וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשרד היה רעוע. דווקא פה סוד הקסם שלו

אדריכל ירון אלדד עזב את משרדו והיה חייב להישאר בתל אביב. אז הוא נשאר, אבל למה דווקא במקום *הזה*?

אדריכל ירון אלדד. עמרי אמסלם,
אדריכל ירון אלדד/עמרי אמסלם

כשעזב את משרדו הקודם ברחוב לבונטין בגן החשמל, היה ברור לאדריכל ירון אלדד שהוא נשאר בתל אביב. הוא חיפש חלל מדויק שיתאים לאני מאמין שלו וישדר את הווייב העיצובי שלו - וכך נבחר המשרד בשכונת פלורנטין התל אביבית.

שכונת פלורנטין נבחרה בדיוק בשל מאפייניה המיוחדים. אווירה מדליקה, תוססת ואותנטית. לדברי אלדד "נחשפתי לחלל בין 75 מ"ר ששימש מזה 40 שנה כנגרייה, שבור מהיסוד, שמעולם לא עבר שיפוץ. כאשר נכנסתי לנגרייה הבחנתי שהתפרקה לבנה מאחד הקירות, גירדתי את הקיר וראיתי שכולו בנוי מלבנים אמיתיות, מבריקים ולא מטיח, בהתאם לשיטת הבנייה התל אביבית של פעם. זה התאים לי כמו כפפה ליד לחזון העיצובי".

אדריכל ירון אלדד. עמרי אמסלם,
אדריכל ירון אלדד/עמרי אמסלם
אדריכל ירון אלדד. עמרי אמסלם,
אדריכל ירון אלדד/עמרי אמסלם

"הקסם של המשרד היה טמון דווקא בשל היותו רעוע. האותנטיות של החלל נשמרה על ידי חשיפת הבריקים המקוריים של תל אביב. יחד איתם, נחשפו ונשארו אלמנטיים גלויים נוספים, לרבות צינורות חשמל, ואפילו הפעמון ששימש את הנגר", מסביר אלדד.

החלל הינו אופן ספייס אחד גדול, כאמור בן 75 מ"ר, בו אלדד עם צוותו המונה 5 אדריכלים ומעצבי פנים, עובדים יחדיו. עבורו זה חלל יצירה, מנותק מהרחוב, ועדין סופג ממנו את הקסם התל אביבי של פלורנטין.

הקירות נצבעו בשחור והתקרה בהתזה, על מנת לשמור על המרקם המקורי של אלו. על הרצפה יצק האדריכל בטון, ועליו הונח פרקט שהוא הגורם המחמם והקוז'י של החלל שמספק ניגודיות לקירות הכהים.

אדריכל ירון אלדד. עמרי אמסלם,
אדריכל ירון אלדד/עמרי אמסלם
אדריכל ירון אלדד. גיא כושי,
אדריכל ירון אלדד/גיא כושי

משרדו של אלדד קיים מזה 15 שנה והוא מתמחה באדריכלות ועיצוב פנים לדירות ובתי יוקרה, משרדים ותעשייה.

עוד במשרד, חדר חומרים עם קטלוגים ושפע חומרים כמו זכוכיות, קרמיקות, פסיפסים ועוד, לטובת הלקוחות. דווקא חדר צדדי זה נצבע בלבן. בנוסף לאופן ספייס, יש חלל המתנה נעים בכניסה למשרד, מקום שמשמש גם את הצוות לטובת חשיבה, קריאה, והפוגה. במטבח ממוקם בר ישיבה עם שני כסאות. חלל שירותים עטוף בחיפויים קטנים של 15 על 15 ס"מ, שמרמזים על סאבווי או רכבת תחתית ותורמים לוויב המשרדי.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully