וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו יותר מתמיד: כך תאירו את הבית

אנחנו צריכים את זה למצב הרוח: גופי תאורה שיכניסו אור, אוירה, עיצוב והמון סטייל

שנדליר - עיצוב פנים מעיין אשכנזי רפלקטורה. הדר דולן,
שנדליר בהשראת פרחי לוטוס. עיצוב פנים: רפלקטורה - מעיין אשכנזי/הדר דולן

תאורה מחוללת אוירה, יש לה נוכחות ותפקיד חשוב ומשמעותי בעיצוב הבית. מכאן, חשוב לתכנן ולעצב אותה באופן מדוייק ומקצועי. ישבנו לשיחה עם מעצבות הפנים מעין אשכנזי, גלית דיין רביב והמומחים של סטודיו prat living והבאנו את ה"ספוט" שלהם בנושא, כדי שאתם תוכלו לקבל מידע והשראה ולעשות את הבחירה הנכונה.

בבואנו לעצב תאורה לחלל ביתי או משרד חשוב שנבין את סוגי התאורה השונים כך שנוכל לבחור את גוף התאורה המתאים ולמקם אותו נכון בחלל. ההמלצה היא להיעזר באיש מקצוע, מעצב.ת פנים בכדי לקבל את התוצאה הנכונה מאחר ומדובר בעולם שלם של מושגים, נתונים וגופים שחשוב להכיר מראש.

המשנה מתחילה בתאורה "שטיפה", שכולנו מכירים, שנועדה להציף את החלל באור אחיד מבלי להתמקד באזור ספציפי. תאורה זו תהיה לרוב תהיה מורכבת ממספר גופי תאורה/ מנורות בכדי להשיג את האפקט המדובר. תאורת מיקוד לעומת זאת, היא תאורה ספציפית לחלל בו נרצה לייצר אוירה או להאיר במיוחד, גוף תאורה לחלל כזה ימוקם באופן ישיר, מלמעלה למטה על האלמנט אותו נרצה להאיר או להבליט. תאורת " אוירה", נועדה לחולל שינוי בפינה מסויימת, ליפות, להאיר, לסגנן ולעצב, ליצור אינטימיות ויש עוד תורה שלמה של תאורה נסתרת, גווני אור ועוד. בכל המקרים ניתן ורצוי באמצעות תאורה לייצר אמירה, הן בהיבט של חומר הגלם והן בצורניות, כי זה המקום ליצור, להביע ולהביא את עצמכם.

שנדליר - עיצוב פנים מעיין אשכנזי רפלקטורה. הדר דולן,
שנדליר בהשראת פרחי לוטוס. עיצוב פנים: רפלקטורה - מעיין אשכנזי/הדר דולן

מעצבת הפנים מעיין אשכנזי מסטודיו רפלקטורה, שמזוהה עם ערכים של חומריות ייחודית, יצירתיות וחשיבה קונספטואלית ראויה להערכה, מספרת: "אני מאמינה שתאורה בחלל הבית צריכה לרגש ולהפתיע, ולא להיות מוטמעת ונסתרת. גופי תאורה בעיצוב לא שגרתי, שתלויים באופן לא צפוי, בגדלים לא רגילים ובמיקומים מפתיעים יוסיפו לחוויה הפרקטית אלמנט של פלא וקסם בעת שהייתכם בחלל. המינונים בהקשר הם קריטיים ביותר ויש לשים לב לשלב בין סגנון העיצוב של החלל המדובר ולהחליט האם רוצים להגביר אותו באמצעות תאורה באותו סגנון או לחילופין לשבור, לאזן ולהוסיף טוויסט על ידי תאורה בסגנון שונה מהחומרים או העיצוב של החלל עצמו. כך למשל, ניתן לשלב בחלל בעיצוב תעשייתי גופי תאורה בסגנון וינטג', או בכלל לשלב תאורת ניאון, או למקם בפינת חלל קטן דווקא גוף תאורה גדול ומפתיע. גם שילוב של מספר גופי תאורה באותו חלל, כאשר כל אחד תלוי אחרת, מכיוון אחר ומעוצב בסגנון שונה מחבריו לחלל, ייתן תוצאה של עיצוב מלא שכבות ועניין ויעניק אפשרות של שימושי הדלקה שונים ליצירת מספר סוגי אווירה. לסיכום, שימו לב לחבר את סגנון העיצוב וחומר הגלם של גוף התאורה לחומר הגלם והעיצוב שלך החלל או לייצר ניגודיות שמתכתבת. תתפרעו, תהיו יצירתיים כי זה מה שהופך את הבית לחלל ייחודי לכם ותאורה היא בהחלט ההזדמנות שלכם לבטא את עצמכם.

למעלה: שנדליר בהשראת פרח הלוטוס, עיצוב פנים - מעיין אשכנזי רפלקטורה: גוף תאורה עשוי שרשראות מתכת בהשראת פרח הלוטוס, זכה בפרסי עיצוב רבים בתחרויות עיצוב בינלאומיות. גימור כסוף, כאשר קיים אחד נוסף זהה בגימור חלודה בפינת האוכל בבית. גוף התאורה יובא בייבוא אישי של רפלקטורה מדרום אפריקה וגם נמכר על ידה בלעדית בארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
וינטג' אמיתי - עיצוב פנים מעיין אשכנזי רפלקטורה. הדר דולן,
גוף תאורה וינטג׳ אמיתי- עיצוב פנים: רפלקטורה - מעיין אשכנזי/הדר דולן

גוף תאורה וינטג' אמיתי: עיצוב פנים מעיין אשכנזי - רפלקטורה. גוף תאורה וינטג' אמיתי משנות ה-40 ששימש כתפאורה בתיאטרון, כעת משמש תפאורה דרמטית בקיר קטן ולא צפוי במסדרון הקומה של חדרי השינה. הגוף עשוי פח מחורר חלוד, יובא מהולנד על ידי רפלקטורה בייבוא אישי במיוחד עבור הקיר הקטן, במקום ליישר את הקיר החלטנו ליישם שם פריט לא צפוי וגם פונקציונלי.

ניאון בנונשלנט - עיצוב פנים מעיין אשכנזי רפלקטורה. הדר דולן,
ניאון בנונשלנט. עיצוב פנים: רפלקטורה - מעיין אשכנזי/הדר דולן

ניאון בנונשלנט: עיצוב פנים מעיין אשכנזי - רפלקטורה. ניאון בנונשלנט בשירותי אורחים בקומת הקרקע צמוד לכניסה לבית. נורת לד גמיש שניתנת למשחק, חוברה ישירות לקיר עם רוזטת פורצלן בסגנון וינטג', ותלויה על מסמר זהב תעשייתי.

קשירת התאורה בסגנון לא מתאמץ דרשה הרבה דיוק ומאמץ במטרה להגיע למינון הנכון,
ב "בלאגן" הנכון, במיקום הנכון ויחד עם זאת לתת מספיק תאורה בחלל גבוה (3 מטר) ולייצר קומפוזיציה נכונה. השילוב ההומוריסטי והמפתיע של הניאון המודרני עם רוסית הפורצלן הרומנטית, בחלל שבו ריבוי אלמנטים מברזל חלוד או כסוף, מאפשר למשוך את כל המשתמשים לחוות שירותי מסיבות לא שגרתיים.

עיצוב פנים גלית דיין רביב. אלעד גונן,
עיצוב פנים גלית דיין רביב/אלעד גונן
עיצוב פנים גלית דיין רביב. אלעד גונן,
עיצוב פנים גלית דיין רביב/אלעד גונן

מעצבת הפנים גלית דיין רביב מביאה נקודת אור שונה ומעניינת בנושא ומסבירה: "מעבר לבחירת גופי תאורה הגוון והעוצמה, חשוב לי להטמיע תאורה נסתרת בתוך ריהוט שאני יוצרת בהתאמה אישית/ תאורה נסתרת היא שם כולל לכל אותם פסי צבירה/תאורה המוסתרים מאחורי רהיטים או אביזר דקורטיבי ספציפי, הם מספקים אלומת אור בעלת אופי עדין, רך ויכולים להתאים לחללים רבים. רובם נדלקים ע"י חיישני תנועה ואני משתמשת בהם בעיקר כדי ליצר אוירה והדגיש את פרטי הנגרות. גופי התאורה הנסתרת עוטפים את הבתים והעסקים שאני מעצבת בהילה קסומה ויתאימו לבתים בכל סגנון עיצובי, יתרמו לצמצום בצריכת חשמל ויסייעו גם לכם לשמור על כדור הארץ.

עיצוב פנים גלית דיין רביב. אלעד גונן,
עיצוב פנים גלית דיין רביב/אלעד גונן

בקולקציית גופי התאורה של prat living המתמחה בייבוא רהיטים, תאורה, טקסטיל ואקססוריז של מותגי איכות מרחבי העולם ניתן למצוא גופי תאורה תקרתיים, ריצפתים, כאלו המתאימים לשולחן העבודה וגם גופי תאורה ייחודיים שעוצבו בשיתוף פעולה עם מעצבי מוצר ישראלים מובילים. בהיבט חומרי הגלם, מדובר בחגיגה אמיתית של חומריות, שילובים מיוחדים שמייצרים אמירה ועיצוב שלא רואים בכל מקום. גופי תאורה עשויים בד מתוח, שקוף רך ונעים, לצד זכוכית אקרילית, שיש טרוורטין, פליז והכל בעיצוב מוקפד ומדוייק להפליא.

prat living  - להשיג בחנות ובאתר. יחצ,
Tradition להשיג בחנויות prat living/יחצ

סדרת גופי התאורה Tradition כשמם כן הם, עיצוב עכשווי עם הסתכלות אחורה לעיצוב ואומנות מסורתיים משנים עברו. הגופים עשויים בד בגוון שמנת שנמתח על מסגרות מתכת לבנה מה שיוצר אלמנט רך ועדין אך עם זאת מלא באמירה.

Norma עיצוב ישראלי: גיא משעלי ו-prat living. Aya Wind,
Norma עיצוב ישראלי: גיא משעלי ו-prat living/Aya Wind

NORMA גוף תאורה בעיצוב ישראלי, שיתוף פעולה בין Guy Mishaly X Prat living. שילוב חומרים נפלא בין עץ בירץ', זכוכית אקרילית ונגיעות פליז. נורמה היא תוספת חדשה לקולקציית ה- Shades של המעצב הישראלי גיא משעלי וממשיכה את הקו של הסטודיו שעושה שימוש בשילוב של עץ ואקריל- טבעי וסינטתי. הפרספקס הסינטתי משווה לו מראה אורגני חי וגמיש עם תנועתיות מהפנטת לא פחות! שהופכת אותו להיות הסנטר פיס המושלם שאתם רוצים בבית. להשיג בחנויות ובאתר prat living.

Reflection Pendant  להשיג ב-prat living. יחצ,
מינימליזם גם בתאורה - Reflection להשיג ב prat living/יחצ

Reflection - סדרת גופי תאורה מינימליסטים ופשוטים, אך עם זאת אלגנטיים ומיוחדים.
גוף התאורה בנוי מהאהיל בגוון שחור, פליז או אפור ומוט שבסופו טבעת שבה ממוקמת תאורת הלד שמאירה כלפי האהיל וממנו האור מתפזר. על גוף התאורה כפתור המאפשר דימור האור.

לסיכום, זכרו תאורה מחוללת אוירה. השקיעו מחשבה בבחירת גופי התאורה וסגנון התאורה בל פינה בבית, חשבו מחוץ לקופסא, זו ההזדמנות שלכם להביע את עצמכם. צרו חיבור בין חומרי הגלם בעיצוב החלל לבין החומר ממנו עשוי גוף התאורה ותראו כמה אור נוכחות ואוירה תקבלו. תהנו.

  • עוד באותו נושא:
  • תאורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully