וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך תאכלו את הפירות היבשים שלכם בט"ו בשבט?

"הצורפים", מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי משיק לכבוד חג ט"ו בשבט קולקציית קערות מעוצבות לפירות יבשים וטריים, בשלל סגנונות

קערת פסיפס מחיר 1162 שקל, הצורפים. צחי קיבנשטיין,
קערת פסיפס מחיר 1162 שקל, הצורפים/צחי קיבנשטיין

המבחר של הפירות היבשים והטריים גדול והאופציות התרחבו מאוד בשנים האחרונות. ט"ו בשבט, המוקדש לאכילת פירות האילן, מספק הזדמנות ליצירת קערות פירות מיוחדות וצבעוניות המלאות בפירות יבשים וטריים.

בשנים האחרונות הקערות הללו הפכו לאמנות של יצירתיות במגוון סגנונות, החל מקערת פירות יבשים פשוטה מזכוכית או חומרים נוספים ועד לקערות יוקרתיות בשילוב פרלינים, פצפוצי אגוזים או פירות יער.

קערת הגשת פירות - מורינגה מצופה כסף, מחיר 1611 שקל. צחי קיבנשטיין,
קערת הגשת פירות - מורינגה מצופה כסף, מחיר 1611 שקל/צחי קיבנשטיין

מעבר לטעמים, המראה של הקערות יכול להפוך לאמנות של ממש. ניתן להכין צורות של חיות וכו מפירות חתוכים בתוך הקערה. כך, הקערה נהפכת לעבודת אמן צבעונית וייחודית, שתתאים למראה שולחן חגיגי ופוטוגני.

יש גם את האפשרות הבריאה. לשלב בקערה את טרנד הבריאות והיצירתיות יחד. לדוגמה, קערת פירות בננה וקוקוס יכולה להציע טעם נפלא ולהיות בריאה כאחד. כמו כן, קערת פירות יבשים עם זרעי צ'יה ודבש טבעי מציעה אופציה טעימה ובריאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קערת הגשה על רגל דלידה מחיר 589 שקל. צחי קיבנשטיין,
קערת הגשה על רגל דלידה מחיר 589 שקל/צחי קיבנשטיין

עם הגעת ט"ו בשבט, הקערות הצבעוניות והטעימות האלו מהוות מיצג יפהפה שניתן לשים במרכז השולחן ולהתענג עליו ביחד עם המשפחה והחברים כל השנה ולא רק בחג.

אמני "הצורפים", מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי משיק לכבוד חג ט"ו בשבט קולקציית קערות מעוצבות לפירות יבשים וטריים, בשלל סגנונות. הקולקציה מציגה עולם שלם של סטייל , פריטים בציפוי כסף באיכות גבוהה, צורות ועיטורים מרהיבים אשר נוצרו ברגישות ובמיומנות בעבודת יד, לחג מלא השראה.

  • עוד באותו נושא:
  • קערות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully