וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתחבר מחדש לטבע: כך תעצבו שולחן בהשראת חג האילנות

יום ההולדת הרשמי של הטבע הגיע, ותמי זסלבסקי סלע , מנהלת התרבות בדיור מוגן אחוזת פולג, מעצבת שולחן אחד ארוך למאות הדיירים

עיצוב שולחן ט"ו בשבט. תמי זסלבסקי סלע,
עיצוב שולחן ט"ו בשבט/תמי זסלבסקי סלע

יום ההולדת הרשמי של הטבע, ט"ו בשבט, מתקרב אלינו ובמיוחד בימים אלו, זה הזמן להתאסף יחד: חברים, שכנים ומשפחה ולהודות לטבע על מה שנתן. ניתן לחגוג את חג האילנות בכל מיני צורות, בין אם בנטיעת עצים, שתילת אדניות או אכילת פירות יבשים סביב השולחן. בדיור מוגן אחוזת פולג, מנהלת התרבות תמי זסלבסקי סלע מעצבת שולחן אחד ארוך למאות הדיירים שמחפשים אסקפיזם וחברה טובה. אז פנינו אליה כדי לקבל כמה עצות לעיצוב שולחן בהשראת הטבע:

עיצוב שולחן ט"ו בשבט. תמי זסלבסקי סלע,
עיצוב שולחן ט"ו בשבט/תמי זסלבסקי סלע
  • 1. צבעים - כדי להעניק מחווה לשקדיה אשר פורחת בתקופה זו של השנה מומלץ להשתמש בצבעים של ורוד וירוק. עדיף ללכת על המראה הסולידי למקם צלחות בגוונים בהירים. ניתן להוסיף גם שקיות נייר חומות עם מיטב פירות העונה היבשים.
  • 2. תאורה ומוזיקה - מומלץ לשמור על התאורה בהירה אך לא חזקה מדי, בעוצמה שתספיק לראות סביב השולחן. אור נרות מעניק זוהר חמים ובריא לתווי הפנים בעוד תאורת פלורסנט גורמת לאווירה קרה. אם בחרתם להשמיע מוזיקה - כדאי שלא תהיה חזקה מדי, על מנת לאפשר ניהול שיחה. כל אלה נועדו לתמוך בעיצוב וליצור אווירה נעימה.
  • 3. פירות ופירות יבשים - השתדלו להוסיף לשולחן פירות טריים או/ ופירות יבשים, הם גם מוסיפים אור וצבע לשולחן וגם יוכלו לשמש את היושבים בטעמים עשירים ומלאים בכל טוב, לצד המנות המוגשות בשולחן.
  • 4. מתנות קטנות - האורחים שלכם ממש ישמחו למתנות קטנות שימתינו להם על השולחן. עציצי תבלין הם מתנה קלאסית לכל סועד. העציצים שימושיים ומבטאים המשכיות, חיים, וצמיחה. גם ממתק קטן ברוח החג יעשה את העבודה, אלמנט ההפתעה היא מילת המפתח כאן. רעיון נוסף הוא כרטיסי מקום עם שמות האורחים אשר מאפשרים שליטה בסדר הישיבה ומעניקים תחושה מיוחדת לאורחים. באותה מידה, ניתן גם לכתוב ברכות אישיות לכל אורח.
  • עוד באותו נושא:
  • ט"ו בשבט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully