וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוחות נעימה: כך תבחרו ריהוט לבית בחורף

אדריכל סרג' בן דוד, טור אורח

9.1.2024 / 20:44

הבית שלכם יכול להפוך בקלות למפלט בעונה הקרה, עם שילוב בדי קטיפה, טקסטורות שכבות וצבעים חמים כדי ליצור חלל שמקבל את פניכם מהקור. בין אם זה ליהנות מספר ליד התנור או להתכרבל עם אנשים אהובים, זה הזמן להכין את החלל לחורף ולתת לנעימות לעטוף אתכם

באדיבות ניסו רהיטים. אלעד גונן,
באדיבות ניסו רהיטים/אלעד גונן

כשהחורף מכסה את הסביבה שלנו בחיבוק קריר, זה הזמן המושלם להפוך את מרחב המחיה לחמים ומזמין. בעוד אנו מתאספים בשכבות כדי להדוף את הצינה, הבתים שלנו ראויים לאותה תשומת לב. בחירת הרהיטים הנכונים יכולה לעשות הבדל משמעותי ביצירת אווירה נעימה ונוחה במהלך חודשי החורף.

אפשרויות הריהוט האידיאליות נעות בין ריפודים עשויים בדים חמים, מרקמים בעלי שכבה עבה, רהיטים מעץ המשרים אווירה חמה וביתית וכאלה המכילים חומרים מבודדים מקור.

ניסו רהיטים. קרדיט צילום.. נופר בוגנים ועמית גושר,
ניסו רהיטים. קרדיט צילום./נופר בוגנים ועמית גושר

ריפוד קטיפה ובדים חמים

כשהטמפרטורות יורדות, כדאי לשקול להחליף את הבדים הקלים והנושמים שלנו בחלופות חמות יותר. ריהוט עם ריפוד קטיפה, כמו קטיפה או שניל, לא רק מוסיף נופך של יוקרה אלא גם מספק בידוד נוסף. בדים בצבעים עשירים ועמוקים כמו בורדו, נייבי או ירוק יער יכולים לעורר תחושת חמימות ונעימות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טקסטורות שכבות

הכנסת טקסטורות שכבות לבחירות הרהיטים יכולה לחקות את התחושה של חיבור עם שמיכה רכה. אפשר לשלב פריטים כמו פרווה סרוגה או מלאכותית, כריות הדגשה ושטיחים כדי ליצור חלל רב ממדי ומזמין. זה לא רק מוסיף עניין ויזואלי אלא גם משפר את חוויית המישוש של הבית.

רהיטי עץ

לרהיטי עץ יש משיכה נצחית ויכולים להביא חמימות טבעית לחלל הבית. גווני עץ כהים יותר, כמו מהגוני או אגוז, יוסיפו טאץ' של עושר. לצד זאת, שולחנות קפה מעץ, מדפי ספרים או פריטי הדגשה ישרו בבית אווירה נעימה.

ניסו רהיטים. יחצ,
ניסו רהיטים/יחצ

אלמנטים בהשראת אח

אמנם לא בכל בית יש אח, אבל ניתן לתפוס את המהות של אחד כזה באמצעות בחירות רהיטים. חפשו פריטים עם עיצוב דקורטיבי, פרטים מעוטרים, או אפילו רהיטים עם קמינים חשמליים מובנים למוקד פונקציונלי ואסתטי המשדר חמימות.

ישיבה מרופדת

החורף הוא הזמן המושלם להשקיע בישיבה מרופדת ונוחה עמוקה. ספות גדולות, כורסאות קטיפה, או אפילו מושבי אהבה נעימים שמעודדים אתכם לשקוע ולהירגע יכולים בהחלט לבוא בחשבון. ישיבה רכה לא רק מספקת חום פיזי אלא גם יוצרת סביבה נוחה לרגיעה.

חומרים מבודדים

כדאי להכניס למשוואה רהיטים עם תכונות בידוד מובנות. לדוגמה, ספות וכיסאות עם כריות במילוי פוך או קצף זיכרון ( (memory foam מספקים לא רק נוחות אלא גם שכבה נוספת של בידוד מפני הקור. זה מבטיח שהרהיטים שלכם יישארו נוחים ומזמינים אפילו בימי החורף הקרים ביותר.

ניסו רהיטים. יחצ,
ניסו רהיטים/יחצ

סידורי ריהוט מגוונים

כדי להתאים את עצמם לצרכים המשתנים של החורף, בחרו בסידורי ריהוט מגוונים. ניתן לארגן מחדש ספות מודולריות או חלקיות ליצירת פינות ישיבה אינטימיות, מושלמות להתכנסויות או הרפיה. גמישות זו מאפשרת למקסם את הנעימות יחד עם שמירה על פונקציונליות.

חברת ניסו רהיטים, שמתמחה בעיצוב וייצור רהיטי יוקרה, מציינת בימים אלה 50 שנה להיווסדה. בין שלל המוצרים והפריטים ניתן למצוא ספות, כורסאות, שולחנות אוכל, כיסאות וכיסאות בר, מיטות ואקססוריז נוספים בעיצובים ייחודיים על זמניים תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, המשתלבים היטב בעונת החורף וכוללים בדי קטיפה, טקסטילים ומרקמים משובחים וחומרים ורהיטים עשויים עץ איכותי, כולם בהתאמה אישית ובעבודת יד.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully