וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים", 4.1.2024: המבצעים והפריטים החדשים לבית

קוטון קלאב. בר שריר,
קוטון קלאב/בר שריר

המותג Cotton Club השיק הבוקר את קולקציית הג'רסי החדשה שלו. בד הג'רסי הינו רך ומלטף ומעניק תחושת אוורירית ונעימה למגע. הבד עשוי 100% כותנה, 150 גרם למטר רבוע, בעל יכולת ספיגת גבוהה במיוחד, נמתח בקלות ואינו מצריך גיהוץ.

לכבוד השקת הקולקציה מעניקים בקוטון קלאב 15% הנחה עד ה-17.1. להשיג באתר המותג או בחנות המפעל בקיבוץ משמרות.

זגה מיקס ארון אחסון לימה מחיר 3,650 שקל. סטודיו זגה,
זגה מיקס ארון אחסון לימה מחיר 3,650 שקל/סטודיו זגה

מותג העיצוב החדשני ZAGAMIX, מבית זגה- פינות אוכל, משיק לשנה החדשה 2024 קולקציה חדשה של שידות וארונות אחסון המתאימים לחלל אירוח, כניסה לבית ועוד. גולת הכותרת של הקולקציה החדשה: כוננית שהופכת לשולחן.

שידות וארונות הם לא רק רהיטים פונקציונליים, אלא גם תוספת עיצובית לבית. לדברי רועי גבע מנכ"ל ZAGAMIX : "מדובר ברהיטים המוסיפים אלגנטיות ותחכום ואף יכולים לשמש לאחסון. חשוב לבחור באלו שיבטאו את הסגנון והאישיות של בעלי הבית ויוסיפו טאצ' עיצובי וחותם אישי. זה לא עוד רהיט, זה רהיט שהופך את הבית לשובר שגרה ובלתי נשכח."

קולקציית שידות וארונות אחסון של ZAGAMIX מציעה מגוון רחב של סגנונות ועיצובים, השידות והארונות בגודל בינוני יודעים להתאים לחללים קטנים וגדולים כאחד. הם מעוצבים בצורה חכמה לאחסון מספר רב של כלי בית, כלי מטבח וכל מה שרוצים להסתיר מהאורחים.

הכוננית שהופכת לשולחן - שני מוצרים במוצר אחד. הפתרון המושלם והיעיל ביותר לניצול מקסימלי של החלל: מעוצבת במראה אלגנטי ויוקרתי, במצב כוננית כפריט עיצובי המתאים גם לאחסון, ובמצב שולחן -משטח נוח ומרווח לשימושים רבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
  • שידות אחסון - החל מ-2,760 שקל
  • ארונות אחסון- החל מ 3,650 שקל
  • כוננית שהופכת לשולחן- 2,630 שקל
  • ניתן להשיג באתר המקוון
בקבוק תרמי בנפח 0.72 ליטר מבית הפיל היפני, 245 שח, להשיג בחנויות המטיילים המובחרות ובאתר- www.zojirushi.co.il. יחצ,
בקבוק תרמי בנפח 0.72 ליטר מבית הפיל היפני, 245 שח, להשיג בחנויות המטיילים המובחרות ובאתר- www.zojirushi.co.il/יחצ

מותג הכלים התרמיים היפני "הפיל היפני", מציג קולקציית בקבוקים תרמיים בנפח של 720 מ"ל ובעיצוב מודרני חדשני, בעלי פטנט בידוד ייחודי, המסוגלים לשמור על חום וקור המשקאות שבתוכם בטמפרטורה יציבה לפרקי זמן ארוכים במיוחד.

הבקבוקים בסדרה עשויים STAINLESS STEEL 8/18 (פלדה אל חלד 8/18) והם בעלי פטנט בידוד ואקום איכותי ייחודי השומר על קור וחום לאורך זמן. כך לדוגמא, בבדיקות שנערכו בחדר בטמפרטורה של 20 מעלות, מים שהחלו ב-95 מעלות, היו לאחר שעה בטמפרטורה של 87 מעלות ולאחר 6 שעות בטמפרטורה של 71 מעלות. מים שהחלו בטמפרטורה קרה של 8 מעלות, שמרו על הטמפרטורה המדויקת גם לאחר 6 שעות.

זאת ועוד, הבקבוקים מגיעים בצבעים מונוכרומטיים סולידיים ואלגנטיים. הם כוללים ציפוי נון סטיק פנימי נוגד כתמי שתיה (קפה, תה). הם בעלי מכסה חכם לפתיחה נוחה בלחיצה ותפעול ביד אחת, נעילת ביטחון המונעת נזילות בכל זווית, מעצור המונע סגירה, בעלי משקל קל במיוחד, BPA FREE ונוחים לנשיאה. כל חלקי הבקבוק ניתנים לפירוק בקלות, ומאפשרים ניקיון יסודי ללא הצטברות לכלוך. המוצרים מתאימים לקהל הרחב והם מבוססים על פילוסופיה המנחה את החברה לשיפור איכות החיים באמצעות טכנולוגיות חדשניות.

המחיר: 245 שקלים לבקבוק. הפיל היפני- להשיג בחנויות המטיילים והמתנות המובחרות ובאתר היבואן

חוות דעת: העיצוב נפלא והגודל מתאים בדיוק לנשיאה (הדר שוהם).

  • עוד באותו נושא:
  • תרמוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully