וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים", 27.12: המבצעים והפריטים החדשים לבית

מבצעי סוף השנה נמשכים

מכשיר להסרת סיבי בדים ומוך מבית BLACK & DECKER, להשיג אצל המשווקים המורשים והיבואן סיריוס אלקטרוניקה, 249 שקל. יחצ,
מכשיר להסרת סיבי בדים ומוך מבית BLACK & DECKER, להשיג אצל המשווקים המורשים והיבואן סיריוס אלקטרוניקה, 249 שקל/יחצ

מותג כלי החשמל האמריקאי האיכותי לבית BLACK & DECKER, מאריך את חיי הבדים, פרטי ריהוט מרופדים שונים ובגדים, מחדשם תוך דקות ספורות ומשפר את נראותם פלאים, על ידי מכשיר קומפקטי ואלחוטי הייעודי להסרת כדוריות בד, סיבים ומוך.

מי לא מכיר את התופעה המעצבנת של כדוריות הבד המופיעות פתע על גבי בגדים ופריטים שונים העשויים בדים, הגורמות להן להיראות ישנים ומרופטים? התופעה שכיחה במיוחד על גבי סוודרים ופוטרים חורפיים ונוצרת בדרך כלל מכביסות מרובות, מחיכוך של הבד בעצמו או עם בדים האחרים. אם בעבר היינו הופכים את הבגדים הללו לפיג'מות בייתיות במקרה הטוב או זורקים אותם לפח במקרה הרע, הרי שכיום ניתן לנקותם תוך דקות ספורות, ללא מאמץ ולחסוך כסף רב! הדבר נכון כמובן גם בנוגע לפריטי ריהוט ככורסאות וספות מרופדות. מסיר המוך וסיבי הבד מבית המותג מיועד בכדי להסיר את אותן הכדוריות ולהקנות לבד מראה חדש. הסרת הסיבים המיותרים נעשית בעוצמה וביעילות הודות ללהבים עמידים במיוחד בקוטר 50 מ"מ המסתובבים בקצב של 6500 סיבובים לדקה. שאריות הבד נאגרות במיכל בנפח 43 מ"ל שניתן להסרה ולשטיפה בקלות. המכשיר אלחוטי לחלוטין, נטען באמצעות כבל USB ומאפשר שימוש נוח של עד 90 דקות ללא הפרעה. כמו כן, בעל עיצוב ארגונומי, קל משקל וקומפקטי, מה שמאפשר לארוז אותו בקלות בעת נסיעה. עוד כלולה במארז מברשת ניקוי להסרת סיבי מוך קשים מהלהב. מתאים למרבית סוגי הבדים. המחיר: 249 שקלים.

Black & Decker - להשיג אצל המשווקים המורשים ואצל היבואן סיריוס אלקטרוניקה

אנקר, רמקול נייד. קבוצת המילטון, יבואנית אנקר לישראל,
אנקר, רמקול נייד/קבוצת המילטון, יבואנית אנקר לישראל

סוף השנה האזרחית ותחילתה של שנה חדשה זו הזדמנות מצוינת להעניק לאהובים עליכם וגם לעצמכם
מתנות מפנקת ואיכותיות, כאלה שיספקו לכם חווית צליל ושמע וינעימו את זמנכם. לרגל השנה האזרחית החדשה, קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של ANKER בישראל, מציעה:

רמקול נייד 50W דגם SoundCore Rave Neo, בעל עוצמת סאונד מרשימה. הרמקול הנייד של SoundCore מבית ANKER בעל טכנולוגיית Bass Up הבלעדית של אנקר לחוויה בלתי נשכחת עם צליל סטריאו עוצמתי. חיי הסוללה שלו ארוכים במיוחד ומאפשרים עד 18 שעות של האזנה. הרמקול מאפשר להתאים באופן אישי את האורות או להחליף בין מצבי סאונד בעזרת אפליקצייתSoundcore. בעזרת כניסת USB עם טכנולוגיית PowerIQ לזיהוי חכם וטעינה מהירה ניתן להטעין את מכשיר הסלולר או לחבר התקן אחסון להשמעת מוזיקה. בנוסף אפשרות לחיבור מכשיר הסלולר בעזרת כבל AUX. המכשיר בעל עמידות למים בתקן PX7* ומגיע עם אחריות ל-18 חודשים ע"י קבוצת המילטון היבואנית הרשמית של ANKER בישראל.

המחיר: 399 שקל. ניתן להשיג באתר המילטון ואצל המשווקים המורשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אנקר, תחנת כח ניידת PowerHouse 521. קבוצת המילטון יבואנית אנקר לישראל,
אנקר, תחנת כח ניידת PowerHouse 521/קבוצת המילטון יבואנית אנקר לישראל

תחנת כוח ניידת PowerHouse 521 256Wh מבית ANKER, בעלת תצוגת LED חכמה המציגה את כוח הקלט, כוח הפלט ומצב הסוללה שנותרה. המכשיר פועל באמצעות סוללת LiFePO4 עם עמידות לאורך שנים ועם 3,000 מחזורי טעינה. קיבולת הסוללה גדולה במיוחד ומאפשרת טעינה של עד 5 אביזרים במקביל. טכנולוגית טעינה PowerIQ טוענת כל מכשיר במהירות האפשרית הגבוהה ביותר. תחנת הכח הניידת מגיעה עם אחריות ל-24 חודשים הניתנת על ידי קבוצת המילטון היבואנית הרשמית של ANKER לישראל.

המחיר: 1590 שקל. ניתן להשיג באתר המילטון ואצל המשווקים המורשים.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully