וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוננים להחליף את המטבח? יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת

כולנו כבר מבינים שאחת התרפיות הטובות כשהחורף בשיאו והחדשות מייגעות וקשוחות, היא להפשיל שרוולים ולהפליא במלאכת האפייה והבישולים. בשנים האחרונות גילו הישראלים שהם פודיז של ממש והמטבח הפך למרכז הבית, עד כדי כך שהוא עולה בחשיבותו על הסלון וחדרי השינה

עיצוב דורית סלע. עודד סמדר,
עיצוב דורית סלע/עודד סמדר

המטבח היה מאז ומתמיד ציר חשוב ומרכזי בבית הישראלי , נראה שמעמדו רק התחזק. האבולוציה שעובר המטבח לא התחילה היום - מדובר בתהליך של שנים במהלכן הוא מהווה מקום מפגש בו בני המשפחה מתנהלים לאורך כל שעות היממה וככזה הוא משמש הרבה מעבר לנטו בישול.

"מכיוון שבמרבית הבתים הוא מתמזג עם החלל הציבורי, ובסיסו אמור לשרת אותנו גם עשורים קדימה, גורם לרובנו המכריע להשקיע לא רק מחשבה אלא גם סכומי כסף גדולים בתכנון ובאבזור- מעשרות אלפי שקלים, והשמים הם הגבול. פרט לעיצובים ולגימורים אנחנו הישראלים צמאים למוצרים שיהפכו את השהיה במטבח לקלה ויעילה ויסייעו לנו לשפר את איכות התוצרים. לשם כך, אנו נוטים לבחור מוצרים שמתאפיינים בהנדסת אנוש מעולה ובארגונומיה שמאפשרת עבודה חווייתית, נוחה ויעילה", מסבירה יעל מוסקוביץ', סמנכ"לית שיווק בניגא שף FOR HOME.

ניגא שף FOR HOME. איתי אבירן,
ניגא שף FOR HOME/איתי אבירן
ניגא שף FOR HOME. איתי אבירן,
ניגא שף FOR HOME/איתי אבירן

בעת תכנון מטבח חדש חשוב מאוד לתת את הדעת על תכנון וייעול המרחב הנתון והקשר בינו לבין יתרת החלל הציבורי. דורית סלע, בעלת משרד לאדריכלות תכנון ועיצוב מסבירה : "קיימים כיום פתרונות פרקטיים וחסכוניים במקום שגם נראים נפלא ומשתלבים בהוויה העיצובים שכבר קיימת בבית. בתוך כך, חשוב לזכור שלכל משפחה העדפות שונות וצרכים שונים, לכן חשוב לייצר מטבח בספציפיקציה מושלמת לאורחות החיים. כיום כולם כבר מבינים שלכל לקוח יש דרישות ייחודיות משלו - מפענחים יחד את הדרישות, הצרכים והמאוויים לצד הטעם האישי ודואגים לייצר רהיט מטבח שמשקף במדויק את כל הפרמטרים וככזה ממקסם את יעילות העבודה בו.

"בתוך כך, מכיוון שמדובר במוצר שעתיד לשרת אותנו עשורים חשוב מאוד להקפיד על איכות החומרים- החל מהחזיתות, דרך המנגנונים הפנימיים ועד לפרזול ולידיות, גם בהיבט הזה השוק התפתח פלאים והמטבחים מיוצרים מחומרים עמידים בטכניקות חדשניות, וככאלה מבטיחים אורך חיים ופונקציונליות".

יעל מוסקוביץ, מנהלת_השיווק ומבעלי חברת ניגא שף FOR HOME. סמדר כפרי,
יעל מוסקוביץ, מנהלת_השיווק ומבעלי חברת ניגא שף FOR HOME/סמדר כפרי
דורית סלע. עודד סמדר,
דורית סלע/עודד סמדר
עיצוב דורית סלע. עודד סמדר,
עיצוב דורית סלע/עודד סמדר

דורית סלע מספקת המלצות לפני אחת הרכישות החשובות בבית:

  • הגדירו תקציב: הגדירו טווח התקציב אותו אתם מקצים לרכישת המטבח החדש, זה יעזור לכם לצמצם את האלטרנטיבות ולהישאר מציאותיים לגבי מה שאתם יכולים הלכה למעשה להרשות לעצמכם במסגרת הכלכלית.
  • קבעו את הצרכים שלכם: הקדישו זמן להערכת הצרכים וההעדפות שלכם בנוגע למטבח החדש. קחו בחשבון משתנים כמו הרגלי הבישול הספציפיים שלכם, דרישות האחסון ומספר האנשים המשתמשים במטבח.
  • חקרו סגנונות שונים: חקרו סגנונות ועיצובים שונים של מטבחים בכדי למצוא את האחד שמתאים במדויק לטעמכם ומשלים את סגנון העיצוב השולט בבית שלכם.
  • בחנו את איכות החומרים: שימו לב לאיכות החומרים המשמשים במטבח-ארונות, חזיתות, משטחים, ברזים ומכשירי החשמל צריכים להיות עמידים לאורך שנים כך שיוכלו לעמוד בשימוש יומיומי. שקלו את דרישות התחזוקה של חומרים שונים על מנת להבטיח שיזכו לטווח חיים ארוך.
  • ודאו קבלת ערך לטווח ארוך: חשבו את הערך לטווח הארוך שתקבלו בתמורה להשקעה שלכם במטבח. בחרו צבעים ועיצובים נצחיים וחומרים עמידים שישמרו על עמידותם לאורך זמן.
  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully