וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 ימים בשבי: גם נירלט, עצמל'ה ו-AIG יעצרו את הפעילות

נירלט, AIG ועצמל'ה הן חלק מהחברות שיעצרו את פעילותן ל-100 דקות כאות הזדהות עם 100 ימי השבי בעזה

מיצג עכשיו נירלט וסאם חלבי. ניר פקין,
מיצג עכשיו נירלט וסאם חלבי/ניר פקין

חברת הצבע נירלט, שמפעלה בקיבוץ ניר עוז נשרף בשבת השחורה תעצור את פעילותה ל-100 דקות כאות הזדהות עם 100 ימי השבי בעזה

החברה תציין 100 ימים של כאב והמתנה לחזרתם של סשה טרופנוב, אלכס דנציג, בני משפחה של עובדי נירלט, וכל החטופים משבי חמאס בעזה.

נירלט תקיים התכנסויות בשלושת האתרים שלה כאות הזדהות וכזעקה לשחרור החטופים. ההתכנסות המרכזית מתוכננת במפעל בניר עוז יחד עם ילנה טרופנוב, עובדת החברה, שנחטפה לשבי חמאס ושוחררה. עובדי החברה יעמדו עם שלטים מחוץ למפעל השרוף ויזעקו להשבת החטופים.

זוהי לא הפעם הראשונה שחברת נירלט נרתמת לשחרור החטופים. בחודש שעבר יחד עם האומן הדרוזי סאם חלבי מדלית אל כרמל הוקם מיצג זעקה אומנותי בכיכר החטופים.

על גבי קיר לבן בגודל של 6 מטרים עם כיתוב ענק של המילה עכשיו הציבור הוזמן לטפטף ולהשפריץ צבע בטכניקה האופיינית לאמן, סאם חלבי כאות זעקה לשחרור החטופים, כשגוון השולט במיצג לצד גוונים נוספים, הוא הגוון הצהוב , שהפך למזוהה עם מאבק השבת החטופים.

לדברי תמי מרקוביץ, סמנכ"לית השיווק בחברת נירלט: "לנירלט יש קשר למאורעות ה-7.10 שכן המפעל של החברה השוכן בקיבוץ ניר עוז נשרף וניזוק משמעותית במתקפת המחבלים על הקיבוץ , מה שהשבית את יכולת הייצור של החברה". עוד מציינת מרקוביץ כי "ניר עוז זה הבית של נירלט ובכוונת החברה לעשות כל שיידרש, במלוא הנחישות כדי לבנות מחדש את המפעל בניר עוז, שימשיך לייצר כחול לבן וביחד נחזור לעטוף את הארץ בצבעים של תקווה ותקומה".

יפעת רייטר. אוהד רומנו,
יפעת רייטר/אוהד רומנו

חברת הביטוח AIG ישראל שהיא הנציגות המקומית של תאגיד הביטוח האמריקאי AIG, מצטרפת ליוזמה של ההסתדרות "עוצרים ומזדהים" למען השבת החטופות והחטופות במסגרתה המשק יעצור ל-100 דקות ביום ראשון הקרוב- היום ה-100 מתחילת המלחמה.

במסגרת זו ביום ראשון החברה מאפשרת לעובדיה לצאת לעצרת ההזדהות במעמד נציגי משפחות החטופים והחטופות שתתקיים באולם מופת בפתח תקווה ובמקביל תאפשר לעובדיה להצטרף לצעדת ההזדהות המתקיימת בצומת המרכזית ברחוב הסיבים ז'בוטינסקי בפתח תקווה. במקביל החברה תפעל במתכונת מצומצמת בלבד על מנת להמשיך לתת שירות חיוני למבוטחיה.

יפעת רייטר, מנכלית AIG ישראל מוסרת: "החובה שלנו היא לוודא שנושא השבת החטופים לא יורד מסדר היום. הדעת והלב לא יכולים לשאת את המחשבה שהם עדיין שם. זהו המאבק של כולנו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
עצמל'ה. שחר פליישמן,
עצמלה/שחר פליישמן

רשת הריהוט לילדים ולנוער, עצמל'ה תעצור את פעילותה ביום ראשון הקרוב ל-100 דקות כהזדהות עם 100 ימי השבי בעזה. במסגרת זו ביום ראשון החל מהשעה 11:00 למשך 100 דקות תופסק הפעילות בחנויות ובמשרדי המטה יתכנסו העובדים להקראת שמות החטופים.

אריאל תובל, מנכ"ל ובעלים מסר: "אני מקווה שההירתמות של כולם יחד והזעקה המשותפת תשפיע ותביא להשבתם של החטופים בהקדם. אני קורא לכולם להצטרף".

  • עוד באותו נושא:
  • נירלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully