וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהנוחות של הבית לעבודה בשדות - בגיל 78

מורי גר בדיור המוגן פאלאס תל אביב, אבל מאז שהחלה המלחמה הוא יוצא להתנדב עם החקלאים: "הם סבלו במשך שנים ואנחנו לא ידענו לשמור עליהם ולא ממש דאגנו להם, בגילי לא קיבלתי צו 8, והתנדבות בשבילי היא צו השעה"

מורי סיון במשק תומר. יחצ,
מורי סיון במשק תומר/יחצ

ישראלים רבים מתנדבים מתחילת המלחמה לסייע לחקלאים באזור עוטף ישראל בעבודות קטיף גיזוז הכנת חממות לשתילה ועוד.

יש מתנדב אחד שמאז תחילת המלחמה במשך כ-3 חודשים יוצא 4 פעמים בשבוע ב-6 בבוקר ועד שעות הערב לסייע לחקלאים בקיבוצי ומושבי עוטף עזה לעיתים נוסע בטרמפים ולעתים בהסעות מאורגנות - מורי סיון בן ה- 78 שמתגורר כיום בבית דיור המוגן פאלאס ת"א. מאז תחילת המלחמה התנדב מורי למעלה מ-50 יום בעבודות חקלאות בקיבוצים ומושבים : בארי , תלמי אליעזר, בית הלל, נתיב העשרה, תלמי יוסף, פריגן, ברוש ועוד. בכל סוגי עבודות החקלאות והקטיף כגון: קטיף עגבניות, פלפל, פטל, הדרים (לימונים, תפוזים, קלמנטינות פומליות) , איסוף פקאנים, גיזום שיחי עגבניה, חציל , קישואים, ובהכנת חממות לשתילה.

מורי עובד בעבודות החקלאות לצד ילדים בני 9 עד 12, תלמידי ביה"ס, בני ישיבות, אנשים עם מוגבלויות, חיילי מילואים (בין אימון לאימון) ומתנדבים מחו"ל.

מורי, גמלאי מערכת הביטחון מציין: "בשבילי החקלאים הם הגיבורים האמיתיים שלנו, בנוסף לגיבורים מה-7 לאוקטובר ולחיילים. החקלאים סבלו במשך שנים ואנחנו לא ידענו לשמור עליהם ולא ממש דאגנו להם, בגילי לא קיבלתי צו 8, והתנדבות בשבילי היא צו השעה".

לצד ההתנדבות המסיבית של מורי בעבודות חקלאות, הוא מתנדב גם בגיוס כספים לרכישת ערכות חירום למד"א ורכישת ציוד ליחידות חיילים, כאשר את רוב התרומות הוא מקבל מדיירי בית הדיור המוגן פאלאס ת"א, מצוות העובדים וחברים.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully