וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצורך החדש של הישראלים: רגש

כן, כן, הטרנדים זורמים מחו"ל. אבל כאן בישראל בצל המלחמה הצרכים משתנים. הטרנדים והמגמות פחות רלוונטיים ואת מקומם תופסים הצרכים החדשים של הישראלים. כך זה נראה

עיצוב צביה קזיוף. עמית גושר,
עיצוב צביה קזיוף/עמית גושר

רבים הישראלים שבעיצומו של פרויקט בנייה או שיפוץ "תפסה אותם" המלחמה. התכנון כבר היה מוכן, העיצוב כמובן, חלק מהרכישות נעשו, ואז הגיעה המלחמה וטרפה את הקלפים. לא את כולם, אבל בהחלט את חלקם. "וכך, בד בבד השתנו הצרכים, והעדפות של הלקוחות. זה לא קרה בין רגע, אבל זה קרה וקורה. לא מדובר בשינויים מרחיקי לכת, אלא בדיוקים, חשיבה מחודשת בתכנון המקורי, כאשר בראש ובראשונה הרצון הוא ליצור בית רגוע ופחות דרמה. ניגודיות עדינה ורגועה יותר מבחינת צבע וחומר. אם לדוגמא הייתי נתקלת בעבר בבקשות למטבחים שחורים, חדרי שירותים עם גידים מסיביים, אי דרמטי, הרי שאת מקומם מחליפים כיום אלמנטים בהירים, צנועים ועדינים. את הדרמה נשאיר מחוץ לבית", מסבירה מעצבת הפנים צביה קזיוף.

עיצוב קרן גנס. אסף פינצ'וק,
עיצוב קרן גנס/אסף פינצ'וק
עיצוב צביה קזיוף. איתי בנית,
עיצוב צביה קזיוף/איתי בנית

"גם בגזרת הטקסטיל גובר השימוש בבדים בהירים, לצד חומריות מהטבע, כדוגמת פשתן. פחות ריפודי עור ויותר ריפודי בד, קטיפה ובוקלה. פחות פאטרנים "מקושקשים", יותר בדים רגועים ועדינים על סקלת הלבנים-שמנת- אבן שיעשו טוב. מטרת העל היא ליצור מקום רגוע, משפחתי ונעים. בית שהוא מבצר מחבק ועוטף", מסבירה אלה שלומוב, בעלת בוטיק ELLA DECOR.

עיצוב גלית הירשפלד, באדיבות ELLA DECOR. שירן כרמל,
עיצוב גלית הירשפלד, באדיבות ELLA DECOR/שירן כרמל
עיצוב קרן גנס. אסף פינצ'וק,
עיצוב קרן גנס/אסף פינצ'וק
עיצוב צביה קזיוף. אלעד גונן,
עיצוב צביה קזיוף/אלעד גונן

עוד אומרת קזיוף : "העיצוב כיום יותר נוגע ברגש. נוצר רצון עז ליצור אינטראקציה אמיתית עם בני המשפחה, ליצור שיח בינאישי עמוק, להסתכל אחד לשני בעיניים, ולבלות ביחד, כל אלו הופכים את פינות המשפחה לפופולריות מתמיד. פינות שניתן לייצר בסלון משני או בסלון הרשמי באמצעות עיצוב אופטימלי, שטיח מלטף, מקומות אחסון ייעודיים, ספסלים, פופים וכו".

עיצוב צביה קזיוף, צלם  באדיבות ella decor טקסטיל. עודד סמדר,
עיצוב צביה קזיוף, צלם באדיבות ella decor טקסטיל/עודד סמדר
עיצוב קרן גנס. אסף פינצ'וק,
עיצוב קרן גנס/אסף פינצ'וק
עיצוב גלית הירשפלד, באדיבות ELLA DECOR. שירן כרמל,
עיצוב גלית הירשפלד, באדיבות ELLA DECOR/שירן כרמל

מעצבת הפנים קרן גנס מסכמת: "לצד הרצון המשפחתי של הביחד, המגמה היא גם אינדיווידואלית, לטובת הפרט. הבקשה ליצירת פינות מרגוע אינטימיות ברחבי הבית לטובת יוגה, מדיטציה, קריאה, חשיבה. מקום לשהות בו לבד עם עצמי ועדין להרגיש את הביחד המשפחתי בתוך החלל. בתוך כך גם עולה הדרישה לתכנון פינות עבודה ביתיות ויחד עם זאת מפנקות ונעימות".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully