וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשתתפות מכבי חיפה: היוזמה של כתר למען משפחות קיבוץ נחל עוז

חברת כתר נרתמת למען משפחות קיבוץ נחל עוז: יזמה וארגנה יום כיף יחודי ששיאו באימון כדורגל עם מאמני מכבי חיפה

מכבי חיפה בנחל עוז ביוזמת כתר. יחצ,
מכבי חיפה בנחל עוז ביוזמת כתר/יחצ

בהמשך ליוזמותיה למען הקהילה, בפרט מתחילת הלחימה, יזמה חברת כתר יום מלא שמחה למשפחות קיבוץ נחל עוז שאומצו בחיבוק חם על ידי קיבוץ משמר העמק. את היום המיוחד יזמו עובדיה של יחידת הארגזים של כתר, הממוקמת באלון תבור שבעמק יזרעאל. היום המיוחד החל במגרש הכדורגל של הקיבוץ באימון ומשחק כדורגל משותף של עובדי כתר וילדיהם עם ילדי ונערי נחל עוז, עבר לאורך חלקי הקיבוץ המארח והסתיים בארוחת ערב חגיגית ומשותפת עם 300 חברי נחל עוז: פעוטות, משפחות וכמובן ותיקי הקיבוץ שנאלצו להעתיק את מגוריהם מאז אירועי ה-7 באוקטובר.

כתר פנתה אל מאמני קבוצת הכדורגל מכבי חיפה והזמינה אותם לקחת חלק באימון ובמשחק משותף עם ילדי נחל עוז וילדי משפחות כתר אשר הגיעו לסייע בארגון ובהתנדבות של היום המיוחד. צוות המאמנים, בראשותו של בני הרשקוביץ, נענו מייד לבקשה והגיעו בהרכב מורחב עם ציוד מקצועי להנאת ילדי ומשפחות נחל עוז.

יחד עם אירועי הספורט והארוחות המפנקות התקיימה סדנא משותפת של הרכבת עשרות ארגזי אחסון וספסלי אחסון של כתר, תרומת החברה, במטרה לסייע בהנעמת השהייה הארוכה של משפחות נחל עוז בבתיהם הזמניים.

יאיר ברוורמן, מנהל יחידת הארגזים בכתר: "מאז ה- 7 באוקטובר שינינו את סדרי העדיפויות שלנו ואנחנו משקיעים יותר מתמיד משאבים ואנרגיה בערכים שאנחנו מאמינים בהם. ערכים שבימים כאלו, מקבלים משמעות רבה עוד יותר. שמחתי לראות יחד עובדים מכל קשת החברה הישראלית ומכל המגזרים, עובדים יחד למען מטרה משותפת - לשמח את משפחות נחל עוז ולאפשר להם שהייה נעימה, נוחה ומאורגנת יותר בבתיהם החדשים. מחמם את הלב גם לראות את המאמנים של מכבי חיפה בתקופות כאלה, כמה הם רוצים וכמה הם מוכנים לתת מעצמם למען המשפחות וכיצד הם נרתמו בשמחה לפנייתנו".

בני הרשקוביץ, מאמן במכבי חיפה: "הגענו לכאן על מנת לשמח את ילדי נחל עוז, לתת להם לטעום כדורגל וליהנות ככל שאפשר. אנו רוצים לשמח אותם ולאפשר להם כמה שעות של אושר ושמחה לאחר כל מה שעברו, ונרתמנו ליוזמה בשמחה".

כתר ממשיכה ללוות ולתמוך במשפחות נחל עוז וקהילות נוספות שחוו את הנורא מכל מאז ה-7 באוקטובר. לצד פעילויות התמיכה של החברה, עובדי ועובדות כתר מכל המגזרים, העדות ומכל קשת התפקידים שבחברה הקימו יחד קרן משותפת, קרן ערבות הדדית, אשר סייעה עד כה בתמיכה של עשרות אלפי ש"ח למשפחות מקיבוצים מהעוטף ואופקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully