וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הם ביקשו לפנק את הבנות. התוצאה: בית מונגש, יפה ונעים

הם ביקשו בית מונגש, על מנת ששתיים משלוש בנותיהן תאומות בוגרות עם בעיה רפואית, ייהנו משלל פינוקי הבית. המעצבת מיטל צימבר לא יכלה, כמובן, לסרב

עיצוב מיטל צימבר. עודד סמדר,
עיצוב מיטל צימבר/עודד סמדר
  • תכנון ועיצוב: מיטל צימבר
  • הבית: 260 מ"ר, 3 מפלסים .
  • מיקום: בפתח תקווה
  • המשפחה: זוג פלוס 3 בנות.
  • צלם: עודד סמדר

זוג בשנות ה-40 לחייהם, שניהם עובדי הייטק, פנו למעצבת מיטל צימבר על מנת שזו תעצב את ביתם החדש. הם ביקשו בית מונגש, על מנת ששתיים משלוש בנותיהן תאומות בוגרות עם בעיה רפואית, ייהנו משלל פינוקי הבית.

הבית בן 3 קומות, נרכש מקבלן. המעצבת עשתה התאמה מדויקת לצרכי המשפחה, ובין היתר תוכננו תשתיות חשמל בהתאם לתכנית הריהוט, תוכננו פרטי נגרות, פתרונות אחסון, טקסטיל וריהוט מותאם. לדברי מעצבת הפנים מיטל צימבר, "שני דברים משמעותיים שולבו בפרוייקט, האחד זו מעלית שנוספה לנכס, תהליך מורכב ולא פשוט. האלמנט השני, מעקה מברזל עם מסילה שניתן לסגור בצורה אסתטית כך שלא תתאפשר נגישות למדרגות בשעות הלילה".

עיצוב מיטל צימבר. עודד סמדר,
עיצוב מיטל צימבר/עודד סמדר
עיצוב מיטל צימבר. עודד סמדר,
עיצוב מיטל צימבר/עודד סמדר

בקומת הכניסה ממוקם ארון מעילים שמשלב פתרון אחסון נהדר לתיקים, נעליים וכו'. בסלון תכננה צימבר קיר נגרות עצום, שמשלב מיזוג ושפע פתרונות אחסון מוטמעים, עם נישות פתוחות לאוורור, ושני מקררי יין. מיקום הטלוויזיה במקור היה אמור להיות על הקיר, אולם המעצבת החליטה למקמו על עמוד, כדי ליהנות מהחוץ. מצד שמאל ממוקמת פינת אוכל קומפקטית, עם אפשרויות פתיחה לטובת אירוח רב משתתפים. הריהוט שנבחר מודרני עם ספת קפיטונאז, שיכולה להפוך לספת רביצה.

המעלית מוקמה בסמוך למטבח, על מנת לתת מענה לשוהים בו ולטובת גישה למרתף ולחדרי השינה. למעלית נבחרו קירות זכוכית, ובכך הפכה אותה צימבר לאלמנט ויזואלי יפה ועיצובי ולא רק כפרט שמשמש לנגישות. לדברי צימבר, "את המעלית הזמנו מחו"ל, בהזמנה אישית. על מנת שזו תהיה מותאמת לקו העיצובי של הפרוייקט, לצד דיוק במפתחים ובמידות המשתנות בהתאם לכל קומה, ברגע שהמעלית הגיעה, גילינו שהיה חסרים 4 סנטימטרים כדי לאכלס אותה ובכך בעצם 'נולד' קיר פנימי מעוצב בחלקה הפנימי".

עיצוב מיטל צימבר. עודד סמדר,
עיצוב מיטל צימבר/עודד סמדר
עיצוב מיטל צימבר. עודד סמדר,
עיצוב מיטל צימבר/עודד סמדר

המטבח כאמור ממוקם בסמוך למעלית, כדי שלהורים תהיה גישה נוחה, לאור העובדה שהם מרבים לשהות בו. היא חובבת אפייה והוא חובב בישול. במטבח אי דומיננטי באורך 3 מ"ר, שחופה בשיש ובכך משמש גם כמשטח עבודה. חזית אחת של המטבח בצבע כחול, מספקת הרבה נוכחות, והשנייה בגוון אפור בהיר.

שירותי האורחים עם טפט דומיננטי על הקירות והתקרה עם כיור פרי סטנדינג. מעקה המדרגות עשוי ברזל, מה שיוצר אווריריות בחלל. ניתן להיאחז בו בקלות בזמן עלייה וירידה. בקומה למעלה תכננה צימבר מסילה שיושבת בקו אפס עם הרצפה, כדי שניתן יהיה לבצע סגירה בטיחותית בשעות הלילה.

סוויטת ההורים עם וילון שקוף ומעליו וילון כחול שתפקידו ליצור הצללה מלאה. טפט גידים בגווני כחול עם מעט כסף מעטר את הקיר והתקרה. עוד בחלל שפע פתרונות אחסון, טקסטיל עם כריות נוי, ספסל למרגלות המיטה ומראה עומדת. חדר הרחצה גם הוא מתכתב עם הכחול.

עיצוב מיטל צימבר. עודד סמדר,
עיצוב מיטל צימבר/עודד סמדר
עיצוב מיטל צימבר. עודד סמדר,
עיצוב מיטל צימבר/עודד סמדר

כל אחד מחדרי הבנות עוצב ותוכנן אישית בהתאם להעדפות כל אחת מהבנות. גם כאן יש דגש לנגישות. המעלית בקרבת החדרים. בחלל הגינה תכננה צימבר מטבח חוץ מפואר ועשיר הכולל טאבון עם משטח עבודה גדול, ופרגולה שתוכננה בהתאם. המרתף כולל פינת עבודה שתוכננה במעין אקווריום ופינת אירוח נוספת שבסמוך לחדר של אחת הבנות. עוד במרתף חצר אנגלית , עם צמחייה נשפכת.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully