וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין פרקטיקה לעיצוב: כך משתלבות המדרגות בבית

בין פרקטיקה לעיצוב: המדרגות צריכות להיות שימושיות, אך יחד עם זה הן תופסות מקום חשוב בחלל. איך משלבים אותן בנוף של הבית?

עיצוב ויצמן סלוק לקו נבון. שי אפשטיין,
עיצוב ויצמן סלוק לקו נבון/שי אפשטיין

המדרגות נתפסות כיום בעלות נוכחות משמעותית בבית, הן משלבות בין פרקטיקה לעיצוב, המדרגות צריכות להיות שימושיות אך יחד עם זה הן תופסות מקום חשוב בחלל על כן יש לתת את הדעת למראה ייחודי ומעוצב שייצר אמירה ייחודית במרחב.

אילן נבון מחברת קו נבון המתמחה בעיצוב וייצור מדרגות אומר: "הטרנד המרכזי בתחום המדרגות היום הינו זה המשלב מתכת ועץ במגוון סגנונות הכוללים סוגי עץ שונים ומתכת שמחזיקה , תומכת ומשמשת כבסיס המדרגה.

קינן אדריכלים לקו נבון. אורי אקרמן,
קינן אדריכלים לקו נבון/אורי אקרמן

סוגי מדרגות

המדרגות הקלילות - המרחפות- מדרגות אווריריות, שום דבר לא חוסם אותן, השלבים אינם מחוברים אלא מנותקים זה מזה. מעניין לשלב כאן ברזל בתוספת מתכת ודווקא לשלב מעקות מעמודים או סיבים דקים, דווקא. מדרגות מרחפות הינן מדרגות שבנויות עם קורה צידית, המכונה קורה קונזולית. המדרגות הללו מתאימות מאוד לקירות בטון או לקירות בלוקים. המדרגות הפרקטיות והסולידיות-מדרגות שימושיות מאוד שמותאמות לשטח הבית ומתחתן ניתן לתחום חללים נוספים שישתלבו איתם, באופן מושלם.

המדרגות בעלות המראה עוצר הנשימה - מדרגות אילו מתוכננות באופן שיגנבו את ההצגה בחלל הבית מציין אילן מקו נבון, ניתן לייצר אותם מחומרים מיוחדים ומפתיעים וגם ב"שייפ" חדשני עם טוויסט גאוני. את המדרגות ניתן גם לתכנן במקום פחות סטנדרטי או במקום שבו מכל פינה בבית ניתן לצפות בגרם בעוד שאחוריו ניתן לעצב קיר שיבליט אותו עוד יותר.

מדרגות לולייניות עגלגלות - מדרגות אילו הספירליות מחייבות יצירתיות גבוהה ותכנון מדוקדק. בתחום הארכיטקטורה שמור מקום של כבוד לכל תחום המדרגות הסיבוביות שכן הדבר נקשר לעולמות האמנות והפיסול.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דורית סלע לקו נבון. אורי אקרמן,
דורית סלע לקו נבון/אורי אקרמן

המדרגות הלקוחות ממוזיאון לאמנות - תמיד יהיו אלו שירצו שלמדרגות בביתם יהיה לוק ונגיעה כביצירת אומנות, לשם כך צריך לעצב גרם מדרגות המשלב מעקות מעוטרים, מדרגות מזכוכית, מדרגות מתכת עם וללא מעקה ועוד. כאן המדרגות ממציאות לעצמן חוקים משלהן. מקו נבון מציין שחשוב מאוד גם להקפיד על בטיחות המדרגות והמעקות, אלמנט שהוא לא פחות חשוב מהנראות.

  • עוד באותו נושא:
  • מדרגות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully