וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורף 2024 קולקציות חורפיות חדשות ומפנקות בעיצוב הבית

הלבשה אחרת, עוטפת, מחממת, מלאת שכבות, צבעים וסטייל. איך תייצרו אוירה חורפית בבית שלכם? הנה כמה אפשרויות מעניינות

גלריית 1of135.com, אמן אנטון איוונוב יצירה OVERVIEW. יחצ,
גלריית 1of135.com, אמן אנטון איוונוב יצירה OVERVIEW/יחצ

כמו באופנה כך גם בעיצוב הבית, החורף מצריך הלבשה אחרת, עוטפת, מחממת, מלאת שכבות, צבעים וסטייל. איך תייצרו אוירה חורפית בבית שלכם, כזו שתאפשר לכם להתכרבל, להתפנק, לארח, להקשיב לקולות טפטופי הגשם והרוחות בחוץ ולהנות מהקסם שמתרחש בפנים, בסלון, בבית, בחדר השינה שלכם. אספנו את מיטב ההשראות בכל תחומי העיצוב, החל מרהיטים, מערכות ישיבה, אמנות ויצירות לקיר, אקססוריז שטיחים וטקסטיל, לכתבה אחת שתעזור לכם ליצור ולנצור רגעים רומנטיים השמורים רק לעונה החורף. קר בחוץ וחם ונעים בפנים.

שטיח פירנצה - השטיח האדום. השטיח האדום,
שטיח פירנצה - השטיח האדום/השטיח האדום

שטיחים: אז נתחיל דווקא בשטיח, הקרקע הרכה והמנחמת עליה נניח את כלל הרהיטים, נתהלך יחפים ונתמסר למגע המלפף של הבד הנעים. השטיח מאפשר לנו לתחום את החלל ובכך לקבל תחושת סדר וארגון, בין אם תבחרו שטיח חלק בצבעוניות אחידה או שטיח צבעוני עם משחק של מרקמים, השטיח ייתן את הטון וישפיע על מראה החלל כולו. דמיינו לעצמכם סלון בלי שטיח, חדר שינה בלי שטיח, הציצו בתמונות פה לפניכם וראו את ההבדל.

באתר "השטיח האדום", מותג איכות המתמחה מזה שנים בעיצוב ויבוא של שטיחים איכותיים בעבודת יד ושטיחי מכונה המתאימים לכל סוגי החללים בבית, תוכלו למצוא אלפי שטיחים מעוצבים שנבחרו בקפידה מכל קצוות תבל, במגוון סגנונות, צבעים וטקסטורות.

שטיח פירנצה 01 של מותג איכות השטיח האדום, שטיח מרהיב בסגנון מודרני, רך ונעים למגע. מעוטר בדוגמא גיאומטרית יפיפייה בהשראת אחד הטרנדים החמים של עולם העיצוב: הקשתות. השטיח מעוצב בפלטת גוונים מעודנת על טהרת גוון קרם בהיר. שילוב הצבעים הרגוע לצד הדוגמא מלאת העניין יוצרים יחד מראה אלגנטי ומרשים במיוחד. השטיח מיוצר בעבודת מכונה איכותית ומשלב אריגה בשני גבהים שונים, מה שמקנה לו מראה תלת ממדי מרשים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שטיח שטיח סאן קרם - השטיח האדום. השטיח האדום,
שטיח שטיח סאן קרם - השטיח האדום/השטיח האדום

סאן קרם לעולם בעקבות השמש. שטיח איכות מבית "השטיח האדום" שיכניס אליכם הביתה את כל האור והיופי שבעולם. בעל דוגמא חלקה ונקייה אשר תשתלב בהרמוניה לצד כל סגנון עיצוב, כל רהיט וכל אזור בבית. השטיח נארג בעבודת יד מוקפדת מצמר ניו זילנדי הנחשב לצמר האיכותי ביותר.

צבעי אדמה - פלורליס. פלורליס,
צבעי אדמה - פלורליס/פלורליס

פינת ישיבה: סלון הוא מרכז הבית בייחוד בחורף, כאשר אנו מבלים בו שעות רבות עם בני המשפחה, חברים ואפילו סתם לבד מול הטלוויזיה או עם ספר טוב. לצורך כך, השילוב המושלם הוא ללא ספק ספה גדולה לצד כורסא או שתיים, רצוי שיהיו עשירים בטקסטיל איכותי, עשויים בד רך ונעים, קל ונוח לניקוי.

בקולקציה החדשה של פלורליס לחורף 2024 מגוון ספות, כורסאות ופופים יפיפיים, מבדים איכותיים בעיצובים מוקפדים, כמו גם שולחנות סלון, אקססוריז ושטיחים. ספות יכולות להיות בעיצוב מוקפד ומדוייק ויחד עם זאת לאפשר ישיבה רכה ונוחה, כאשר העיצוב לא בא על חשבון הפונקציונליות. ספות רביצה עמוקות מהרגיל, במידה ויש לכם מספיק מקום הם האידיאליות ויש שאוהבים ומעדיפים ספות נמוכות שמחזקים את תחושת הקרבה לקרקע ולאדמה. גימורים מקומרים מחזקים יעניקו עוד גוון של יוקרה ויאפשרו לכם לשלב בין פינוק וסטייל.

צבעי אדמה פלורליס - חורפי ומלא סטייל. פלורליס,
צבעי אדמה פלורליס - חורפי ומלא סטייל/פלורליס

צבעוניות: החורף מביא איתו את הרצון להתחבר לטבע, ברמת חומרי הגלם ובהיבט של הצבעים. ניתן ללמוד מארצות הקור סקנדינביות המתאפיינות בחודשים רבים של קור כיצד ליישם סגנון עיצובי שמכניס חמימות וטבע אל תוך הבית, וכאשר מדובר בצבעים זה הולך לכיוון צבעי אדמה, אדום כתמתם , גוון קפה, אפור ומוקה, קרם, וניל, וכמובן גווני ירוק וכחול שיכולים לתת טוויסט יצירתי, מרענן ומרגיע.

פלורליס - השראה מהטבע. פלורליס,
פלורליס - השראה מהטבע/פלורליס

אמנות ויצירות לקיר: קירות עירומים מייצרים אוירה קרה ומנוכרת. שלבו מספר יחידות וצרו קיר כוח או לחילופין יצירה אחת משמעותית גדולה, הן במבואת הבית, בסלון, פינת אוכל ובחדר השינה. אלמנטים של טבע, סתיו, עלי שלכת יחזקו את תחושת החמימות והפסטורליות בחלל ויעניקו ערך מוסף, אמירה וייחודיות לחלל.

BODY TYPE אמנית IRIT HAYON להשיג בגלריית    1of135.com. יחצ,
BODY TYPE אמנית IRIT HAYON להשיג בגלריית 1of135.com/יחצ

אירית חיון בעלת גלריית 10f135.com לאמנות מקורית ישראלית מסבירה: "לאמנות יש תפקיד חשוב ומשמעותי בחללים הביתיים. אמנות אינה מתארחת בבית, אלא מהווה חלק משמעותי ממנו ולכן ניכרת השפעתו גדולה ביצירת תחושות של בני הבית. האמנות מעניקה אופי ייחודי לכל חלל ומאפשרת הטבעת חותם אישי ואמירה, ויותר מכל היא מחברת בין אנשים ומייצרת שיח.

אמנות אינה תלויה בעונות השנה, אלא בתחושות שבני הבית מעוניינים להכיל באי הפרטי שלהם. שימוש בגוונים חמים, חומרים השאובים מהטבע, משיכות מכחול רכות וחופשיות, יצרו אוירה ביתית חמה ותחושת נוחות בבית.

אמנות מקומית ישראלית, דווקא בימים אלו, מייצרת חיבור ריגשי ותחושת שותפות ויחד.
כך ששילוב בין חומרים מן הטבע, צבעוניות חמימה, ואמנות ישראלית, שתומכת באמנים המקומית, תשרה אוירה אופטימית, חמה לימי החורף ולכל ימות השנה".

מצעים מפנקים  - Cotton club. בר שריר,
מצעים מפנקים - Cotton club/בר שריר
מצעים נעימים כמו בבית מלון - Cotton club. בר שריר,
מצעים נעימים כמו בבית מלון - Cotton club/בר שריר
חלוקי רחצה עוטפים - Cotton club. בר שריר,
חלוקי רחצה עוטפים - Cotton club/בר שריר

חדר שינה - מצעים: חובה חובה חובה. כאשר הימים והלילות מתקררים חשוב לדאוג שהבית שלנו יהיה הכי חמים ונעים. "במיוחד בימים אלו, הגוף צריך אקסטרה חום ואהבה, לכן חשוב לישון עם מצעים שישאירו את המיטה שלכם חמה ונעימה כל הלילה ויהפכו את הלילה לחלום." מסבירים המומחים של מותג האיכותֹ cotton club הידוע בזכות הטקסטורות, הבדים המושלמים והעיצוב המדוייק. "התפנקו במצעי סאטן 500 עשויים 100% כותנה מצרית, בדיוק אותם המצעים מבתי המלון היוקרתיים בישראלֿ וחלוקי 100% מיקרו-כותנה עבים במיוחד שיעטפו אתכם אחרי מקלחת ארוכה וחמה. אבזור חדרי השינה במצעים חדשים ואיכותיים, עשויים בד נעים ונושם התואמים לחורף הם פרט סופר חשוב בהכנת הבית לחורף והכנסת אוירה עוטפת ונעימה.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully