וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטיחי כרמל משיקה: קולקציית חורף לאווירה ביתית, חמימה ונעימה

המטרה בימים המורכבים הללו - הענקת תחושה של בית לכל אחד ואחת מאיתנו, גם למי שכעת נמצאים בדירות שכורות ומחפשים תחושת חמימות וביתיות

שטיח פינלנד, מחיר  לצרכן 2,709 שקל לאחר הנחה, מחיר מחירון 3,871 שקל, מידה 230*160. מנחם עוז,
שטיח פינלנד, מחיר לצרכן 2,709 שקל לאחר הנחה, מחיר מחירון 3,871 שקל, מידה 230*160/מנחם עוז

במיוחד בימים אלה, חלל הבית הפך למקום המרכזי בו אנו שוהים מרבית שעות היממה, לכן מומלץ לעצב ולהפוך אותו לכזה שנעים ומזמין לשהות בו. שטיחי כרמל משיקים קולקציית חורף על טהרת הגוונים החמים, כאשר המטרה בימים המורכבים הללו - הענקת תחושה של בית לכל אחד ואחת מאיתנו, גם למי שכעת נמצאים בדירות שכורות ומחפשים תחושת חמימות וביתיות.

  • צבעים - קולקציית השטיחים החדשה מתאפיינת בגוונים חמים כדוגמת הבז', פלטת החומים וגווני השמנת שממשיכים להיות בולטים גם בשנה הנוכחית. כמו כן, גוונים נוספים שניתן למצוא בקולקציה: פלטת האפורים המעניקים לחלל מראה אבסטרקטי ומודרני, ועם זאת מראה אותנטי ונעים דמוי עבודת יד.
  • מרקמים - הדגש בעיצוב השטיחים בקולקציה הנוכחית הוא ברכות, בגוון ובמרקם. ניתן למצוא שטיחים העשויים מסיב פוליאסטר רך ונעים למגע, בשילוב כותנה המקנה לשטיחים גמישות ורכות. כמו כן, ניתן למצוא שטיחים בהרכב של פוליאסטר וויסקוזה טבעית בצפיפות של 2 מיליון חוטים למ"ר, המעניקה את המגע הרך והמלטף המדמה מגע של משי.
  • עבודת יד - שטיחים נוספים שניתן למצוא בקולקציה הינם שטיחים בעבודת יד הנארגים בקפידה, בצפיפות גבוהה ובמרקם רך ונעים. השטיחים המיוצרים משילוב של חוטי ויסקוזה וצמר מעניקים לחלל מראה מינימליסטי ויחד זאת חמים ומלטף, ומשתלבים היטב עם מרבית סגנונות העיצוב.
שטיח הוואנה מחיר  לצרכן 835 שקל לאחר הנחה, מחיר מחירון 1,671 שקל, מידה 230*160. מנחם עוז,
שטיח הוואנה מחיר לצרכן 835 שקל לאחר הנחה, מחיר מחירון 1,671 שקל, מידה 230*160/מנחם עוז

שטיחים נבחרים מהקולקציה החדשה

  • שטיח פינלנד - שטיח בעל מגע רך ונעים המגיע בצבעי בגווני כחול, זהב ואדום המגיע עם סיומת פרנזים אותנטית שנעשית בעבודת יד ומקנה תחושה של שטיח עבודת יד. מחיר לצרכן למידה 160*230, מחיר מחירון 3,871 שקל, מחיר לאחר הנחה 2,709 שקל
  • שטיח הוואנה - שטיח הוואנה מגיע בדוגמת מעוינים גאומטרית עם מוטיב אתני ובגוון שמנת. השטיח עשוי סיב פוליאסטר רך ונעים למגע, בעל מראה סמי שגי עם פרנזים, גב כותנה המקנה לשטיח גמישות ורכות ומגיע במגוון מידות.
  • שטיח גלוריה - קולקציית גלוריה מציגה מגוון שטיחים בצבעוניות של אפור וכחול. השטיח ארוג על בסיס כותנה המעניקה לו גמישות ומאפשרת לקפל אותו כפי שניתן לעשות בשטיחים הנארגים בעבודת יד. שולי השטיח מסתיימים בפרנזים היוצאים מהשטיח עצמו היוצרים מראה אותנטי של עבודת יד בשילוב מראה מודרני מופשט ואבסטרקטי כאחד. מחיר לצרכן למידה 160*220, מחיר מחירון 1971 שקל, מחיר לאחר הנחה 985 שקל.
  • עוד באותו נושא:
  • שטיחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully