וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצעים שיחממו אתכם כל החורף

בעוד שרובנו אוהבים לישון עם מצעים מקררים כמעט בכל השנה, תכונותיהם הנושמות ומנדפות החום יכולות לעבוד קצת יותר מדי כשהחדר כבר קר

דגם קולט פלנל  ערד טקסטיל. עדי גלעד,
דגם קולט פלנל ערד טקסטיל/עדי גלעד

בחודשים הקרים והחורפיים, חדר השינה שלכם יכול להפוך למה שמרגיש כמו קופסת קרח. בעוד שרובנו אוהבים לישון עם מצעים מקררים כמעט בכל השנה, תכונותיהם הנושמות ומנדפות החום יכולות לעבוד קצת יותר מדי כשהחדר כבר קר. מצעי חורף - הכרטיס שלכם לשינה מפנקת, חמימה ונעימה בלי מאבק מיותר בשכבות מעיקות של אלפי שמיכות.

דברים שצריך לדעת

כשזה מגיע לבחירת מצעי החורף הטובים ביותר, אי אפשר לטעות עם כותנה, בין אם זה פלנל או ג'רסי. סדיני כותנה מציעים את הטוב משני העולמות בחורף- שפע של בידוד עם מספיק יכולת נשימה כדי למנוע התחממות יתר.

כמו בכל סוגי המצעים, כדאי לבדוק את הוראות הכביסה כדי לוודא שניתן לכבסם ולייבש אותם עם שאר הכביסה. יתכן שתרצו לייבש את המצעים האלו על חום נמוך יותר כדי למנוע התכווצות יתר.

סט מצעים ג'רסי ערד טקסטיל. עדי גלעד,
סט מצעים ג'רסי ערד טקסטיל/עדי גלעד

מצעי פלנל: רוב מצעי הפלנל עשויים מ100% כותנה, אך ניתן למצוא מעורבבים עם צמר, פוליאסטר או חומרים אחרים. מצעים טובים להיות מנדפי לחות, רכים ונושמים.

פלנל הוא חומר חם מה שהופך אותו לאידיאלי לטמפרטורות קרירות וקרות יותר, מצעים אלו ידועים באריכות ימים, אם הטיפול בהם נעשה בצורה הראויה הם יכולים לשרת אתכם נאמנה עד כעשור.

ג'רסי: מצעי ג'רסי הם אופציה נפלאה עבור כל מי שאוהב לישון, מצעי ג'רזי זה להתעטף בחולצת הטריקו האהובה עליכם, הם חמים ונוחים, מכיוון שהבד סרוג יש לו יותר מתיחה כך שלעולם לא תתעוררו כשהסדין נופל. הם בעלי תחזוקה נמוכה ולא מתקמטים. מומלצים מאוד לתינוקות וילדים קטנים בגלל העובדה שהם נושמים וכותנה ידוע כחומר היפואלרגני.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully