וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשרואים את הים מהחלון, ההחלמה יותר מהירה

מראה של ים גורם לתחושה טובה, גם ובעיקר בבית החולים. כך משתמשים במשאב הטבע כדי לשפר את תהליך ההחלמה

מדיקל סנטר. אור קפלן,
מדיקל סנטר/אור קפלן

אסתטיקה, פונקציונאליות ונוף ים כחול הם רק חלק מהאלמנטים שמסייעים לסביבת המטופלים בבית החולים הרצליה מדיקל סנטר. כאשר סגנון העיצוב מסייע למטופלים להרגיש שהם לא נכנסים לבית חולים "סטנדרטי" אלא למקום נעים ומעוצב אשר משפיע על משך וטיב ההחלמה של המטופלים.

זיו ביטון, משנה למנכ"ל הרצליה מדיקל סנטר מסביר "היה חשוב לנו לקחת בחשבון, כאשר עיצבנו את חלל בית החולים, להשרות תחושה נעימה של מלון על המטופלים שנכנסים לכאן וזה מפני שכאשר אדם נכנס למלון הוא נכנס למוד של חופש, אשר נותן תחושת רוגע. לא רק שכאשר מטופל רגוע הוא נכנס בנעימים להליך הרפואי, מחקרים הוכיחו שמצב זה מאפשר החלמה טובה יותר, ולא רק על המטופלים אלא גם על בני משפחותיהם והמלווים".

הרצליה מדיקל סנטר הוא בית חולים כירורגי אלקטיבי קהילתי, שאמון על מגוון רחב מאוד של ניתוחים, בדיקות ופרוצדורות רפואיות. החברה, שקיימת כ-40 שנה, בעלת 5 אתרים רפואיים, כשהמרכזי בהם הוא בית החולים המשקיף על חוף הים של הרצליה, אליו מצטרפים 4 אתרי משנה הממוקמים בהרצליה פיתוח ובהם מכונים ומרפאות.

מחלקת אשפוז במדיקל סנטר. אור קפלן,
מחלקת אשפוז במדיקל סנטר/אור קפלן

"את התכנון והעיצוב מחדש של בית החולים התחלנו כבר לפני 12 שנה, מחלקה אחר מחלקה וזאת על מנת להגיע לתוצאה מיטבית בפן התפעולי ובפן האסתטי. גיבשנו קונספט כללי עם דגשים מפורטים לכל מחלקה, אך מתחברים באופן נפלא לכל הבניין. סה"כ שיפצנו 11,000 מ"ר של אולמות כניסה (לובי), מחלקות, משרדים ואזורי שירות. השלוחות החדשות נבנו גם הן לפי אותה תמה", מסביר ביטון.

אביבית טיקוצקי, אדריכלית ב-OKA אדריכלים: "מה שעמד לנגד עיננו כשתכננו את העיצוב הוא הדגש על המטפל ועל המטופל. הבנו ממחקרים שאנשים אשר נחשפים לאור טבעי, לרבות לים כחול עמוק, בהכרח מרגישים רגועים יותר, כך שהרופא המטפל יעניק טיפול טוב יותר ואילו המטופל יחוש טוב יותר" מסבירה טיקוצקי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אביבית טיקוצקי. יחצ,
אביבית טיקוצקי/יחצ

"נצלנו את תקופת השיפוץ כדי לפתוח במבנה חלונות גדולים שמכניסים פנימה את הים ואת אור היום הטבעי למרחבים הציבוריים, לחדרי ההמתנה ולרוב חדרי האשפוז. הקרבה לים מאפשרת גם לחלק מהמחלימים לשבת פיזית מול הים, מצב שממלא אותם באנרגיה חיובית". מסביר ביטון.
.

  • עוד באותו נושא:
  • ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully