וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תוסיפו חמימות ונוחות לחלל הכי משפחתי בבית

יום המשפחה שיחול ב-9 בפברואר הוא טיימינג מושלם להראות אהבה לפינה הכי חשובה בבית, ולעודד את הקרבה והחום הנוצרים מהקסם של הביחד

מעצבת יערה קרקובר, באדיבות זגה פינות אוכל. איתי בנית,
מעצבת יערה קרקובר, באדיבות זגה פינות אוכל/איתי בנית

בלב ליבו של הבית, מחכה פינה חמימה, נעימה, מוארת ומרגיעה שהיא גם מקום התכנסות חמים ונעים מנחם נפש לכל בני המשפחה בכל ערב לארוחה טובה, שיחה מעניינת וחיבור קסום בין בני המשפחה יום המשפחה (החל ב 9.2) הוא טיימינג מושלם להראות אהבה לפינה הכי חשובה בבית, ולעודד את הקרבה והחום הנוצרים מהקסם של הביחד.

מומחי זגה פינות אוכל מנדבים טיפים כיצד להפוך את חלל פינת האוכל לאי של שלווה וחמימות בסלון או במטבח:

טקסטורות מחבקות

טקסטורות נעימות למגע בפינת האוכל יכולות לרכך משמעותית את האווירה. כיסאות אוכל המרופדים בבדים רכים כמו למשל: בדי קטיפה (או בדים שמדמים קטיפה), בדי קורדרוי ואפילו כותנה יכולים ליצור חמימות. אם תבחרו בצבעוניות חמימה (כתום, צהוב, חום ואפילו סגול) התוצאה תהיה מושלמת. ניתן גם ל'רפד' כסאות קיימים בעצמכם באמצעות כריות נקשרות העשויות מבדים נעימים. מעבר לכך שכיסאות האוכל יהיו הרבה יותר נוחים, השינויים האלה יתרמו לשדרוג עיצוב פינת האוכל.

תאורה עוטפת

שמתם לב שהתאורה במסעדות יוקרה היא על פי רוב מעוממת? הסיבה לכך היא פשוטה מאוד - לפי המחקרים, תאורה עמומה בגוונים צהובים חמים מחזקת את ההנאה מהאוכל, גורמת לאכילה איטית יותר ואפילו "משפרת" את טעמו של האוכל. נצלו את ההשפעה העצומה שיש לתאורה, וצרו בפינת האוכל תאורה חמימה. ניתן להשתמש בשילוב בין גופי תאורה כמו מנורות שמשתלשלות מהתקרה, מנורות סטנד ואם יש מקום על שולחן האוכל, הוסיפו מנורת שולחן… בכל גוף תאורה שתבחרו ההמלצה היא להשתמש בנורות שמפיצות גוון ענברי. אם פינת האוכל משמשת גם כפינת עבודה או כמקום להכנת שיעורים, מומלץ למצוא גוף תאורה עם מתג שמאפשר את החלפת גווני האור בהתאם לצרכים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

עיצוב שמחבר לטבע

החיבור עם הטבע תורם רבות לבריאות הנפש. אם בדיוק בתקופה הזו אתם מעוניינים לרכוש פינת אוכל חדשה, אולי כדאי שגם שולחן האוכל וגם הכיסאות יהיו עשויים מעץ מלא - שהוא החיבור הכי טבעי שיש. אם פינת אוכל מעץ נשמעת לכם 'כבדה' מדי, גם הזכוכית היא חומר טבעי והשילוב בין פלטת זכוכית אוורירית לבין רגליים מעץ יכול להיות נפלא. גוונים עמוקים וחמים של חום, כתום, ואדום שלכת, תמיד יהדהדו את הטבע, ניתן להכניס את הגוונים האלו במפת השולחן, בריפוד כיסאות האוכל, בתמונה שתלויה בסמוך, במפיות ואפילו בסט כלי האוכל. הניחו עציץ קטן וירוק במרכז השולחן וכמה נרות קטנים שיוסיפו אווירה.

באדיבות זגה פינות אוכל - מעצב שמואל בן סאמון. מאור מויאל,
באדיבות זגה פינות אוכל - מעצב שמואל בן סאמון/מאור מויאל

שטיח מתחת לרגלי השולחן

שטיחים הם דרך נהדרת להוסיף חמימות לעיצוב ויכולים גם לשמש כאלמנט עיצובי אסתטי ומעניין. אפשר להיעזר בשכבות שונות של שטיחים המוסיפות עניין עיצובי ובידוד. לשכבה הראשונה השתמשו בשטיח עבה וחלק, ומעליו הוסיפו שכבה נוספת של שטיח קטן יותר בעל תבנית עיצובית יוצאת דופן או טקסטורה מעניינת. אם יש לכם ילדים קטנים, בחרו בשטיחים שפחות יקרים ללב או לכיס..

חמימות נוחה

יום המשפחה חל בחורף, כאשר פינת האוכל נמצאת ליד הוויטרינה או החלון, יש אפשרות שאוויר קר יחדור פנימה, וישבש את תחושת החמימות שכל כך ניסיתם ליצור. כך שבנוסף לישיבה נעימה על כיסאות אוכל מרופדים או כריות נעימות, חשוב שתדאגו לחימום נוסף - היום יש תנורים חשמליים שמחקים קמין רומנטי ואפילו מדורה בוערת והם יכולים להיות תוספת מושלמת ליצירת אווירה של שלג יורד בחוץ ולנו כל כך טוב בבית.

  • עוד באותו נושא:
  • פינת אוכל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully