וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת ביג למען החטופים: קיימה אירוע הזדהות לציון 100 ימים בשבי

באירוע שהתקיים במרכז ביג יהוד, הגיעו נציגי משפחות החטופים אשר, עידן ואוהל, וכמו כן כל הנהלת החברה ואפי נכסים, חי גאליס מנכ"ל רשת ביג, איתן בר זאב יו"ר רשת ביג וכמו כן יעלה מכליס ראש עיריית יהוד

חי גאליס, איתן בר זאב ויעלה מכליס. יחצ,
חי גאליס, איתן בר זאב ויעלה מכליס/יחצ

רשת ביג מרכזי קניות קיימה אתמול (א') אירוע הזדהות לציון 100 ימים לשבי החטופים אצל החמאס בשיתוף מטה משפחות החטופים. באירוע שהתקיים במרכז ביג יהוד, הגיעו נציגי משפחות החטופים אשר, עידן ואוהל, וכמו כן כל הנהלת החברה ואפי נכסים, חי גאליס מנכ"ל רשת ביג, איתן בר זאב יו"ר רשת ביג וכמו כן יעלה מכליס ראש עיריית יהוד. באותו הזמן, רוב הרשתות במתחמי הביג בפריסה ארצית היו סגורים למשך 100 דקות כאות הזדהות עם משפחות החטופים. במסגרת האירוע הוצגו מייצגים שילוו את הפעילות של רשת ביג למען החטופים.

איתן בר זאב, יו"ר רשת ביג, נשא דברים ברורים ופנה אל הממשלה: "ימים קשים וארוכים עוברים על ישראל. פוליטיקאים מנסים לברוח מספינה טובעת, הכנסת והממשלה שהביאה עלינו את גדול המחדלים- נכשלתם. קומו והתעשתו ותדאגו לחטופים. צבא העם שלנו עושה כל שביכולתו לתקן את המחדל הגדול".

בר ושחר אוהל בני משפחה של אלון אהל שחטוף בעזה כבר 100 ימים הוסיפו: "אנחנו עושים ונעשה הכול כדי להשיב אותו. אנו מבקשים שכולם יחשבו על החטופים ושיחזרו מהר. החזקים ביותר יודעים לקום וחשוב שנדע לעמוד במטרות שהצבנו לעצמינו. חשוב להישאר ביחד. איבדתי את האמון בכם ממשלה מנותקת הגיע הזמן להחזיר את החטופים עכשיו!".

ביג יהוד. יחצ,
ביג יהוד/יחצ

יעלה מכליס, ראש עיריית יהוד שכיבדה בנוכחותה, אמרה כי: "היום אנחנו מציינים מספר בלתי נתפס של 100 ימים לשבי החטופים. כולנו המשפחה של החטופים, אנחנו מחבקים אותם, מחכים שישובו במהרה .כולנו מגויסים, עונדים את הדסקית ומייחלים לראות את כל החטופים. המשימה שלנו חוצה מחנות ומגזרים, כולנו יחד נקרא בקול גדול עשו זאת היום ועכשיו כדי שנוכל לבנות את החברה הישראלית מחדש".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully