וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין דפנה ליאל להתנהלות כלכלית: הפעילות המיוחדת בדיור המוגן

"קבוצת "ברק פיננסים" קיימה ביום שני השבוע פאנל "התנהלות כלכלית בזמן מלחמה" לדיירי בית הדיור המוגן פאלאס בלהבים. את הפאנל הנחתה הכתבת הפוליטית של חדשות 12 דפנה ליאל, והשתתפו בו ראשי הקבוצה. על הפרק: צעדים להתנהלות כלכלית נבונה

דפנה ליאל בפאלאס להבים. יחצ,
דפנה ליאל בפאלאס להבים/יחצ

"קבוצת "ברק פיננסים" קיימה ביום שני השבוע פאנל "התנהלות כלכלית בזמן מלחמה" לדיירי בית הדיור המוגן פאלאס בלהבים. את הפאנל הנחתה הכתבת הפוליטית של חדשות 12 דפנה ליאל, והשתתפו בו ראשי הקבוצה, ביניהם מנכ"ל " קבוצת ברק פיננסים" יוסי ברק, מנהל תחום פיננסים קובי גרדי ומנכ"ל ברק שוהם סוכנות לביטוח פנסיוני - תומר כהן, ועורכי דין בכירים ממשרד גבע-הדר, עו"ד ג'ון גבע ועו"ד שלומי הדר.

המשתתפים בפאנל דנו בנושאים רלבנטיים לדיירים בתקופה הנוכחית, דוגמת הורשה בין דורית, ייפוי מתמשך, סעיף אריכות ימים, ירושות, אפוטרופסות, כיצד חוסכים כסף לדור הבא והשקעה מחוץ לקופסה -שליש דירה. הדיירים שהגיעו לאירוע נהנו גם מהופעה של הזמרת מיטל טרבלסי.

יוסי ברק, מנכ"ל קבוצת ברק פיננסים: "במיוחד בתקופה הזו, היה לנו חשוב להגיע לבני הגיל השלישי, לחזק אותם ולסייע להם בעצות הקשורות לנושאים הכלכליים החשובים להם. לא פחות מכך היה לנו חשוב לשמוע איתם ולהחכים מתובנות של אנשים שעברו כבר דבר אחד או שניים בחיים על הימים הלא פשוטים שעוברים על כולנו".

  • עוד באותו נושא:
  • דפנה ליאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully