וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בתחום עיצוב הבית: העסקים עוצרים פעילות ל-100 דקות

זהו היום ה-100 לאירועי 7 באוקטובר, ובתי העסק בתחום עיצוב הבית עוצרים פעילותם למשך 100 דקות עם קריאה נרגשת: החזירו אותם הביתה!

ביג במחווה לחטופים לרגל 100 יום ל-7 באוקטובר. יחצ,
ביג במחווה לחטופים לרגל 100 יום ל-7 באוקטובר/יחצ

בתי עסק רבים ישבתו היום ברחבי הארץ למשך 100 דקות, בהם גם עסקים רבים מעולם עיצוב הבית.

קבוצת ביג כי תצטרף לשביתה הסמלית של 100 דקות למען השבת החטופים והחטופות, היום בשעה 11:00 בבוקר יעצרו למעלה מ 150 רשתות במרכזי ביג את פעילותן וישביתו למשך 100 דקות את החנויות. בין הרשתות שישבתו: פוקס, פוקס הום, פוט לוקר, ללין, מנגו, אמריקן איגל, פליינג טייגר, יאנגה, נייק, שילב, בילבונג, סאקס, צ'ילדרן פלייס, סאנגלאס האט, מיננה, דרים ספורט, רנואר, טוונטי פור סבן, קסטרו, הודיס, טופטן, קרולינה, טוגו, פקטורי 54, אייץ אנד אם, קרביץ, תיק התיקים, אריסטו שמט, מיה, צומת ספרים, רונן חן, ביגוד, לי קופר, גלי, ניין ווסט, ג'ק קובה, טרקלין חשמל, טבע נאות, מאניה, נוייז, עונות, אופטיקנה, אופטיקה הלפרין, אניפט, בוגארט, לורד קיטש, קפה קפה, מקדונלדס, סקופ, אפריל, דיוטי מוטי, אלדו, גולברי, קרייזי ליין, מחסני חשמל, ארקפה, מגה ספורט, אליטל, אינטמה, גולף, גולף אנד קו, כיתן, סטימצקי, אדיקה, עידן 2000, אינטר ג'ינס, בייביסטאר, אירופלקס, סטורי, ארומה, קיווי, הוניגמן, סטיב מאדן, ריפליי, אוריגינלס, פומה, טומי הילפיגר, קלווין קליין, פולו ראלף לורן, הוגן בוס, ארמני, מייקל קורס, ליוויס, ווישוז, פייר קארדן, סקצ'רס, דלתא, סינמה סיטי, סלקט, הסטוק, מחסני תאורה, אלמ, H&O, נעמן, ורדינון, קפה גרג, ביגה, Ace, גונג, אפרודיטה, בוניטה דה מאס, דקתלון, זיפ, פעמית, ביג אלקטריק, ג'נטלמן, סולתם, ריקושט, לגו, ננטנדו, ביוטי קר, רויאלטי, נורט פייס, ליידי קומפורט, טואוס, וניליה, אדידס, אי דיגיטל, סופט קוקי, מאק , I bags, s.wear, re:bar,

בשעה 11:00 יתקיים במרכז ביג יהוד הטקס המרכזי של מיזם עצירת הפעילות במרכזי ביג כהזדהות למען החטופים. בטקס ישתתפו וישאו דברים נציגי משפחות החטופים, נציגי הנהלת ביג ועוד. כמו כן, במהלך הטקס בביג יהוד ובכל מרכזי ביג ייחשפו מיצגים שונים שילוו את תמיכת מרכזי ביג בנושא חיזוק המודעות להשבת החטופים.

עובדי מפעל נירלט עוצרים ומזדהים לרגל יום המאה בשבי. לירון מולדובן,
עובדי מפעל נירלט עוצרים ומזדהים לרגל יום המאה בשבי/לירון מולדובן

חברת הצבע נירלט, שמפעלה בקיבוץ ניר עוז נשרף בשבת השחורה עצרה את פעילותה ל-100 דקות כאות הזדהות עם 100 ימי השבי בעזה. החברה ציינה 100 ימים של כאב והמתנה לחזרתם של סשה טרופנוב, אלכס דנציג, בני משפחה של עובדי נירלט, וכל החטופים משבי חמאס בעזה.

נירלט קיימה התכנסויות בשלושת האתרים שלה כאות הזדהות וכזעקה לשחרור החטופים. ההתכנסות המרכזית התקיימה במפעל בניר עוז יחד עם ילנה טרופנוב, עובדת החברה, שנחטפה לשבי חמאס ושוחררה. עובדי החברה עמדו עם שלטים מחוץ למפעל השרוף ויזעקו להשבת החטופים.

זוהי לא הפעם הראשונה שחברת נירלט נרתמת לשחרור החטופים. בחודש שעבר יחד עם האומן הדרוזי סאם חלבי הוקם מיצג זעקה אומנותי בכיכר החטופים. על גבי קיר לבן בגודל של 6 מטרים עם כיתוב ענק של המילה "עכשיו", הציבור הוזמן לטפטף ולהשפריץ צבע בטכניקה האופיינית לאמן, סאם חלבי כאות זעקה לשחרור החטופים, כשגוון השולט במיצג לצד גוונים נוספים, הוא הגוון הצהוב , שהפך למזוהה עם מאבק השבת החטופים.

לדברי תמי מרקוביץ, סמנכ"לית השיווק בחברת נירלט: "לנירלט יש קשר למאורעות ה-7.10 שכן המפעל של החברה השוכן בקיבוץ ניר עוז נשרף וניזוק משמעותית במתקפת המחבלים על הקיבוץ , מה שהשבית את יכולת הייצור של החברה". עוד מציינת מרקוביץ כי "ניר עוז זה הבית של נירלט ובכוונת החברה לעשות כל שיידרש, במלוא הנחישות כדי לבנות מחדש את המפעל בניר עוז, שימשיך לייצר כחול לבן וביחד נחזור לעטוף את הארץ בצבעים של תקווה ותקומה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מטה המשביר. יחצ,
מטה המשביר/יחצ

במטה ההנהלה של רשת המשביר עצרו בשעה 11:00 את הפעילות, כדי לזכור את החטופים שנמצאים כבר 100 ימים בעזה. בנוסף, בסניפי הרשת נצבעו מסכי ה LTD בצהוב במשך 100 דקות.

הצדעה בבצלאל לחטופים במלאת 100 ימים לשהייתם בשבי. דן ויינשטיין,
הצדעה בבצלאל לחטופים במלאת 100 ימים לשהייתם בשבי/דן ויינשטיין

הבוקר (א') הצטרפה בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים לאירועי התמיכה והסולידריות בקריאה משותפת להחזרתם המהירה של החטופים והחטופות המוחזקים בידי חמאס במשך 100 ימים. בכניסה לקמפוס ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל הוקם מיצב פעיל של הזדהות, הכולל 136 כני ציור, כמספר החטופים והחטופות. עשרות סטודנטים וסטודנטיות מהמחלקות השונות בחרו להביע תמיכה וסולידריות באמצעות כתיבה ואיור על גבי הגיליונות הצהובים.

נשיא בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים, פרופ' עדי שטרן: "אין לנו דרך להבין חטיפה, שבי, של חפים מפשע, של קשישים, של חולים, של ילדים, של תינוקות. 136 חטופים וחטופות. המחשבה על כל אלה הנמצאים שם כבר מאה ימים, והמחשבה על משפחותיהם, התלויות על בלימה, ממתינות לאות חיים, המחשבה הזו בלתי נסבלת. זהו פצע שאינו מפסיק לשתות דם, פצע המשווע למרפא. כולנו מחבקים את המשפחות השכולות, שיקיריהם/ן נרצחו. לצערנו, אנחנו מכירים כמה וכמה כאלה, גם כאן בקרב חברותינו וחברינו לקהילת בצלאל. הכאב הנורא מפלח את הלב. אנחנו מאחלים ומייחלים לשובם בשלום של החטופים, החטופות, הנעדרים והנעדרות. ומאחלים החלמה מהירה ושלמה לפצועים והפצועות".

אנו - מוזיאון העם היהודי. איציק בירן,
אנו - מוזיאון העם היהודי/איציק בירן

אנו - מוזיאון העם היהודי עצר יחד עם כל המדינה וציין 100 ימים לשבעה באוקטובר במיצג רב משתתפים.
המוזיאון הקים מיצג סרט צהוב ענק, סמל המאבק לשחרור החטופים בלובי המוזיאון בהשתתפות עובדי המוזיאון, אורחיו ותלמידי שכבת כיתה ז' בבית הספר עירוני י"ד בתל אביב. על מדרגות המוזיאון ועל רקע הסרט הצהוב עמדו משתתפי המיצג מחזיקים את תמונות החטופים בקריאה משותפת ועוצמתית להשבתם.

את מיצב הסרט הצהוב פיתח האומן הסביבתי והאקטיביסט, דורון גזית, כאשר עבודותיו בדמות שרוולי אוויר צהובים ענקיים מלוות את מאבק המשפחות ומוצגות במקומות מרכזיים בארץ ובעולם. המיצג היווה הקדמה לכנס המשותף בן 100 דקות שקיים מוזיאון אנו יחד עם אוניברסיטת תל אביב לציון 100 ימים לפרוץ המלחמה ולשבי החטופים.

אייקון פיטנס. יחצ,
אייקון פיטנס/יחצ

לציון 100 הימים, ב-34 מועדוני אייקון פיטנס ברחבי הארץ יקיימו היום אתגר קטן, עם משמעות ענקית: בכל אחד מהמועדונים יוצב לוח מיוחד, בו כל מתאמן שיבצע ריצה על ההליכון יכתב את המרחק אליו הגיע במטרה שביחד יגיעו ל 100 ק"מ ריצה בכל מועדון עם קריאה ותקווה להשבת כל החטופים.ות שלנו במהרה.

דיירי פאלאס במחווה לנרצחי 7 באוקטובר. רמי זרנגר,
דיירי פאלאס במחווה לנרצחי 7 באוקטובר/רמי זרנגר

בימים אלו, כשמצב הרוח הלאומי לא תמיד מרומם, החליטו מאות דיירי רשת בתי הדיור המוגן פאלאס לייזום פרויקט שירת המונים כדי לשפר את מצב הרוח הלאומי.

כ-350 דיירי רשת פאלאס השתתפו בפרויקט שירת המונים שתתקיים בקניון עזריאלי במודיעין ושרו ביחד את השיר "יום יבוא" - שבמילותיו מודגש "יום יבוא במהרה, בקרוב הוא יבוא זאת ידע כל אדם בעמקי לבבו".

יפית אטיאס לוי באירוע תפילה להשבת החטופים. יחצ,
יפית אטיאס לוי באירוע תפילה להשבת החטופים/יחצ

רשת רמי לוי מציינת היום 100 ימי לחימה ואת חטיפתם של 136 החטופים שנמצאים בשבי החמאס בתנאים קשים מסכני חיים. כמו כן, מחזקים את חיילי צה"ל שנלחמים בעוז, ומתפללים להחלמת כל הפצועים במהרה ומשתתפים בצערם של כל המשפחות השכולות. במטה החברה השתתפו העובדים באירוע קריאת שמות החטופים ושיעור תורה ותפילה לחזרתם המידית.

איתוראן, מאה ימים לחטופים. יחצ,
איתוראן, מאה ימים לחטופים/יחצ

כ-1,000 עובדי קבוצת איתוראן השתתפו היום בשביתה הסמלית של 100 דקות לאות הזדהות עם החטופים ועם בני משפחותיהם. מאות עובדי החברה יצאו בצעדה לצומת הראשית בכניסה לאזור עם דגלים וחילקו צמידים ודגלים להולכי רגל ולנהגים שעברו במקום.

בנוסף, בחזית הבניין של איתוראן הוצבו בלונים צהובים עם שלט להחזרת החטופים והוסרטו סרטים שקשורים לאסון ה-7.10 ועדויות של החטופים מהשבי. במהלך כל 100 דקות במערכת הכריזה של החברה הושמעו שמות החטופים.

הנהלת קבוצת איתוראן תשתמש מעתה בצבע הצהוב בלוגו של החברה (בתקשורת הדיגיטלית) כהזדהות עם המאבק להשבת החטופים.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully