וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבי מטבחים תספק מטבחים בפרויקט יוקרה בתל אביב

אביבי מטבחים זכתה להיות חברת המטבחים הישראלית היחידה שנבחרה לספק מטבחים בפרוייקט המגורים היוקרתי החדש של אפריקה ישראל מגורים בתל אביב "DUO TEL AVIV" יחד עם חברות מטבחי היוקרה הבינלאומיות: מטבחי בולטהאופ ומטבחי דאדא. היקף העסקה: כ-50 מיליון שקל

מטבח בפרויקט DUO תל אביב. הדמיה,
מטבח בפרויקט DUO תל אביב/הדמיה

אביבי מטבחים זכתה להיות חברת המטבחים הישראלית היחידה שנבחרה לספק מטבחים בפרוייקט המגורים היוקרתי החדש של אפריקה ישראל מגורים בתל אביב"DUO TEL AVIV". אביבי מטבחים תהיה ספק מטבחי היוקרה של הפרויקט יחד עם חברות מטבחי היוקרה הבינלאומיות: מטבחי בולטהאופ ומטבחי דאדא. היקף העסקה לאביבי מטבחים מוערך בכ- 50 מיליון שקל.

DUO תל אביב. הדמיה,
DUO תל אביב/הדמיה

לדברי חיים משען מנכ"ל קבוצת אביבי מטבחים: "מדובר בפרויקט דגל של העיר תל אביב בעיקר בזכות מיקומו המרכזי. אנחנו רואים בבחירה שלנו יחד עם חברות מטבחים בינלאומיות כבוד גדול. בפרויקט מסוג זה אין מקום לפשרות בביצוע ובסטנדרטים והבחירה בנו מעמידה את אביבי מטבחים, חברת מטבחים כחול-לבן, בשורה אחת יחד עם חברות המטבחים היוקרתיות והמובילות בעולם."

פרויקטDuo TEL AVIV , שיוקם ביוזמת אפריקה ישראל מגורים ותוכנן ע"י האדריכל אבנר ישר, ממוקם במתחם הרחובות ארלוזורוב-אבן גבירול ובן סרוק בת"א. החברות דניה ואלקטרה נבחרו לבצע את עבודות הבנייה של פרויקט היוקרה. הפרויקט כולל הקמת שני מגדלי מגורים בני 54 קומות כל אחד, בשטח מגורים כולל של כ-100,000 מ"ר ובסה"כ 668 יח"ד (לשני המגדלים יחד), חמש קומות חניון תת קרקעיות בשטח כולל של כ-40,000 מ"ר, שטחי מסחר בשטח כולל של כ-12,000 מ"ר ומבנה ציבור. התמורה למיזם המשותף של דניה-אלקטרה בגין הפרויקט צפויה לעמוד, כפי שפורסם כבר, על כ-888 מיליוני שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully