וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשים רק עכשיו מגלים מה המשמעות של הסימן המוזר הזה על השמפו והמרכך

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 0:07

לא בטוח שהבחנתם בו וגם אם כן, סביר להניח שלא ידעתם מה הוא אומר, אך כעת משתמשת טיקטוק חושפת מה המשמעות של הסימן המוזר שמופיע על גב בקבוק השמפו והמרכך - וזה הולך להפיל אתכם מהכיסא

מעצבת שיער מציגה את הדרך הנכונה לחפוף את השיער/TIKTOK

לא פלא שהסימן הזה שמופיע - בין היתר - על גב בקבוק השמפו והמרכך הלך לנו לאיבוד בעין. עם רשימת המרכיבים והסימנים הכה ארוכה שמופיעה שם, ברור שבקושי נבחין בו. גם אלו ביננו שכן הבחינו בו ודאי המשיכו בשגרת המקלחת היומית שלהם (אנחנו מקווים) מבלי לנסות לפענח מה מטרתו. כעת משתמשת טיקטוק חושפת למה הסימן הזה נועד - ומתברר שהוא מספק מידע חשוב מאוד לצרכן.

תגידו תודה לטיקטוקרית דניס (@denisephx_official) ששיתפה סרטון הסבר קצר המציג תמונה של גב בקבוקי השמפו והמרכך, עם עיגולים צהובים סביב הסימן המסתורי. כפי שניתן לראות, הסימן הוא מיכל קטן עם מכסה פתוח כשעליו מופיעה האות M ולצדה מספר כמו 6 או 12.

בזמן שהיא מביטה בפליאה במצלמה, מעל תמונת הבקבוקים מופיע ההסבר: "בני כמה הייתם כשגיליתם שזה אומר כמה זמן אתם יכולים להשתמש במוצר הזה מהתאריך שבו פתחתם אותו, לפני שהוא כבר לא נחשב עוד ל'מוצר טוב לשימוש?'". כן, מתברר שהסמל הזה מצביע על מתי המוצר הופך פג תוקף מרגע פתיחתו. אם על המיכל הקטן מופיע "6M", המוצר יעיל לשימוש למשך שישה חודשים מרגע פתיחתו. אם מופיע שם "12M" אז הוא יעיל לשימוש למשך 12 חודשים מרגע פתיחתו וכך הלאה. דניס הוסיפה: "זה עדיין מטריף את דעתי".

הבחנתם בסימן הזה לפני כן?

סימן על בקבוק שמפו. ShutterStock
סימן על בקבוק שמפו/ShutterStock

אז בהחלט לא מדובר בעוד פרט מידע שולי על מרכיבי השמפו, אלא על אזהרה חשובה שיכולה (וצריכה) לשמש רבים מכם. יש כאלה אפילו שטוענים שכדאי לרשום את התאריך בו פתחתם לראשונה את השמפו על הבקבוק עצמו, כי יתכן שלא תזכרו בהמשך כמה זמן עבר מאז השימוש הראשון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

גם אנחנו עשינו פרצוף כזה כשגילינו:

האם ידעתם על זה?

כן, ברור
ראיתי את הסימן והתעלמתי ממנו
לא ידעתי על קיומו
2044 משתתפים

לא רק דניס ואנחנו כאן בוואלה נותרנו המומים. הצופים בטיקטוק סיפרו שגם הם מופתעים מהגילוי ושלא היה להם מושג מה משמעות הסימן. "רק היום נודע לי על זה ועבדתי במספרה במשך עשור", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אני הולכת לרגע לארון שלי להסתכל. מעולם לא שמתי לב לסימן הזה".


עוד בנושא:
זו הסיבה שאסור לכם להשתמש בסבון והשמפו בחדר בבית המלון

גבר מקריח טוען ששערו צמח בחזרה כשהפסיק לחפוף אותו. האמנם?

@frickin_dork Replying to @Morgan #greenscreen some questions answered and yes, i did go back to the store and the shampoo has clear signs of being expired #hannahmontana #disneymerch #herbalessences #bargainshopping #shampoo #learningtok ♬ original sound - Rico

הסימן עשוי להיות חשוב במיוחד כשהוא מופיע על מוצרים נוספים כמו קרם הגנה. חשוב לא להתעלם ממנו, שכן לאחר סיום תאריך התפוגה החומרים הפעילים במוצר מתחילים להתפרק ועשויים להפוך לבלתי יעילים - מה שעלול להביא, במקרה הזה, לכוויות שמש בומקרה של שמפו - לשטיפת שיער לא יעילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully