וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תתנו למוכר לייבש אתכם: כך תבחרו מייבש כביסה

הם יעילים, מאיצים את תהליך הייבוש והכי חשוב - עוזרים לנו להתמודד עם ערמות הכביסה וחוסכים לנו הרבה זמן ומאמץ. איך בוחרים מייבש? גייסנו את המומחים של Beko לייעוץ מהיר

מייבש של Beko. יחצ,
מייבש של Beko/יחצ

מייבשי כביסה כבר מזמן הפכו לחלק בלתי נפרד משגרת החיים של רבים מאיתנו. הם יעילים, מאיצים את תהליך הייבוש והכי חשוב - עוזרים לנו להתמודד עם ערמות הכביסה וחוסכים לנו הרבה זמן ומאמץ. אפשר לבחור מייבש כביסה שמופעל על גז או חשמל, מייבשים בעלי פתח עליון או חזיתי וכמובן גם קיבולת שמתאימה לצרכי השימוש. אז אם אתם מתכננים לרכוש בקרוב מייבש כביסה, המומחים של מותג מוצרי החשמל Beko, הכינו עבורכם את המדריך המלא לבחירה נכונה של מייבש הכביסה.

  • בדיקת הצרכים שלנו: רגע לפני שאתם מתחילים בחיפושים, כדאי לדעת שלא כל מייבש כביסה מומלץ יספק את המענה שאתם זקוקים לו. לכן, לפני שאתם יוצאים לדרך, מומלץ להבין מהם הצרכים שלכם ואיזה מייבש כביסה יענה עליהם. חשוב שתשאלו את השאלות הנכונות כמו: מהי תדירות השימוש ולאילו צרכים תפעילו אותו או למשל, אילו סוגים של פריטים אנחנו רוצים להכניס למייבש? האם רק מגבות ומצעים? בגדי תינוקות? מדים? כל אלו ישפיעו על הבחירה במייבש הכביסה שמתאים לכם.
  • ניצול אופטימלי של חדר הכביסה: בבחירת המייבש יש להתחשב במידות המקום המיועד ובשיטת הניקוז המתאימה בהתאם לחדר הכביסה. רוב המייבשים הם בעלי פתח קדמי וישנם דגמים בודדים בעלי פתח עליון. רצוי למדוד את המקום המיועד למייבש וכן את רוחב הדלתות והמעברים שבדרך. יש לקחת בחשבון מרווח אוורור של 2-1 ס"מ בצדי המייבש בשביל לאפשר לדלת המייבש להיפתח לרווחה באופן נגיש ונוח. אם אתם מוגבלים במקום, מייבש הכביסה יכול לעמוד מעל מכונת הכביסה שלכם, זה לגמרי אפשרי ואפילו נוח.
  • קיבולת מתאימה: אם אתם משפחה גדולה או חובבי כביסה מושבעים, סביר להניח שתצטרכו מייבש כביסה בנפח של שמונה ק"ג לפחות. במייבשי כביסה ניתן בהחלט לייבש גם כמות קטנה של בגדים במייבש גדול - אבל לא מומלץ במיוחד לייבש כמות גדולה של בגדים, כשהמייבש שלכם הוא בעל נפח קטן, ולכן חשוב להקפיד על התאמת הקיבולת לכמות הכביסה המיועדת לייבוש. מייבש כביסה עשוי לשרת אתכם למשך שנים רבות, ולכן כדאי לבחור את הקיבולת על פי שינויים אפשריים בעתיד. הדגמים הנפוצים הם בעלי קיבולת של בין 7-8 ק"ג. ניתן למצוא דגמים עם תכולה קטנה יותר וכאלה עם קיבולת גדולה של 10 ק"ג.
  • איזה סוג תרצו? כמו בכל מוצרי החשמל הביתיים, בשוק מייבשי הכביסה תוכלו למצוא מספר דגמים אופציונליים שמאופיינים בתכונות שונות ותוכננו במומחיות בכדי לחסוך לנו זמן, להגן על הבגדים ולשמור על עלויות אנרגיה נמוכות. הדגמים הפופולאריים הם אלו שמגיעים עם משאבת חום או מעבה.
  • למשל, אם אתם מכבסים באופן סדיר וחשוב לכם לשמור על איכות הבגדים שלכם, מייבשי כביסה עם משאבת חום הם אידאליים הודות לטמפרטורות הנמוכות וליעילות האנרגטית שלהם. מייבש כביסה עם משאבת חום משלב בין טכנולוגיית חימום וקירור לייבוש הבגדים שלכם. משאבת החום מייצרת אוויר חם שהופך את חומר הקירור לנוזלי ויוצר חום נוסף מבלי לצרוך יותר אנרגיה. הודות לכך, מייבש בטכנולוגיית משאבת חום מסלק את הלחות, האוויר נשאב דרך מאייד ,והאוויר החם הנותר נשמר ומשמש עבור המחזור הבא, כך שטכנולוגיה זו הופכת את המייבש לידידותי יותר לסביבה ומסייע בהורדת השימוש בפחם. לעומת זאת, מייבש כביסה עם מעבה (נקרא גם קונדנסור), מסלק לחות מהבגדים שלכם באמצעות חימום מהיר של האוויר לטמפרטורות גבוהות באמצעות גוף חשמלי ומזרים אותו דרך התוף. לאחר מכן המים נאספים במגש עיבוי ויש לסלק אותם באופן ידני או באמצעות צינור המחובר לניקוז.
  • חסכוני באנרגיה: הדבר החשוב הבא שיש לבדוק לפני שאתם רוכשים מייבש כביסה חדש הוא עד כמה הוא חסכוני באנרגיה על פי הדירוג האנרגטי שלו, וזאת משום שגוף החימום שלו עובד במרץ כדי לייבש את הבגדים. רכישה של מייבש כביסה חסכוני באנרגיה הוא השקעה נהדרת ודרך טובה לעזור להפחית את חשבון החשמל. אפשרות נוספת לחיסכון בצריכת חשמל היא התאמה אוטומטית של זמני הייבוש לכמות הכביסה באמצעות חיישני לחות. בנוסף, הדור החדש של מייבשי הכביסה כולל חיישנים מתקדמים, תוכניות חסכוניות ובקרת טמפרטורה. למה זה חשוב? מייבש שמצויד בחיישני לחות, חוסך עד כ-15% בצריכת אנרגיה, משום שכשהבד יבש, הוא יפסיק את פעולת הייבוש באופן אוטומטי ולא ממשיך לפעול לחינם. כמו גם, בשעת הצורך, כדאי ואף מומלץ להפעיל תכניות ייבוש קצרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully