וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל ייפתח בית ספר מקצועי לתחום הגבס

מכללת מכון התקנים הישראלי בשיתוף ג'ון ברייס, פותחת לראשונה בישראל בית ספר מקצועי לתחום הגבס. במסגרתו ייפתח קורס מלא, ייעודי ומקצועי בהיקף של 60 שעות בתחום הגבס וימי הכשרה מיוחדים לנושאים בתחום. כל הפרטים בפנים

קירות גבס בעיצוב נדיה רוייטלבט, סטודיו nr design. גדעון לוין,
קירות גבס בעיצוב נדיה רוייטלבט, סטודיו nr design/גדעון לוין

מכללת מכון התקנים הישראלי בשיתוף ג'ון ברייס, פותחת לראשונה בישראל בית ספר מקצועי לתחום הגבס. במסגרתו ייפתח קורס מלא, ייעודי ומקצועי בהיקף של 60 שעות בתחום הגבס וימי הכשרה מיוחדים לנושאים בתחום. הקורס וימי ההכשרה יתקיימו בהובלתו והנחייתו של המרצה ערן כהן, העוסק בתחום ההרצאה בגבס כעשור ולימד בין היתר גם במכללה הטכנולוגית ברופין.

הקורס מבוסס על עבודה מעשית לכל אורכו. המשתתפים ילמדו מגוון רחב של עבודות גבס החל מעבודות בסיסיות ועד לעבודות מתקדמות ויתנסו בכל שלבי העבודה תחת הנחייה ופיקוח. מטרתו של הקורס היא להכשיר את המשתתפים לבצע עבודות בתחום הגבס החל מעבודות בסיסיות ועד לעבודות מתקדמות באופן המקצועי והאיכותי ביותר ועל פי תקני הגבס. הקורס כולל ידע תיאורטי וידע פרקטי.

קירות גבס בעיצוב נדיה רוייטלבט, סטודיו nr design. גדעון לוין,
קירות גבס בעיצוב נדיה רוייטלבט, סטודיו nr design/גדעון לוין
סטודיו טולה. מאור מויאל,
סטודיו טולה/מאור מויאל

נושאי הלימוד יכללו מדידה, סימון וקריאת תכניות, בניית קירות ותקרות גבס, חיפויי גבס, הדבקת לוחות גבס, קרניזים וסינרים, 22א שילוב אלמנטים מתועשים בעבודות גבס, ריהוט בנוי מגבס ,בניית אלמנטים מעוגלים, עבודות שפכטל, עבודות צבע, צבעים דקורטיביים ושליכט אקרילי. כמו כן הקרוס יעסוק בכשלים וליקויי בנייה בגבס וכיצד להימנע מהם. המשתתפים יעבדו עם הציוד והחומרים המתקדמים ביותר בתחום ויחשפו לטכניקות עבודה איכותיות ומקצועיות. הקורס פונה בעיקר לבעלי מקצוע מתחומים שונים המעוניינים להשתלב בתחום הגבס, בין אם כעובדים עצמאיים ובין אם כעובדים שכירים, קבלני שיפוצים, מפקחי בנייה, מעצבי פנים, מנהלי עבודה בתחום הבנייה, עובדים בתחום הגבס המעוניינים להתמקצע בתחום ואנשים פרטיים המעוניינים ללמוד כיצד לעשות עבודות מסוג זה בעצמם.

כמו כן, לצד הקורס המלא יתקיימו ימי הכשרות יומיים במטרה ללמד אנשי מקצוע בתחום הבנייה והשיפוצים בניית קירות ותקרות גבס על פי תקן 1924 ותקן 1490 וכן על פי הוראות היצרנים. ימי ההכשרה יתקיימו בתחומי קירות וריהוט גבס, בדגש על קירות וריהוט בנוי מגבס לפנים ולחוץ וחדרים רטובים, קירות ותקרות גבס בדגש על שפכטל, צבע ושליכט אקרילי וקירות ותקרות גבס בדגש על פרופילים לניתוק תקרה, קו אפס וסעיף 22 א' אלמנטים מתועשים.

קירות גבס בעיצוב נדיה רוייטלבט, סטודיו nr design. גדעון לוין,
קירות גבס בעיצוב נדיה רוייטלבט, סטודיו nr design/גדעון לוין
סטודיו טולה. מאור מויאל,
סטודיו טולה/מאור מויאל

ד"ר שרון שגיא מנהלת המכללה מסרה: "פתחנו את בית הספר המקצועי לתחום הגבס מתוך רצון להעניק לאנשי מקצוע את הידע האיכותי ביותר על פי התקנים הרלוונטיים. הקורס המלא יאפשר ללמוד את כל נושא הגבס והצבע ובוגריו יוכלו לעבוד בתחום. הקורס מתאים גם למי שכבר עובד בתחום אבל מעולם לא עבר הכשרה מקצועית מסודרת או רוצה להתעדכן בכל החידושים של ציוד, חומרים ושייטות עבודה. ימי ההכשרה מתאימים לבעלי מקצוע שכבר עובדים בתחום ורוצים להתמקצע בתחום ספציפי ומסוים. אני משוכנעת שהלימודים בהובלתו של ערן כהן, שהינו מומחה בתחום, יקנו ידע רב ומקצועיות שלא היו קיימים קודם לכן".

מכללת מכון התקנים הישראלי בשיתוף ג'ון ברייס מובילה ומקנה ידע מקצועי ויישומי בתחומי האיכות, בטיחות, עריכת מבדקים, בנייה, סייבר ואבטחת מידע, ניהול ועוד. פעילויות המכללה כוללות מיפוי צרכים ארגוניים, פיתוח הדרכה, הדרכות, הסמכות מקצועיות, הרצאות, סדנאות, סיורי לימודי שטח, פורום מקצועי, ימי עיון, כנסים מקצועיים והשתלמויות תוך שילוב פרקטיקות מניסיון מצטבר רב שנים של מכון התקנים.

לפרטים ולהרשמה לקורסים: מרינה יועצת הלימודים במייל: sii@johnbryce.co.il או בטלפון: 052-2301216

  • עוד באותו נושא:
  • גבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully