וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרח מכאן ומכאן: מה עומד מאחורי הטרנד הקר הכי לוהט?

כי אם כולם מדברים על זה וכולם עושים את זה, גם לכם מגיע

אמבטיות קרח iceZ. אור שניידר,
אמבטיות קרח iceZ/אור שניידר

סביר להניח ששמעתם אודות האמבטיות קרח, ובטח חבר זה או אחר כבר טבל באחת מהן וסיפר לכם בהתרגשות שיא אודות הטבילה ותוצאותיה לגוף ולנפש. IceZ לוקחת את הטרנד צעד אחד קדימה, עם אמבטיות קרח שפועלות באמצעות צ'ילרים ייעודיים (היחידים עם תו תקן של מכון התקנים), שתפקידם להביא את המים לטמפרטורה הרצויה, תוך שליטה מרחוק, ויצירת סירקולציה ששומרת על נקיון המים. זאת ועוד, החברה מספקת מגוון רב של אמבטיות קרח מעוצבות, בין היתר אמבטיה ביתית אקרילית או מעץ , או אמבטיה מתנפחת וניידת.

לדברי ישי שני, מבעלים ומנכ"ל משותף iceZ והרוח החיה מאחורי המותג: "אנו רואים באמבטיות הקרח של iceZ דרך חיים, עם מוצרים שעוצבו בקפידה ומספקים חוויה שתורמת לאיכות החיים, לגוף ולא פחות מכך לנפש. חוויה שמספקת בוסט עירנות אמיתי של אדרנלין ועשייה. אין לי ספק שהציבור הישראלי יתאהב בטרנד ויאמץ אותו כריטואל קבוע מאורח חייו".

אמבטיות קרח iceZ. אור שניידר,
אמבטיות קרח iceZ/אור שניידר
אמבטיות קרח iceZ. אור שניידר,
אמבטיות קרח iceZ/אור שניידר

זאת ועוד, קהל היעד של iceZ מגוון בהמשך לתועלות השונות של הטבילה, שמגובות במחקרים רבים שנעשו בעולם. בין היתר טיפול בהפחתת לחץ ומתח, חיזוק מערכת חיסונית, זירוז החלמה מפציעות, חלק חשוב משגרת אימון הספורטאי, אימון מנטלי, פיתוח חוסן ועוד.

iceZ השקיעה רבות בפיתוח הצ'ילר, בעל תו תקן של מכון התקנים הישראלי. צוות החברה כולל ספורטאים מקצועיים ומדריכי קורס וים הוף, לשיטות נשימה ומדיטציה לטבילה בקרח. כחלק מפעילות התנדבותית למען הלוחמים מוקמו אמבטיות iceZ בנקודות אסטרטגיות בשטח, על מנת לתת לחיילים בוסט של אדרנלין, לצד כח פיזי ומנטלי נוסף.

ניתן להתרשם מאמבטיות iceZ באתר, באינסטגרם - ICEZLIFE , בפייסבוק iceZ. המחיר החל מ-2,900 שקל לאמבטיה ניידת, ו-17,900שקל לאמבטיה וצ'ילר.

  • עוד באותו נושא:
  • אמבטיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully