וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים" 17.1: המבצעים והפריטים החדשים לבית

ט"ו בשבט בקניון עופר רחובות. יחצ,
ט"ו בשבט בקניון עופר רחובות/יחצ

קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר, יוצא במבצע לקראת ט"ו בשבט, חג האילנות, במסגרתו: כל הרוכש ממגוון חנויות הקניון, מעל 199 שקל ומעלה יקבל במתנה עציץ תבלין מעוצב, לבית. המבצע ייערך בקניון עופר רחובות החל מ-23.1.2024 ועוד 25.1.24.

במסגרת המבצע יש להציג את החשבונית ולהוריד את קוד הקופון באפליקציית MY Ofer ולגשת עם הקבלה המקורית לעמדת המודיעין בקומה 2 - בין השעות : 10:00-18:00 או עד גמר המלאי.

זגה - פינות אוכל. שולחן ריספקט גוון טבעי  ושישה כסאות ספיידר גוון שחור. רק 7,892 שקל במקום 10,572 שקל. סטודיו זגה,
זגה - פינות אוכל. שולחן ריספקט גוון טבעי ושישה כסאות ספיידר גוון שחור. רק 7,892 שקל במקום 10,572 שקל/סטודיו זגה

ZAGA -פינות אוכל יוצאת במבצע חיסול מלאי במסגרתו תינתן 25% הנחה על מבחר ענק של פינות אוכל, שולחנות, כסאות, כסאות בר. בנוסף, מגוון רחב של פריטים לפינות אירוח של המותג ZAGAMIX בהנחות של עד 50%, בין הפריטים ניתן למצוא: הדומים, שולחנות סלון, שולחנות קפה, ארוניות אחסון, כוננית נפתחת לשולחן, כסאות גן ועוד.

המבצע יתקיים בכל סניפי רשת זגה פינות אוכל ובאתר. המבצע בתוקף עד ה 4.2.24

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

ZAGA -פינות אוכל , בין הפריטים שבמבצע

  • שולחן ספארי אורך 120 גוון אבץ + 4 כסאות ביסטרו גוון אפור במחיר: 5,558 שקל במקום 7,458 שקל
  • שולחן פירנצה קוטר 120 גוון אגוז HPL HPL + 4 כסאות טניס גוון שחור במחיר: 9,418 שקל במקום 6,878 שקל.
  • כסא לייף גוון טבעי במחיר: 997 שקל במקום 1,337 שקל
  • כסא ארנה גוון טבעי במחיר: 1,087 שקל במקום 1,457 שקל

ZAGAMIX בין הפריטים שבמבצע

  • שידת מגירות מעוצבת בילי- 2217 שקל במקום 2990 שקל
  • שולחן פינת אוכל נפתח ארתור - 2290 שקל במקום 3350 שקל
  • שולחן קפה קיוטו - 309 שקל במקום 395 שקל
סיר 26 ס"מ 5.6 ליטר מסדרת WHITE GOLD של סולתם במחיר 179 שקל במקום 519 שקל, להשיג ב- www.Soltam.co.il,. אסף אמברם,
סיר 26 ס"מ 5.6 ליטר מסדרת WHITE GOLD של סולתם במחיר 179 שקל במקום 519 שקל, להשיג ב- www.Soltam.co.il,/אסף אמברם

רשת סולתם פותחת את החורף במבצע ענק ומעניקה הזדמנות פז לצרכנים ליהנות מהנחות אטרקטיביות במיוחד על מגוון מחלקותיה באתר הרשת- עד 70% מהמחיר המקורי. בין היתר ניתן למצוא סירי לחץ, סירי בישול, מחבתות, קופסאות אחסון, סכינים, אביזרי מטבח, אביזרי אפייה, כלי בישול ועוד.

המבצע בתוקף מעתה ועד לתאריך ה- 29.1.24, המבצעים תקפים לאתר בלבד, לא כולל כפל מבצעים. משלוח חינם בקנייה מעל 199 שקלים, להשיג באתר האינטרנט.

הנחות לדוגמה

  • מארז כלי בישול הכולל פלנצ'ה ורוסטר Nova אדום במחיר 269 שקלים במקום 899 שקלים.
  • סיר לחץ 24 ס"מ 8 ליטר נירוסטה עם מכסה זכוכית במחיר 499.6 שקלים במקום 1249 שקלים.
  • תבנית יציקה לאפיה 24 ס"מ במחיר 119.6 שקלים במקום 299 שקלים.
  • סיר 26 ס"מ 5.6 ליטר מסדרת WHITE GOLD במחיר 179 שקלים במקום 519 שקלים.
  • סיר פסטה 26 ס"מ מסדרת Culinary במחיר 215.55 שקלים במקום 479 שקלים.
  • סיר קוסקוס 26 ס"מ 11 ליטר אלומיניום במחיר 269.55 שקלים במקום 599 שקלים.
מקרן וידאו עם טכנולוגיית שיקוף מסך WiFi מבית PACKARD BELL , 1990 שח, אצל המשווקים המורשים והיבואן הבלעדי סיריוס אלקטרוניקה www.Sel.co.il. יחצ,
מקרן וידאו עם טכנולוגיית שיקוף מסך WiFi מבית PACKARD BELL , 1990 שח, אצל המשווקים המורשים והיבואן הבלעדי סיריוס אלקטרוניקה www.Sel.co.il/יחצ

מותג האלקטרוניקה המוערך והותיק PACKARD BELL המיובא ארצה בלעדית על ידי סיריוס אלקטרוניקה מציג מקרן כיס קומפקטי, נייד ואלחוטי, המסוגל לשקף מסך ולהקרינו בחדות על מסכי ענק בטכנולוגיית WIFI ללא צורך בכבלים!

מקרן הוידאו מבית המותג מוכיח כי דברים טובים באים באריזות קטנות. הוא מעניק חווית צפייה קולנועית חדה ברזולוציה גבוהה בכל זמן ובכל מקום ממגוון מכשירים, הודות לשימוש בטכנולוגיית WIFI ומבלי להסתבך עם כבלים מיותרים. המכשיר מסוגל להתחבל לסאמרטפון, ממיר כבלים/ לוויין, להציג מצגות וסרטונים מהתקן דיסק און קי, משחקי גיימינג, מחשבים נייחים וניידים, טאבלטים, קונסלות ועוד. התמונה המתקבלת היא חדה, מרהיבה ומציאותית ברזולוציה טבעית 720X 1280 ותומך P1080. בעל מנורה חזקה ועוצמתית 3500 לומנס לתמונה בהירה עם צבעים אמיתיים, אשר לה אורך חיים ארוך במיוחד של כ-50,000 שעות שימוש. המקרן מסוגל להקרין לגדלי תמונה של 36 עד 160 אינץ' במרחק הקרנה של 1.2-5 מטרים מהקיר. למקרן רמקול סטריאו פנימי מובנה ואפשרות נוספת לחיבור לרמקול או מערכת שמע חיצונית. עוד כולל מגוון כניסות כמו HDMI ו- USB ושלט IR השולט מרחוק באופן נוח וידידותי על כל הפונקציות השונות במכשיר. המקרן תואם מערכת אנדרואיד ו- IOS. המחיר: 1,990 שקלים.

פאקרד בל- להשיג אצל המשווקים המורשים והיבואן הבלעדי סיריוס אלקטרוניקה ובאתר.

מיקסר קנווד טיטניום פטיסייר מחיר 4490 שקל,  הסדרה היוקרתית, ייבוא חברת ברימאג. אסף לוי,
מיקסר קנווד טיטניום פטיסייר מחיר 4490 שקל, הסדרה היוקרתית, ייבוא חברת ברימאג/אסף לוי

חברת ברימאג, המתחמה בייבוא, שיווק והפצת מוצרים לבית ולמטבח מציגה את הדור הבא בתחום המיקסרים: מיקסר שף טיטניום חדשני של מותג KENWOOD , מיקסר בעל יכולות אפייה מצוינות.

המיקסר החדש מייעל וממקסם את יכולת האפייה הביתית. הוא כולל משקל מובנה, התפחה, פונקציית חימום, המסת שוקולד, חמאה והכל נעשה בקערה אחת.

המיקסר החדשני של קנווד בעל הספק של 1400 וואט, כולל מסך דיגיטלי לשליטה מלאה, כולל מערבל יסודי של כל המרכיבים, ובעל מנגנון הפסקת עבודה בעת הרמת ראש המיקסר.

האביזרים הנלווים של המיקסר שף טיטנים כוללים: וו לישה, מקצף, מערבל מנירוסטה מלאה, אביזר לישה מסיליקון, מרית, רגליות ואקום המאפשרות יציבות בעת העבודה.

משקל: 8.5 ק"ג ללא הקערה, גוון: טיטניום. מחיר לצרכן: 4490 שקל, להשיג ברשת מטרו ובחנויות החשמל המורשות וברשתות המובחרות או באתר.

כפכפי מיול פרוותיים מבית רשת B.unique, 155 שח , להשיג בסניפים ובאתר www.B-unique.co.il. יחצ,
כפכפי מיול פרוותיים מבית רשת B.unique, 155 שח , להשיג בסניפים ובאתר www.B-unique.co.il/יחצ

רשת הנעלת הנשים בי יוניק, מחממת ומשמחת את הרגליים בעונת החורף ומציעה מגוון זוגות הנעלה חורפית המיועדים לשימוש בפנים ומחוץ לבית המשולבים פרווה מלאכותית מלטפת, שמפנקת את כפות הרגלים ומשדרגת את הלוק.

כשמזג האוויר מתקרר ובחוץ יורדים גשמים כבדים, אין כמו למצוא נחמה בפרטים אופנתיים חורפיים, נעימים ומפנקים. אחד הטרנדים הכייפים של העונה הקרה הנוכחית הוא ללא ספק זה של הנעלה המשולבת פרווה מלאכותית ומלכותית. בקולקציה החורפית החדשה הזמינה לרכישה בחנויות ובאתר און ליין של הרשת מוצעים מגוון זוגות הנעלה מפנקים, שבניהם כאלו המתאימים לפנים הבית, לחוץ או גם וגם. כך, ניתן למצוא למשל כפכפי בית סלייד פרוותיים לחלוטין המגיעים בשלל צבעים מונוכרומטיים, כפכפי רצועות, כפכפי מיול על פלטפורמה ואפילו מגפונים. טווח המחירים: 70-155 שקלים לזוג.

רשת בי יוניק- להשיג בחנויות הרשת ובאתר.

איזי ווש. יעל האן,
איזי ווש/יעל האן

להיות נקיים מחוץ לבית: הקפדה יומיומית על היגיינת העור חשובה לבריאותנו, לכן מה עושים כאשר אין גישה למים זורמים לרחצה? במיוחד לשם כך, מעבדות המחקר והפיתוח של מפעלי ד"ר פישר, בעלות 60 שנות מומחיות דרמטולוגית, פיתחו את מגבוני Easy Wash Active24; מגבונים גדולים, רכים ועבים במיוחד המוספגים בפורמולה ייחודית ופטנטית* המאפשרת רחצה ללא מים וסבון, כאשר אלו אינם נגישים, והוכחו כיעילים ל-24 שעות ב: נטרול ומניעת ריחות גוף, שמירה על לחות אפקטיבית והגנה על העור. המוצר יעיל ונוח לשימוש, ומגיע באריזה של 8 יחידות שיכולה להיכנס בקלות לכל תיק, ובשל כך מתאימה לנמצאים בשטח בלי נגישות למים זורמים וסבון כמו חיילים, מטיילים וספורטאים.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully