וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגיעות של עיצוב רומנטי: כך תהפכו את המטבח למקום אינטימי

לקראת ולנטיין דיי, חברת ברימאג מציגה קולקציה של מוצרים אדומים שישדרגו את חלל הבית והמטבח

קולקציית הוולנטיין של Delonghi  קומקום נשלף 449 שקל ומצנם 449 שקל בייבוא חברת ברימאג. יחצ,
קולקציית הוולנטיין של Delonghi קומקום נשלף 449 שקל ומצנם 449 שקל בייבוא חברת ברימאג/יחצ

ידוע שהצבע האדום מסמל האהבה, והוא הגוון שנקשר מיידית לוולנטיין דיי, יום אהבה הבינלאומי, שאותו נחגוג ב 14 לפברואר. חברת ברימאג, המייבאת ומשווקת מותגים בינלאומיים, מציגה בימים אלה ליין של מוצרי חשמל לבית בצבע אדום, המהווים הזדמנות למלא את החלל במשב רוח רומנטי.

פריטי עיצוב בצבע אדום כמו קומקום חשמלי, מיקרוגל, מפזר חום או כל פריט אחר מהווים תוספת מדגישה לבית ולמטבח ומשלב תכונות כמו חום, עוצמה ותעוזה. כתמי הצבע האדום הן נגיעות אלגנטיות המשלבות בחלל עיצוב רומנטי ועשיר.

מפזר חום דיגיטלי בעיצוב רטרו של חברת CHROMEX בייבוא של חברת ברימאג מחיר 229 שקל. יחצ,
מפזר חום דיגיטלי בעיצוב רטרו של חברת CHROMEX בייבוא של חברת ברימאג מחיר 229 שקל/יחצ

חברת ברימאג מציגה לרגל הוולנטיין מגוון מוצרים למטבח בצבע הנחשק אדום של המותגים הבינלאומיים המובילים, כמו DeLonghi (דהלונגי), קנווד , CHROMEX ועוד.

בין הפריטים ניתן למצוא: מצנם אדום של המותג DeLonghi - מעוצב בסגנון רטרו, בעל 6 דרגות של חימום והשחמה, פעולת הפשרה, מגיע עם מתקן להנחת הצנימים - מחיר לצרכן: 449 שקל, קומקום חשמלי נשלף של המותג DeLonghi - מעוצב יוקרתי, עם קיבולת 1.7 ליטר, בעל גוף חימום נסתר, מד מים מובנה, כיבוי אוטומטי בעת רתיחת המים, כיבוי אוטומטי בשליפת הקומקום, מסנן נגד אבנית נשלף ורחיץ. מחיר לצרכן: 449 שקל. מפזר חום בעיצוב רטרו מבית CHROMEX - מפזר חום בעיצוב רטרו , בעל רשת גריל מתכת מטאלי, נוח ובטיחותי להניח על הקרקע, מנגנון בטיחות במידה ונופל וכולל תרמוסטט. מחיר לצרכן: 229 שקל. מיקרוגל דיגיטלי של CHROMEX - מיקרוגל דיגיטלי 20 ליטר, בעל עוצמה של 700 וואט , 8 מצבי עבודה, תוכנית הפשרה טיימר עד 95 דקות , 6 דרגות עוצמה. מחיר לצרכן : 299 שקל.

להשיג ברשת מטרו ובחנויות החשמל המורשות וברשתות המובחרות או באתר.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully