וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשסטייל ועיצוב עילאי נפגשים לקפה

פיטרו הכט מציגה: קולקציות חדשות של מותגי העל נחתו באולמות התצוגה עם החידושים, המגמות העכשוויות והביקושים בהתאם לרוח התקופה

קולקציית פנדי קאסה באולם התצוגה בפיטרו הכט. ליאור טייטלר,
קולקציית פנדי קאסה באולם התצוגה בפיטרו הכט/ליאור טייטלר

קולקציות העיצוב של המותגים הבינלאומיים נחתו באולמות התצוגה של בית "פיטרו הכט", עם מנעד עשיר של פריטי עיצוב נחשקים, בפרשנות העכשווית שמציג כל מותג מנבחרת המותגים בבית "פיטרו הכט".


החזון של פיטרו הכט הוא להגיש מדי שנה לקהל הישראלי תחת קורת גג אחת, מגוון ייחודי ומעורר השראה של מותגי ריהוט בינלאומיים המתמחים בעיצוב והלבשת טוטאל לוק לבית. כל קולקציה שנחתה מציגה ומגישה את ה"סטייסטמנט" שלה בהתאם למגמות בזירת העיצוב הבינלאומית,

קולקציית רוש בובאה באולם התצוגה בפיטרו הכט. ליאור טייטלר,
קולקציית רוש בובאה באולם התצוגה בפיטרו הכט/ליאור טייטלר

"לקראת שנת 2024 אנחנו רואים מגמות עיצוב הכוללות שימוש בצבעים רגועים כצבעי חול, בז', גווני אדמה מה שמקשר אותנו לחיפוש אחר צבעים רגועים שיכניסו רוגע, חמימות, ביטחון הביתה. ראינו את זה לא מעט אצל הלקוחות שחיפשו פריטים בגוונים כאלה בימים אלה בחודשי המלחמה, כשבחוץ סוער ורוצים להשאיר את הסערה לחוץ וולהכנס לבית חם, מכיוון שהוא סוג של מפלט, אימוץ צבעים בהירים ורכים. טרנד זה גם מתתחבר למגמת היוקרה השקטה בתחום האופנה", אומרת לירון בלומנר, סמנכ"לית השיווק של פיטרו הכט.

"מגמה נוספת שאנו רואים שיש לה ביקוש היא ל'ספות שיח'. אלה ספות רביצה נוחות, דו כיווניות וצדדיות שניתן לקיים ביניהן שיח נעים בעת ישיבה. הביקוש לרוחב ספה עמוק הולך וגובר, לדוגמא ספות בעומק של 120, 140, המאכלסות כמות גדולה יותר של אורחים, כלומר הספה היא לגמרי אלמנט חברתי שגורמת לשיח", מוסיפה בלומנר.

"זאת ועוד, אנו ממשיכים לראות שנעשה שימוש בבדים רכים ונעימים יותר, פחות עור ויותר בדים דמויי פרווה, או בד הבוקלה בולטות בשנה האחרונה במנעד עשיר של פריטי ריהוט. החומרים הטבעיים מאוד בולטים בקולקציות, והמגמה היא של חזרה לעץ טבעי בשילובים של שיש/ מתכת ובדים רכים ובהירים. שילוב של אקססוריז כפופים, הדומים, נשכנים לספות שיוצרים מידוף והפרדה 'שוברים' את המראה הנקי עם פריטי סטייסטמנט בחלל".

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
קולקציית ויזיונר באולם התצוגה של פיטרו הכט. ליאור טייטלר,
קולקציית ויזיונר באולם התצוגה של פיטרו הכט/ליאור טייטלר

הקולקציות החדשות של מותגי העל נחתו לא מכבר באולמות התצוגה ב"פיטרו הכט", ביניהן:

Visionnaire, מגדיר מחדש את מהות הבית ומציע ללקוח רמת גימורים גבוהה ומעטפת עיצובית שלמה הכוללת: עיצוב פנים וטיפול בכל חללי הבית. זאת באמצעות עיצובי מוצר ייחודים המיוצרים על ידי נבחרת מעצבים איטלקיים, אשר אחראים על עבודת נגרות עילית, עיצוב גופי תאורה, פריטי אומנות, טפטים וחיפויים בהתאמה אישית.

המותג Fendi Casa שהפכו כעת למובילי טרנד ברורים ומותג שהפך לחובה בבית של כל חובב מותגי היוקרה העיליים. גם השנה ממשיך המותג במתיחת הפנים עליה הכריז בשנה החולפת, עם קו עיצוב חדשני, בעל שפה מיתוגית עדינה ואלגנטית, ברוח היצירה החדשה של המותג. זה בא לידי ביטוי בלוגו של Fendi שעבר מטמורפוזה קלה, ונראה קישוטי יותר ובולט בסיומות הצינורות, בהטבעה עדינה ובפינות התחתונות של ספות וכורסאות.

Ditre ,מותג ברוח צעירה ומודרנית, תוצר של עיצוב וייצור איטלקי, ממשיך גם השנה לשתף פעולה עם מעצבים מובילים המציגים נאמנה את הדי אן איי של החברה הדוגל בעיצוב איכותי ללא פשרות. בין הדגמים החדשים: מערכות ישיבה מודולאריות המשלבות קימורים מעודנים ללא התפשרות על נוחות גבוהה ומעטפת נכונה של משענות הגב המתאימות עצמן לישיבה. זה לצד מערכות ישיבה המורכבות משלושה מודלים אורגניים , הידרופיים ודוחי מים המתאימים בול לצד הבריכה.

קולקציית המותג פוראדה להשיג בפיטרו הכט. יחצ,
קולקציית המותג פוראדה להשיג בפיטרו הכט/יחצ

המותג הצרפתי Roche Bobois, ממשיך גם השנה להתהדר ולהאדיר שיתופי פעולה מנצחים עם המעצבים המובילים בעולם, ביניהם ז'אן פול גוטיה, סשה לקיק ומרסל וונדרס, לצד בתי אופנה בינלאומיים כ- Kenzo Maison וMissoni Home-. הקולקציה ממשיכה להציג את הדגמים האייקונים של המותג, בהם סדרת ה"באבל" בעיצובו של המעצב סאשה לקיק (SACHA LAKIC) הכוללת הדומים, ספות, כורסאות ומיטה בהשראת צורות טבעיות ומינראליות ובעבודת יד.

דגם נצחי נוסף שממשיך לככב, ספת Mah Jong בעיצובו של הנס הופר בשילוב הבדים של בית Missoni Home, הבנויה משלושה אלמנטים ומאפשרת בניית קומפוזיציות אינסופיות. פסי הזיגזג שהפכו לאייקונים, ועיצובי הפרחים שנוצרו בלעדית עבור המותג, מקנים לדגם זה שממשיך להפתיע תוך שהוא נשאר נאמן לעצמו.

Porada, המותג האיטלקי, שפועל מזה כ-70 שנה ומקדש את השימוש בעץ גולמי ועבודת יד מוקפדת ויוצאת דופן , מציג את קולקציית Twenty-Three בצבעוניות נטרלית המשלבת צבעי אדמה, כאשר מילת המפתח היא המשכיות. הפריטים בקולקצייה החדשה מספקים את השילוב המושלם בין חומרי גלם ייחודיים לעץ מהוקצע יפהפה הבולטים במודלים החדשים. העץ, כחומר גלם, שימש מאז ומעולם כמרכיב מרכזי ודומיננטי בעיצוב הבית כשם נרדף לחמימות ואסתטיקה טבעית הקורצת לטבע. ברוח ט"ו בשבט, המותג Porada שערך הקיימות הוא נר לרגליו - על כל עץ שנכרת, הוא שותל עץ חדש במקום ותהליכי הייצור גם הם עושים שימוש בטכנולוגיות ידידותיות לסביבה.

קולקציית דיטרה איטליה-באולם התצוגה בפיטרו הכט. ליאור טייטלר,
קולקציית דיטרה איטליה-באולם התצוגה בפיטרו הכט/ליאור טייטלר

מחירים: בהזמנה אישית.

את קולקציות המותגים: Visionnaire, Fendi Casa, Ditre Italia, Roche Bobois, Porada ניתן להשיג: פיטרו הכט - מדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח ומתחם DCITY, מעלה אדומים

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully