וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבר דירה עם הובלות באביב - גם בזמן מלחמה

מוגש מטעם הובלות באביב

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 10:00

בכתבה הבאה נסביר אילו שירותים תוכלו לקבל מהחברה ולמה היא חברת ההובלות המובילה כיום

הובלת דירה. pexels,
אם אתם מחפשים הובלת דירות במחירים נוחים עבור תכולה מלאה, הובלות באביב זו בדיוק החברה שתוכל להעניק לכם מחירים כאלו/pexels

כבר שלושה חודשים ישראל נמצאת במלחמה בחזית הדרומית ולסירוגין גם בחזית הצפונית. ולמרות המלחמה והשגרה שנשברה, החיים ממשיכים להתנהל, אנשים הולכים לעבודה, לומדים, מקיימים חיי משפחה וגם עוברים דירה כשצריך. בעוד עסקים רבים עצרו את פעילותם, הובלות באביב ממשיכה את פעילותה גם בזמן מלחמה.

מגיעים לכל מקום ובכל שעה

כשאנו עושים מעבר דירה, תמיד תעבור במוחנו המחשבה שאולי לא נמצא חברת הובלות שתגיע למקום שאנו גרים בו.

זה קורה בעיקר כשמדובר באזורים קטנים ורחוקים שלא תמיד יודעים על קיומם כמו יישובים או מושבים באזורים הרחוקים של הארץ.

אחד היתרונות של חברת הובלות באביב הוא היכולת שלהם להגיע לכל מקום ובכל שעה. החברה פועלת בפריסה ארצית ומגיעה אליכם גם בלילה אם צריך.

הובלה של תכולה מלאה

העברת דירה לרוב תכלול תכולה מלאה, במיוחד אם מדובר על בתים ודירות של שלושה חדרים ומעלה.
הובלה של תכולה מלאה נחשבת בענף ההובלות להובלה גדולה שיש בה ציוד רב הכולל גם ארגזים, גם ריהוט וגם מכשירי חשמל גדולים כמו מקרר או מכונת כביסה.

במעברים אלו, חברת הובלות באביב, משלבת צוות מובילים רחב יותר, עבודת מנוף בהרבה מן המקרים וגם שירות של פירוק והרכבה עבור רהיטים גדולים.

אם אתם מחפשים הובלת דירות במחירים נוחים עבור תכולה מלאה, הובלות באביב זו בדיוק החברה שתוכל להעניק לכם מחירים כאלו.

בגלל שהחברה פועלת בפריסה ארצית ומקיימת מספר רחב של הובלות ברחבי הארץ, יש לה את האפשרות להעניק לכם מחירים מעולים שלא תמצאו בענף ההובלות בדרך כלל.

הובלות קטנות במחירים מפתיעים

לפעמים אנו לא זקוקים להובלה של תכולה מלאה, אלא של מספר פריטים בודדים או פריט אחד בודד כמו מקרר או מכונת כביסה.

בדיוק בשביל זה קיים השירות של הובלות קטנות. זהו שירות שבו החברה מגיעה אליכם עם רכב הובלה קטן ואיש צוות אחד והם מבצעים את המעבר של הפריטים הבודדים.

המחירים של הובלה מהסוג הזה, נמוכים מאוד ומתחילים ממחיר של 250 ₪ והם מתאימים עבור סטודנטים, אנשים צעירים שאין להם הרבה ציוד וכל מי שלא זקוק להובלה עם משאית.

אם זה השירות שאתם מחפשים, הובלות באביב תשמח לספק לכם אותו. לחברה מספר סוגי רכבים והיא יכולה להתאים לכל הובלה את סוג הרכב שמתאים לה ובכך לחסוך לכם בעלויות.

אפשרות להובלה מהיום להיום

עוברים דירה בהפתעה? לא שריינתם מוביל? אל דאגה, כי השירות שמעניקה חברת הובלות באביב מתבצע גם בהתראה קצרה מאוד.

תוכלו ליצור קשר ולקבל מוביל מהיום להיום ולא משנה אם מדובר בהובלה קטנה או הובלה עם תכולה מלאה.

לחברה משאיות ורכבי הובלה בכל רחבי הארץ וניתן לתאם איתם הובלה גם התקשרתם ממש עכשיו ואתם זקוקים למעבר דחוף בעוד ממספר שעות.

שירותי אריזה, פירוק והרכבה

אתם צריכים לעבור, אבל אין לכם זמן לארוז? אריזות הם הכאב ראש הכי גדול שלכם במעבר הדירה? בדיוק בשביל זה חברת הובלות באביב מציעה שירותי הובלת דירות כולל אריזה.

מהו שירות הובלה כולל אריזה? מדובר בשירות שבו הצוות של מובילים באביב מגיע אליכם ומבצע את האריזות במקומכם וזאת לאחר דגשים חשובים שתתנו לו באשר לציוד שלכם.

כמו כן, הצוות מבצע גם שירותי פירוק והרכבה, כך שאם יש לכם מיטה, ארון, שולחן או כל רהיט אחר שיש לבצע לו פירוק והרכבה, החברה מציעה שירות מקצועי על ידי צוות שיודע לבצע זאת בצורה הטובה ביותר ומבלי שיגרם לציוד שלכם כל נזק.

שירותי אריזה, פירוק והרכבה, הינם שירותים נוספים והעלות עליהם היא נפרדת. אם החלטתם שאתם זקוקים לשירותים אלו, פשוט דברו עם הובלות באביב ותתאמו זאת. הצוות המקצועי יגיע אליכם ויבצע הכל תוך התייעצות עמכם על הציוד.

לסיכום, אם אתם מחפשים חברת הובלות שיש לה המון יתרונות והיא יכולה לספק לכם את השירות באופן מהיר, מקצועי ובמחירים נוחים, הובלות באביב היא החברה שכדאי להתקשר אליה. כל השירותים כולל שירותי אריזה, פירוק והרכבה בחברה אחת שמספקת את כל במקצועיות ומהיום להיום.

צריכים הובלה? בחרו אזור שירות והזמינו הובלה דרכנו

מוגש מטעם הובלות באביב
  • עוד באותו נושא:
  • הובלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully