וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Food Appeal רוכשת את ארט יודאיקה

יצרנית כלי הבישול, פוד אפיל, רוכשת 100% ממניות חברת "ארט יודאיקה" בסכום המוערך ב-40 מיליון שקל. רכישת "ארט יודאיקה" הינה הרכישה הראשונה של פוד אפיל מאז השקיעה בה לאומי פרטנרס (זרוע ההשקעות של בנק לאומי) לפני כשנה

מנכ"ל Food Appeal אייל שרון. יחצ,
מנכ"ל Food Appeal אייל שרון/יחצ

כחלק ממסע התרחבות לתחומי עניין נוספים, ולאחר כניסתה של זרוע ההשקעות לאומי פרטנרס ליצרנית כלי הבישול, פוד אפיל, מודיעה האחרונה על רכישת חברת היודאיקה הגדולה בעולם ארט יודאיקה מידי המייסד והבעלים הנוכחי גבריאל אקשטיין בסכום של כ-40 מיליון ש"ח.

ארט יודאיקה נוסדה ע"י גבריאל אקשטיין בשנת 1989 בנווה צדק וכיום נמצאת במשכנה החדש ביבנה.
החברה הציבה לעצמה כמטרה להיות בכל מקום בו יש יהודים ברחבי העולם על מנת שיכולו לקיים את המצוות ולהפיץ את היהדות להמשכיות המסורת ולאפשר לכל יהודי לרכוש מוצרי יודאיקה במחירים עממיים. במהלך עשרות השנים בהם החברה פעילה, עובדי ארט הקדישו לילות כימים לטובת עיצוב, ייצור ושיווק מגוון אדיר של למעלה מ-4000 פריטים שיאפשרו ליהודים באשר הם להתקרב למסורת. בנוסף, מדי שנה הם מחדשים ומוסיפים כ-1000 מוצרים חדשים אשר נמכרים ב- 2000 נקודות מכירה ברחבי העולם.

פוד אפיל בבעלות אייל וניר שרון הינה ממובילות שוק כלי המטבח בישראל, מתמחה בעיצוב, יבוא ושיווק סדרות ייחודיות ואיכותיות של כלי בישול בטכנולוגיות המתקדמות בעולם. המוצרים משווקים במאות נקודות מכירה, חנויות מתמחות ומקצועיות, וועדי עובדים, מועדוני צרכנות ואתרי סחר שונים, לצד חנויות רשת הנושאות את שם המותג. כמו כן, החברה מפעילה אתר אינטרנט עצמאי הנחשב לגדול בתחומו.

במהלך השנים האחרונות, השקיעה החברה משאבים רבים, כספיים ועיצוביים, בכדי לבדל עצמה ולהציע ללקוחות תשוקה גסטרונומית, תוכן עם ערך מוסף וכמובן מוצרים באיכות מעולה, שנוצרו מחדשנות, תשומת לב והקפדה על הפרטים הקטנים, המבטאים את החזון של Food Appeal : לעורר השראה ויצירתיות בקרב לקוחותיה, לעודד אותם לאמץ אורח חיים בריא (גם בבחירת כלי המטבח) ולהכניס שמחה וחדוות יצירה דרך חווית בישול במגוון רחב של כלים מתקדמים, העונה על כל צרכי המטבח.

לפני כשנה לאומי פרטנרס (זרוע ההשקעות של בנק לאומי) השקיעה בפוד אפיל 50 מיליון ש"ח לטובת מהלך אשר יוביל להתרחבות החברה בארץ, יציאה למדינות אירופה וכן מיזוגים ורכישות של חברות בתחומים שונים. הרכישה של ארט יודאיקה היא העסקה הראשונה מאז ההשקעה של לאומי בחברה.

ארבעת האקשטיינים, גבי אקשטיין, ארט יודאיקה. יחצ,
משפחת אקשטיין, בעלי ארט יודאיקה/יחצ

אייל שרון מנכ"ל פוד אפיל מסר: "תחום היודאיקה הוא תחום שאנו עוקבים אחריו מזה שנים רבות. ארט יודאיקה אשר ייסד גבריאל אקשטיין נחשבת לחוד החנית של ענף היודאיקה בעולם, בעלת מוניטין של עשרות שנים ואנו נעשה כל מאמץ לקדם ולשפר את החברה ולהמשיך להפיץ את היהדות שכל כך חשובה בימים קשים אלו בארץ ובעולם. אני בטוח שחיבור בין שתי חברות אשר מובילות בתחומן נוכל להמשיך לשפר ולקדם את העסקים ולפרוץ קדימה".

את פוד אפיל ייצגו בעסקה עוה"ד בארי רז ועדי אריס ממשרד בארי רז ושות', ואילו את ארט יודאיקה ייצגו עוה"ד טלי ירון אלדר, רוני ענבר ועמוס מימון ממשרד ירון אלדר, פלר שוורץ.

  • עוד באותו נושא:
  • רכישות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully