וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב טוב, עיצוב לחיים: המיזם הייחודי שמעניק המשכיות למעצבים.ות

צבע טרי וטולמנ'ס השיקו מייזם ייחודי בו הם נותנים במה למעצבות ומעצבים ישראלים שהפרנסה שלהם נפגעה ושהעשייה שלהן.ם מצויה בימים אלו תחת עננה כבדה

עיצוב של יערה רבינוביץ. גיא כהן,
עיצוב של יערה רבינוביץ/גיא כהן

מעצבות ומעצבים ישראלים נמצאים עכשיו, כמו כולנו, בחזית ובעורף. זמן מלחמה. חלקם גויסו, חלקם פונו ואחרים פועלים להשבת בני משפחה שנחטפו. כולם נאבקות ונאבקים על המשך פעילות הסטודיו שלהן.ם בימים של אי ודאות.

צבע טרי וטולמנ'ס השיקו מייזם ייחודי בו הם נותנים במה למעצבות ומעצבים ישראלים שהפרנסה שלהם נפגעה ושהעשייה שלהן.ם מצויה בימים אלו תחת עננה כבדה. חלקם מוצעים למכירה בחנות הפופ אפ של טולמנ'ס ברחוב הלח"י בבני ברק וחלקם מוצעים למכירה בחנות האון ליין של טולמנ'ס דוט.

יערה רבינוביץ, מפונה מקיבוץ עמיר, בעלת סטודיו לכלי קרמיקה

יערה רבינוביץ. יחצ,
יערה רבינוביץ/יחצ

יערה רבינוביץ, אדריכלית, בוגרת בצלאל ובעלת תואר שני בעיצוב מוצר, בהתמחות בזכוכית וקרמיקה מה- Royal Danish Academy בקופנהגן. בין יצירת כלים שימושיים בעבודת יד ליצירת מדיומים שונים של אדרכלות, אמנות ועיצוב, היא גם מרצה לקרמיקה וזכוכית במכון לאומנויות תל חי. השפה העיצובית שלה מזוהה בשבירת הקונטקסט הצורני והנורמטיבי של כלי האוכל הסטנדרטיים.

לפני כשנה וחצי העתיקה את הסטודיו שלה מתל אביב אל קיבוץ עמיר בגליל העליון, אל מקום פסטורלי בו נפגשים הנחלים חרמון, דן ושניר. הקיבוץ ממוקם בקו העימות, צמוד לגבול לבנון ומאז השביעי באוקטובר היא עקורה מבית ותלושה מהסטודיו ומחפשת היכן לבנות חיים חדשים זמניים.

כלי הקרמיקה של יערה נמכרים בימים אלו בחנות הפופ אפ של טולמנ'ס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

גיא לבקוב נקרא למילואים ונפצע בפעילות מבצעית, בעל סטודיו לקרמיקה דיגיטלית

גיא לבקוב. יחצ,
גיא לבקוב/יחצ

בבוקר ה-7 באוקטובר, כמו רבים מחבריו, גוייס גיא לבקוב למילואים ליחידה הקרבית שבה משרת. לאחר פציעה בראש יצא משדה הקרב היישר לבית החולים איכילוב לתקופה שאינה ידועה. כל הזמן הזה הסטודיו שלו ביפו סגור.

גיא לבקוב. יחצ,
גיא לבקוב/יחצ

גיא לבקוב מתמחה ביצירת כלי קרמיקה בהדפסה תלת מימדית. עבודותיו נשענות על מחקר חומרי וטכנולוגי של חומרים קרמיים מגוונים. יצירותיו מתמקדות במציאת נקודת המפגש בין מלאכה מסורתית מהעולם הישן עם טכנולוגיות הדפסת תלת מימד מהעולם החדש.

כלי הקרמיקה של גיא נמכרים בימים אלו בחנות הפופ אפ של טולמנ'ס

יובל בוכשטב מקיבוץ נירים. אחיו יוגב בוכשטב חטוף, בעל סטודיו לעיצוב בעץ

יובל בוכשטב. יחצ,
יובל בוכשטב/יחצ

יובל בוכשטב גדל בקיבוץ נירים ועד היום הקיבוץ הוא חלק מרכזי מהעשייה שלו. ממרחבי העשב שמקיפים אותו ועד חומר הגלם המיוחד שהוא מלקט בו. מאז אותו יום שבת מעיד יובל כי הכל השתנה והחיים המוכרים נפסקו. אחיו נחטף באותה שבת ארורה ומאז הוא ומשפחתו מתמקדים רק בדבר אחד, בהחזרת כל החטופים הביתה.

העבודות מאז המלחמה עוסקות בגעגוע כאב, נוף ילדות ותקווה משתף יובל. "אני לא יודע לצעוק, לא אוהב לדבר מול קהל או מצלמות אז מנסה לתרום למאמץ בדרך שלי". כל עבודותיו מאז הן למען המאבק להשבת החטופים ומהדהדות את האירועים שקרו.

יובל בוכשטב. יחצ,
יובל בוכשטב/יחצ

יובל בוכשטב, מעצב בוגר המחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל, מתמחה במלאכת עץ מקומית עכשווית המבקשת לספר סיפור חדש על העצים בארץ. הסטודיו שלו עוסק בחקר עצים ישראליים ומלאכת עץ מקומית דרך אובייקטים יומיומיים.

יובל מעיד כי בזכות אחיו הגדול יגב בוכשטב הוא פנה לכיוון של עבודה עץ. ביום שבת ה-7.10, נחטפו יגב ואשתו רימון קירשט בוכשטב מביתם בקיבוץ נירים.רימון חזרה מהשבי, אך אחיו עדיין חטוף.

כלי העץ של יובל נמכרים בימים אלו בחנות האונליין של טולמנ'ס דוט

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully