוקדקת לחומרים מיוחדים, פיתוחים טכנולוגיים, כשאין סוף לאבזור ולתוספות שניתן להציב בה".

אדריכל ירון אטיאס, בריכה פלגים. עודד סמדר,
אדריכל ירון אטיאס, בריכה פלגים/עודד סמדר
אדריכל איתי גרשי, באדיבות פלגים. עודד סמדר,
אדריכל איתי גרשי, באדיבות פלגים/עודד סמדר

מטבחי חוץ - לטובת אירוח מדויק

יעל מוסקוביץ סמנכ"לית השיווק של חברת ניגא שף FOR HOME יבואנית מטבחי חוץ ומותגי פרמיום למטבח פנים, מסבירה: "גודלם של מטבחי חוץ הוכפל. מיחידות של 2 מ', גדלו השנה המטבחים לממוצע של 5-6 מ' ובכך גדלה גם ההשקעה הכספית והגיוון במוצרים". בהתייחסה ל2024, מסבירה מוסקוביץ' כי: "חלל החוץ הוא לא עוד חלל, הוא ברירת המחדל לבילוי, אירוח, בישול ושהייה משפחתית. בדומה לשנים עברו גם ב-2024 מטבחי החוץ הם שיהפכו את סביבת OUTDOOR לשלמה ומדויקת. המרפסות והגינות הפכו כבר מזמן לאחד מצירי האירוח החשובים והמושקעים בבית הישראלי.

אלמנטים מרכזיים והחשובים שמושקעים בסביבת ה-OUTDOOR הם מטבחי החוץ, ונראה שכל פרויקט מגורים שמכבד את עצמו מתהדר במטבח מאובזר ומקצועי המאגד בתוכו את כל הטוב שיש לתחום להציע- אסתטיקה עילאית וקולינריה משובחת: "המגמה היא הפיכת מטבח החוץ למרכז קולינארי שאף יאפיל על המטבח הביתי. אותו אחד שיממש את כל הרצונות של בעלי הבית: מקררי משקאות, מכונות קרח, גרילים שונים להפקת מאכלים במגוון צורות צלייה ובישול, רוטיסרי, טאבונים, ועוד, לצד עיצובים עילאיים שלקוחים ממטבחי שף מקצועיים".

ניגא שף FOR HOME. אלעד גונן,
ניגא שף FOR HOME/אלעד גונן
ניגא שף FOR HOME. אלעד גונן,
ניגא שף FOR HOME/אלעד גונן

אמבטיות קרח

זו המגמה האחרונה והחדשה מבין כולן. אמבטיות הקרח עבור רבים הן דרך חיים בזכות התועלות של הטבילה לגוף ולנפש. IceZ לוקחת את הטרנד צעד אחד קדימה, עם אמבטיות קרח שפועלות באמצעות צ'ילרים ייעודיים (היחידים עם תו תקן של מכון התקנים), שתפקידם להביא את המים לטמפרטורה הרצויה, תוך שליטה מרחוק, ויצירת סירקולציה ששומרת על נקיון המים.

אמבטיות קרח. אור שניידר,
אמבטיות קרח/אור שניידר

לדברי ישי שני, בעלים ומנכ"ל משותף ב- iceZ והרוח החיה מאחורי המותג, "האמבטיות עוצבו ותוכננו בקפידה, עשויות מחומר אקרילי או חיפוי עץ. המוצרים מספקים חוויה שתורמת לאיכות החיים, לגוף ולא פחות מכך לנפש. חוויה שמספקת בוסט אמיתי של אדרנלין ועשייה. אין לי ספק שהציבור הישראלי יתאהב בטרנד ויאמץ אותו כריטואל קבוע מאורח חייו".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully