וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיור המוגן של האמן המוכר: תערוכת יצירותיו של אבי שורץ

השבוע נפתחה בהוד השרון תערוכת ציורים חדשה של האמן המוכר אבי שורץ. עבודותיו עוסקות בייצוג פיגורטיבי של המרחב ובייצוג של דמויות תוך ציור מיידי שקולט התרשמויות בזמן התרחשותן

עד 120. שי אפגין,
עד 120/שי אפגין

השבוע נפתחה בהוד השרון תערוכת ציורים חדשה של האמן המוכר אבי שורץ, שיצירותיו הוצגו בתערוכות ובגלריות רבות בארץ ובעולם.

ציוריו של אבי מאופיינים בצבעים חזקים וצבעוניות עשירה ומתארים סצנות מחיי היומיום בהתבסס על מקורות השראה שונים כמו סמטאות נמל יפו, בתי קפה, שוק הפשפשים והשווקים של רמלה לוד. עבודותיו עוסקות בייצוג פיגורטיבי של המרחב ובייצוג של דמויות תוך ציור מיידי שקולט התרשמויות בזמן התרחשותן. ההתרחשויות שמעסיקות אותו חוזרות ונוגעות דווקא בדמויות משולי החברה - אנשים קשי-יום בעת מנוחה ובעת עמל.

התערוכה החדשה, אשר מוצגת בבית הדיור המוגן עד 120 בו אבי מתגורר, פתוחה לציבור הרחב בכל עת- ללא צורך בתיאום מראש.

עד 120. שי אפגין,
עד 120/שי אפגין
אבי שורץ עם מנכ"ל רשת עד 120 תומר רוזנברג. שי אפגין,
אבי שורץ עם מנכ"ל רשת עד 120 תומר רוזנברג/שי אפגין

במעמד הפתיחה החגיגי שהתקיים השבוע אמרה לירון מרחב, מנכ"לית בית עד 120 בהוד השרון: "כשאני מסתכלת בציורים של אבי אני יכולה לראות את הסיפור המלא, אני רואה מה היה רגע לפני ומה הולך לבוא אחרי, הדמויות כל כך חיות שם, שהסיפור מאוד ברור מהציור עצמו. עבודותיו של אבי כבר הוצגו בארץ ובעולם ואנו גאים שאנו יכולים ליהנות מאומנותו ולאפשר לקהילה בהוד השרון להנות ממנה יחד איתנו".

התערוכה תוצג בבית דיור מוגן עד 120 בהוד השרון (רחוב טווס 1, צמוד לקניון מרגלית השרון), בין התאריכים 3.1-17.1. האמן אבי שורץ, קהילת הבית והצוות מזמינים אתכם להגיע ולהתרשם.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully