וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחול-לבן זה חשוב - גם בריהוט

בזמן שאנו מתמקדים בירקות ובפירות, ניר אוקנין, בעלים ומעצב של גלריית Oknin, מסביר מדוע חשוב לתמוך בתעשיית הרהיטים כחול-לבן - לא רק בשביל היצרן, גם בשביל הלקוח. וכן, גם פה יש לחות'ים קשר

עיצוב תהילה גור, באדיבות OKNIN  ריהוט בהתאמה אישית. אלעד גונן,
עיצוב תהילה גור, באדיבות OKNIN ריהוט בהתאמה אישית/אלעד גונן

"אם בעבר השאלה שנשאלה - האם זה עיצוב ישראלי ?- לא היתה חלק מתהליך הרכישה, הרי שכיום היא רלוונטית והפכה להיות שיקול חשוב בקרב הלקוח". כך מסביר ניר אוקנין, בעלים ומעצב של גלריית Oknin. הגלריה המשפחתית שנוסדה ב 1975, מיום היווסדה ועד היום חרטה על דגלה לייצר כחול-לבן. "בימים אלו אנחנו גאים יותר מתמיד על ייצור כחול לבן, ועל תעשייה ושרשרת ייצור ישראלי. כשאתם רוכשים בגלריית Oknin, אתם מפרנסים משפחות ישראליות רבות, של הרתכים, של הנגרים, של בעלי המלאכה, ושל כל מי שיש לו חלק בשרשרת הייצור שלנו".

עיצוב רונית שיסמן  באדיבות OKNIN. ערן תורגמן,
עיצוב רונית שיסמן באדיבות OKNIN/ערן תורגמן
עיצוב רונית שיסמן באדיבות OKNIN  ריהוט בהתאמה אישית. ערן תורג'מן,
עיצוב רונית שיסמן באדיבות OKNIN ריהוט בהתאמה אישית/ערן תורג'מן

לדבריו, "תמו הימים שהיינו צריכים להסביר ולפרט למה העיצוב שלנו זהה ברמת האיכות לעיצובים שמגיעים מאיטליה. זאת, ברמת התיפורים, הדיוקים, השילובים של הבדים וכמובן העיצובים עצמם. זאת ועוד, כאשר התכנון של העיצוב נעשה CUSTOM MADE , כזה שהוא בדיוק, אבל בדיוק לבית שלך, לטעם שלך, למידות הרצויות, ההתאמה היא מושלמת".

עיצוב רונית שיסמן,  באדיבות OKNIN. ערן תורגמן,
עיצוב רונית שיסמן, באדיבות OKNIN/ערן תורגמן
עיצוב נרקיס ברזני באדיבות ריהוט OKNIN. צלם אלעד גונן,
עיצוב נרקיס ברזני באדיבות ריהוט OKNIN/צלם אלעד גונן

עוד משתף אוקנין קצת על הנעשה מאחורי הקלעים "רוב העבודה שלנו מתבצעת מול קהל המעצבים ואדריכלים. כל מי שמעצב היום דירה או בית, פונה לאנשי מקצוע. אין אפס. הם יודעים לנווט את הלקוח לאולמות התצוגה עונים במדוייק על הצרכים, על הסגנון ועל התקציב".

מירב ואיל שלום, באדיבות OKNIN. אלעד גונן,
מירב ואיל שלום, באדיבות OKNIN/אלעד גונן
ניר אוקנין, מנכ"ל ובעלים גלריה OKNIN. יחצ,
ניר אוקנין, מנכ"ל ובעלים גלריה OKNIN/יחצ
מעצב ליעד יוסף,  באדיבות OKNIN. אלעד גונן,
מעצב ליעד יוסף, באדיבות OKNIN/אלעד גונן

עוד אומר אוקנין: "במצב הנוכחי שנוצר, כאשר הייצור הוא MADE IN ISRAEL, אין הפתעות או בלת"מים, זה אומר שיש לך אבא ואמא כאן וזה לא עניין של מה בכך. בטח ובטח כיום עם הלוחות זמנים המוארכים שנוצרו לאור הלחימה בים עם החותים.

"אנו עדים וערים לכל המגמות הבינלאומיות של ערי הבירה האירופאיות החשובות, לצד זה אנו מתאימים את העיצוב והריהוט לבית ולאקלים הישראלי , לצד הצרכים הספציפיים של המשפחה, של הרגלי האירוח שלה, אורח חייה וכו'. העובדה שהייצור נעשה ממש כאן עם חומרים "משלנו", ופס הייצור באחריותי התוצאה מדויקת, מקצועית, מהודקת ואין שני לה".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully